Wenkbrauwen. Dat gaat dan zo lekker je ogen in druppelen. En neus, want dan glijdt mijn zonnebril weg. Maar snor is ook kut, en knieholtes, en onder je borsten, en in je nek. Eigenlijk gewoon alles. Oksels ook, want ik kan dus echt geen shirtje met mouwen aan als het warm is
Ben jij kort genoeg om turnster te zijn? Laten we zeggen maximaal 1,60?
- Nee te lang
- Ja kort genoeg!
0 stemmers
Edit: aangepast want ik dacht dat ze allemaal tussen de 1.50 en 1.65 waren maar ze zijn tussen de 1,42 (!!!) en 1,58, jezus. De mannen zijn gemiddeld ongeveer 1,65 omg.
Ik kan meedoen met de mannen
Lengte echt enige reden dat ik geen turner ben!!!
Als ze gemiddeld 1,65 zijn vrees ik dat zelfs daar te lang voor ben, haha
Ik ben 1.66. Echt zo niksige lengte. Te klein om dingen van de bovenste plank van de supermarkt te pakken, maar te groot om turnster te zijn. Toegegeven ik kan nauwelijks op één been staan. Dus een turn carrière heeft er nooit in gezeten
Wil je ooit trouwen?
- Ja dat is/was erg belangrijk voor mij
- Ja, maar niet per se
- Neutraal
- Eerder niet dan wel
- Gewoon nee
- Absoluut niet
0 stemmers
Ben je getrouwd?
- Ja
- Ja, maar ook ooit gescheiden
- Nee nooit
0 stemmers
Had je een traditionele bruiloft of zou je dat willen?
- Ja, incl alles wat erbij hoort
- Nah uitgekleed traditioneel
- Gewoon nee, niet traditioneel
- Nee, erg afwijkend/minimaal
- Ik ben getrouwd maar zonder bruiloft
- Ga weg met je bruiloft
0 stemmers
Ja traditioneel Nigeriaans, nee traditioneel Nederlands. Gok dat ik mijn familie ook zwaar teleurstel dat als ik mocht trouwen dat ik dan niks met mijn Nigeriaanse kant zou doen + die bruiloften zijn gewoon geweldig.
Omdat (teveel) suiker in een fertiliteitstraject wordt afgeraden. Ik bak om de stress kwijt te raken en geef dan meestal een groot deel weg.
Niettt, Manila Esposito () Is 162!!!
Mijn haar en haargrens. Vind het zo kut want vind het bij mezelf echt onverzorgd staan dat natte haar.
Nina Derwael is 1m70!
Nooit gedacht dat ik met m’n 162 cm ooit ergens te lang voor zou zijn
Ja traditioneel Congolees en op drie maanden moeten plannen. Maar ik wil echt een groot feest met een overdaad aan alles.
Ja maar die is niet goed dus telt niet
Niet goed? Regerend Olympisch Kampioene op brug en staat ook deze keer weer in de finale…
De enige reden waarom ik ooit zou trouwen is als het ergens handiger voor zou zijn (huis kopen, kinderen krijgen), maar die dingen zijn een ver van mijn bed show, dus ik zie het niet gebeuren. Maar ik vind bruiloften van andere mensen wel altijd heel leuk En ik vind het ook wel wat romantisch hebben om voor de mensen die dicht bij je staan zo uit te spreken dat je bij elkaar hoort en het liefst voor de rest van je leven. Dus misschien doe ik ooit wel een soort groot feest à la een bruiloft, maar dan zonder het officieel vast te leggen (zeker in Duitsland waar een eventuele scheiding echt veel te veel gezeik is).
Maar is een Belg
Ik weet niet zo goed wat je onder traditioneel verstaat? Witte jurk, ‘weggegeven worden’ door vader? Ja. In de kerk trouwen en pas gaan samenwonen na de bruiloft? Nee.
Ik vond m’n trouwdag echt een hele bijzondere dag. Net als de huwelijksreis daarna. Voelde echt als warme bubbel waar we in zaten. Cliché maar echt de mooiste dag van m’n leven tot nu toe. Kostte belachelijk veel geld maar vond het het zo waard.