Mijn haar en haargrens. Vind het zo kut want vind het bij mezelf echt onverzorgd staan dat natte haar.
Nina Derwael is 1m70!
Nooit gedacht dat ik met mân 162 cm ooit ergens te lang voor zou zijn
Ja traditioneel Congolees en op drie maanden moeten plannen. Maar ik wil echt een groot feest met een overdaad aan alles.
Ja maar die is niet goed dus telt niet
Niet goed? Regerend Olympisch Kampioene op brug en staat ook deze keer weer in de finaleâŠ
De enige reden waarom ik ooit zou trouwen is als het ergens handiger voor zou zijn (huis kopen, kinderen krijgen), maar die dingen zijn een ver van mijn bed show, dus ik zie het niet gebeuren. Maar ik vind bruiloften van andere mensen wel altijd heel leuk En ik vind het ook wel wat romantisch hebben om voor de mensen die dicht bij je staan zo uit te spreken dat je bij elkaar hoort en het liefst voor de rest van je leven. Dus misschien doe ik ooit wel een soort groot feest Ă la een bruiloft, maar dan zonder het officieel vast te leggen (zeker in Duitsland waar een eventuele scheiding echt veel te veel gezeik is).
Maar is een Belg
Ik weet niet zo goed wat je onder traditioneel verstaat? Witte jurk, âweggegeven wordenâ door vader? Ja. In de kerk trouwen en pas gaan samenwonen na de bruiloft? Nee.
Ik vond mân trouwdag echt een hele bijzondere dag. Net als de huwelijksreis daarna. Voelde echt als warme bubbel waar we in zaten. ClichĂ© maar echt de mooiste dag van mân leven tot nu toe. Kostte belachelijk veel geld maar vond het het zo waard.
Oh dat wist ik niet! Ik hoop dat jullie wens voor een 2e snel in vervulling mag gaan.
ze heeft letterlijk vorige spelen goud gehaald?
Ik wil eigenlijk niet trouwen, want het hele idee staat me tegen en geloof ook niet in eeuwige trouw, maar een hele dag in de belangstelling staan, taart eten en feesten met iedereen die ineens wel kan in een dure jurk lijkt me wel fantastisch!
Doe een PhD! Mijn defense was echt net een bruiloft, er was een ceremonie, een receptie met taart en champagne, een diner, speeches en sketches en kreeg ook allemaal cadeaus! En heb gefeest en gedanst met mijn familie en vrienden tot in de late uurtjes.
Edit- en ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een pak EN een jurk voor mezelf te kopen! En er was ook een fotograaf die ook allemaal fantastische fotoâs heeft gemaakt.
10/10 no regrets would do it again.
Ik zou alleen willen trouwen als ik het geld heb om een kasteel in het buitenland te huren voor een weekend, mn vrienden familie kennissen over te kunnen laten vliegen, dik feest etcâŠ
Dus dat gaat m nooit worden denk ik
My god de comments op deze video zijn wel weer echt een bloemlezing toxic academia, je zal maar een keer iets leuks of grappigs doen zeg
Beide tegelijk
Commando âlenzen uitâ
Als je terugkomt van vakantie, laat je dan ook je kraan eerst ff doorspoelen voor je m gebruikt?
- Ja tuurlijk
- Nee eigenlijk niet
0 stemmers
ik doe dit wel altijd maar heb nog nooit gehoord dat mensen hier ziek van zijn geworden ofzo (als ze het niet doen)
Ik was 10 jaar samen met iemand die dit heel belangrijk vond en heel boos werd als ik dit niet meteen deed. We zijn inmiddels al 6 jaar uit elkaar maar nog steeds is het mijn daad van verzet dat ik het nĂet doe. Dat zal hem leren.
Ik ken wel iemand die legionella heeft gekregen dus doe het maar altijd braaf voor de zekerheid