Stel je persoonlijke vraag #51

Buren hebben een gigantische vijver en op de dagen met het mooiste weer is de buurman vaak heeeeeel lang met een soort waterstofzuiger (?) in de weer, soort geluiden van een hoge drukreiniger. Maar verder zien of horen we ze nauwelijks dus ik klaag niet, want wij zijn de buren met een (soms) blaffende hond. 🫠

2 likes

Toegevoegd!

1 like

Oh sorry, ik wist niet dat ik bij mocht dragen want dan nomineer ik ook de jacuzzi. Die hebben de buren sinds een paar weken en het klinkt alsof je je in een golfslagbad bevindt als je in bed ligt. Maar ja, verder zijn ze heel chill.

5 likes

@Zemraluani

3 likes

Ah shit, ben de hogedrukspuiten en bladblazers vergeten toe te voegen

4 likes

Ik voel me een beetje vreemd in dat opzicht, maar ik merk niet zoveel verschil gedurende mijn cyclus. Misschien ben ik gewoon emotieloos, kan ook

Edit: oke dit klinkt mega pick me, niet de bedoeling haha. Ik zou graag meer in contact willen zijn met mijn lichaam, maar dat ben ik blijkbaar totaal niet haha

1 like

Nee dus

4 likes

Sinds ik een koperspiraal heb, doorloop ik mijn gehele cyclus zoals tiktok het schetst

6 likes

Hebben een kinderopvang :smiling_face_with_three_hearts:

Gelukkig lieve mensen en verder nooit last van ze so I’ll take it.

Ik dacht altijd dat het bij mij wel meeviel met m’n PMS, maar ik had laatst een vrijdag dat ik m’n collega’s, waar ik altijd super blij mee ben, zulke irritante en luie kutmensen vond en echt kutdingen tegen ze wilde zeggen; ik reed naar huis en dacht echt: wat is je probleem?! Wat is dit ineens?!

Tot ik die nacht buikpijn kreeg en ongesteld werd en dacht: ahhhhhh haha godzijdank.

11 likes

Same, sinds een maand of zes overweeg ik iedere maand wel een paar dagen om ontslag te nemen en naar Siberiƫ te verhuizen zonder het mijn gezin of vrienden te vertellen, want het kan toch niemand iets schelen. En dan is er ineens bloed en voel ik me weer prima.

10 likes

Maar dan zouden jullie voor half 6 eten uit zemraluani’s voorbeeld want kind jonger dan 5. Dan vind ik het qua geluid iig anders. Een kind van 5 (uitzonderingen zoals autisme e.d) kun je echt leren een uurtje te blijven zitten en niet te schreeuwen of gooien met dingen. Dat moeten ze vanaf die leeftijd ook op school. En wij zijn zelf ook opgegroeid zonder tablet, kregen hoogstens een placemat als kleurplaat :joy:

6 likes

Ik vond het ook ā€œengā€, maar heb het geen enkele keer meer zo erg gehad als die dag, maar het idee dat het elke cyclus zo wel kan gaan, vind ik ook niet zo prettig.

4 likes

Heb er een sport van gemaakt om te parkeren op de meest linkse parkeerplek omdat ik mijn buurman in de tuin eens heb horen vertellen dat er andere auto’s staan maar zij op de hoek wonen dus het is hun parkeerplek. Er is niks van jou bij dus nu is dat mijn geluksmoment iedere keer dat ik thuis kom en zie dat die plek vrij is.

33 likes

Ja dat gaan we ook wel, en we gaan dus alleen naar pannenkoekhuizen want die zijn ten minste ingericht op speelhoeken en speeltuinen. Maar ze wil dan nooit eten want er is een speelgelegenheid en dan slinger ik dus wel de tablet op gegeven moment aan. (we waren eergisteren in een restaurant met springkussen erbij, haar prioriteiten lagen dus echt niet bij de pannenkoek).

1 like

Ik mis de optie, nee ik voel me daar slechter door (vrijwel elke maand last van ovulatiepijn)

2 likes

oja dit ben ik ook wel. ik woonde hiervoor op de begane grond in nieuwbouw, dus daar had niemand last van mij en hoorde ik amper iets van de bovenburen. nu woon ik op de bovenste verdieping in een pand uit 1912 dus hoor wel meer dingen van de buren, maar vrees ook dat ze mijn lompheid horen :joy:

1 like

Oh ja, zonder pil voel ik van alles. Maar met pil ben ik gewoon lekker old school emotieloos. Dus een aanrader!

12 likes

Buurvrouw die continue schreeuwt tegen haar kind in de tuin (bijna elke dag als ik ze hoor thuis komen)… terwijl het meisje zelf (ca 10 jaar) ƩƩn van de liefste kindjes is die ik ken.

2 likes

Mijn buren hebben een nieuwe karaoke set, die ze iedere avond gebruiken sinds juni… dus dat telt als een feestje vind ik… dit doen ze tot 12 uur in de avond :joy:
Nummers die ik elke avond wel voorbij hoor komen is de Lion King - Circle of Life en nog erger: I will follow him - Sister Act.
En elke avond sluiten ze af met: Het Is Een Nacht – Guus Meeuwis

Ik hou vast dat het een tijdelijke fase is in de zomer… Andere buren hebben (denk ik) ook nog niet geklaagd.

Had jij al geklaagd naar iedere avond minstens 1x deze nummers:

• Gewoon nee
  • Hell yeah
  • Als het nog een maand door gaat ga ik klagen
  • Nee ik zing gewoon lekker mee, gezellig juist

0 stemmers