Ik vond het ook “eng”, maar heb het geen enkele keer meer zo erg gehad als die dag, maar het idee dat het elke cyclus zo wel kan gaan, vind ik ook niet zo prettig.
Heb er een sport van gemaakt om te parkeren op de meest linkse parkeerplek omdat ik mijn buurman in de tuin eens heb horen vertellen dat er andere auto’s staan maar zij op de hoek wonen dus het is hun parkeerplek. Er is niks van jou bij dus nu is dat mijn geluksmoment iedere keer dat ik thuis kom en zie dat die plek vrij is.
Ja dat gaan we ook wel, en we gaan dus alleen naar pannenkoekhuizen want die zijn ten minste ingericht op speelhoeken en speeltuinen. Maar ze wil dan nooit eten want er is een speelgelegenheid en dan slinger ik dus wel de tablet op gegeven moment aan. (we waren eergisteren in een restaurant met springkussen erbij, haar prioriteiten lagen dus echt niet bij de pannenkoek).
Ik mis de optie, nee ik voel me daar slechter door (vrijwel elke maand last van ovulatiepijn)
oja dit ben ik ook wel. ik woonde hiervoor op de begane grond in nieuwbouw, dus daar had niemand last van mij en hoorde ik amper iets van de bovenburen. nu woon ik op de bovenste verdieping in een pand uit 1912 dus hoor wel meer dingen van de buren, maar vrees ook dat ze mijn lompheid horen
Buurvrouw die continue schreeuwt tegen haar kind in de tuin (bijna elke dag als ik ze hoor thuis komen)… terwijl het meisje zelf (ca 10 jaar) één van de liefste kindjes is die ik ken.
Mijn buren hebben een nieuwe karaoke set, die ze iedere avond gebruiken sinds juni… dus dat telt als een feestje vind ik… dit doen ze tot 12 uur in de avond
Nummers die ik elke avond wel voorbij hoor komen is de Lion King - Circle of Life en nog erger: I will follow him - Sister Act.
En elke avond sluiten ze af met: Het Is Een Nacht – Guus Meeuwis
Ik hou vast dat het een tijdelijke fase is in de zomer… Andere buren hebben (denk ik) ook nog niet geklaagd.
Had jij al geklaagd naar iedere avond minstens 1x deze nummers:
- Gewoon nee
- Hell yeah
- Als het nog een maand door gaat ga ik klagen
- Nee ik zing gewoon lekker mee, gezellig juist
0 stemmers
Ik had die zelfhaat iedere keer (tot jankend op de bank liggen omdat ik niet meer wou leven aan toe) en ben terug aan de pil gegaan. Heb nog steeds emoties haha maar alles is een stuk minder heftig!
Ja. Gisteren knallende koppijn en kramp-aanvallen en voelde de eisprong gewoon.
Echt zoveel haat aan alles van de cyclus hoor.
Nee joh, Guus is me sgat dus kom maar door
Of gewoon een koptelefoon erbij. Maar dat geldt altijd en voor iedereen, niet alleen voor kinderen, ik hoef iemand anders’ muziek/video’s/spelletjes/whatever niet te horen
Rondom je 35e begint langzaam al de daling van progesteron en oestrogeen richting de overgang. Geen idee hoe oud je bent, maar dit kan een reden zijn waarom je meer PMS klachten ontwikkelt.
Wat is het kutste aan kamperen?
- Op een luchtbed of matje slapen
- De afwas doen in zo’n hokje
- Je douche en toilet delen met andere campinggasten
- Je hele tent onder de modder vanwege de regen
- Beestjes in je tent
- Het koud hebben 's nachts of juist je tent uitfikken
- Geen stroom hebben
- Koken op zo’n klein gasstel
- 'S nachts naar de wc moeten
- Buren die voor de tent gitaar gaan spelen
0 stemmers
All of the above
Klopt maar dat je matig hebt gegeten en daarna nog met je hele hebben en houwen naar zo’n washok moet is toch wel het ergste
i mean, waarom lachen deze mensen
Omkleden als je niet rechtop kunt staan
Als het niet 35 graden is is alles altijd zo vochtig. En je kan niet ontsnappen aan kamperen, het is echt een way of vacation zeg maar.
Een huisje/hotel/chalet is veel minder bepalend voor je vakantie. Je zegt niet “we gaan hotellen”. Daaruit kun je dus al opmaken hoe groot het stempel is wat kamperen op je vakantie drukt.
Ik vind kamperen heerlijk, zelfs dat kutten met kleine pannen op zo een te klein kookstel, maar in andersmijn schijtlucht moeten douchen vind ik zo intent kut.
Ik ben ook echt bereid om meer te betalen voor een kampeerplek met privé sanitair.
Maar je doucht toch bijna nooit op de plek waar ook wc’s zijn?
Dan heb ik net pech met de campings denk ik, want zowel dit jaar als vorig jaar zaten de wc’s direct naast de douches.