Ik had die zelfhaat iedere keer (tot jankend op de bank liggen omdat ik niet meer wou leven aan toe) en ben terug aan de pil gegaan. Heb nog steeds emoties haha maar alles is een stuk minder heftig!
Ja. Gisteren knallende koppijn en kramp-aanvallen en voelde de eisprong gewoon.
Echt zoveel haat aan alles van de cyclus hoor.
Nee joh, Guus is me sgat dus kom maar door
Of gewoon een koptelefoon erbij. Maar dat geldt altijd en voor iedereen, niet alleen voor kinderen, ik hoef iemand anders’ muziek/video’s/spelletjes/whatever niet te horen
Rondom je 35e begint langzaam al de daling van progesteron en oestrogeen richting de overgang. Geen idee hoe oud je bent, maar dit kan een reden zijn waarom je meer PMS klachten ontwikkelt.
Wat is het kutste aan kamperen?
- Op een luchtbed of matje slapen
- De afwas doen in zo’n hokje
- Je douche en toilet delen met andere campinggasten
- Je hele tent onder de modder vanwege de regen
- Beestjes in je tent
- Het koud hebben 's nachts of juist je tent uitfikken
- Geen stroom hebben
- Koken op zo’n klein gasstel
- 'S nachts naar de wc moeten
- Buren die voor de tent gitaar gaan spelen
0 stemmers
All of the above
Klopt maar dat je matig hebt gegeten en daarna nog met je hele hebben en houwen naar zo’n washok moet is toch wel het ergste
i mean, waarom lachen deze mensen
Omkleden als je niet rechtop kunt staan
Als het niet 35 graden is is alles altijd zo vochtig. En je kan niet ontsnappen aan kamperen, het is echt een way of vacation zeg maar.
Een huisje/hotel/chalet is veel minder bepalend voor je vakantie. Je zegt niet “we gaan hotellen”. Daaruit kun je dus al opmaken hoe groot het stempel is wat kamperen op je vakantie drukt.
Ik vind kamperen heerlijk, zelfs dat kutten met kleine pannen op zo een te klein kookstel, maar in andersmijn schijtlucht moeten douchen vind ik zo intent kut.
Ik ben ook echt bereid om meer te betalen voor een kampeerplek met privé sanitair.
Maar je doucht toch bijna nooit op de plek waar ook wc’s zijn?
Dan heb ik net pech met de campings denk ik, want zowel dit jaar als vorig jaar zaten de wc’s direct naast de douches.
Ik kom net terug van anderhalve week kamperen waarbij de wc’s en de douches om en om in een rondje zaten
Nou ja alvast gewenning voor lowlands straks dat je met je katerkop moet plassen ‘s ochtends in de wc’s die naar drugsschijt stinken
Dus ja het kan dus, douchen in de schijtlucht . Maar ik ging elke keer douchen bij het grote sanitairgebouw waar het wel gescheiden was.
Sanitair vind ik inderdaad kut van kamperen, maar sinds een jaar of 5 trekt mijn rug het echt slecht op een matje. Dus dat vind ik het allerkutst. En qua eten gaan we gewoon vaak uit eten of in Frankrijk brood met lekkere kaas en worst ofzo.
Verder vind ik het buitenleven wel heerlijk en in een tent slapen ook (als ik kan slapen met m’n driedubbele hernia door dat tyfusmatje). En mijn kind vindt het ook fantastisch gelukkig.
Wat ik trouwens ook goor vind is dat bijna iedereen pasta met rode saus eet en je dat dan ruikt als iedereen aan het afwassen is en dat er dan ook vaak zo’n vettig rood sopje achterblijft met stukken prei erin.
Afin, leuk joh kamperen.
Mijn enthousiasme kan misschien ook worden toegeschreven aan het feit dat ik al de hele dag bezig ben de kampeerspullen op te ruimen en schoon te maken.
Dronken Engelsen die de hele nacht We all live in the yellow submarine zingen
Love deze opsomming van alle dingen die kut zijn aan kamperen en het dan toch nog heerlijk kunnen noemen. Kampeerders zijn echt taaier gebouwd dan ik ooit in mijn leven zal zijn.
Mijn enige kampeerervaring in mijn volwassen leven is op festivals dus thank god geen afwas. Maar echt ik snap niet waarom mensen voor hun lol kamperen. Oké misschien in de wildernis maar op een camping is helemaal om te janken.
Geen fatsoenlijke stoelen/bank hebben om op te zitten. Na een paar dagen echt zó klaar met op de grond zitten of op zo’n mini-campingstoeltje. Als je met de auto gaat, kan je natuurlijk wel iets meenemen.
Ik sta er heel ambigue in. Love it voor kinderen en als het mooi weer is kan ik er meestal van genieten. Vroeger ook vaak gaan kamperen als kind en heb daar heerlijke herinneringen aan. Maar ik ben ook een luxepaardje en vind een hotel ook heel fijn. Dus we wisselen vaak af.
Vriend is ook geen oerkampeerder en heeft ook een grondige hekel aan oerkampeerders die kicken op het beste materiaal, super georganiseerd zijn en elke avond saaie pasta vreten. En ook veel ‘mannen met een hobby’ mannen die we gisteren nog heel hard hebben uitgelachen.
Ik moet er ook niet aan denken lekker back to basic te gaan met een trekkerstent in Noorwegen met kutweer en goor vreten uit blik met één gaspit.