Stel je persoonlijke vraag #51

Oh god nee mijn broer is een rugbyer en ik zie alleen maar allemaal versies van mijn broer :nauseated_face:

Wel echt een geweldige sport. Geen gezeik, respect voor elkaar een de scheids.

6 likes

Waarom? Sommige mensen zijn gewoon niet gemaakt voor school of studeren of hebben daar meer tijd voor nodig.
En je kan prima nog in je twintiger jaren een opleiding oppakken.

Als mijn hypothetische kind zou gaan lanterfanten en niet willen werken is het een ander verhaal.

2 likes

Ik ken persoonlijk niemand die na de middelbare school is gaan werken en pas 5 jaar later oid een opleiding is gaan doen, dus dat zag ik niet echt als een optie. Ik zie zelf een gap year wel als “lanterfanten” maar vind dat dan weer niet zo’n probleem.

Ik denk zelf dat een vervolgopleiding je leven hoogstwaarschijnlijk makkelijker maakt en dat als je 16 bent je dat nog niet zo goed kan inschatten.

10 likes

Stel je doet mee aan B&B vol liefde:

• Ik word gezien als gekkie
  • Ik word niet opgemerkt waarschijnlijk en vrij snel vergeten
  • Ik word gehaat
  • Ik word een favoriete kandidaat

0 stemmers

Oké ik doe hem ook zonder de vergeetoptie want realistisch gezien is bijna geen kandidaat neutraal :rage:

Dus:

• Gekkie
  • Gehaat
  • Favoriet

0 stemmers

3 likes

Ik zou het echt niet leuk vinden, maar het ligt ook voor een belangrijk deel aan of ik het vertrouwen heb in dat het een beetje goed gaat komen met dit kind.

5 likes

Waarom denken de favorieten dat ze favorieten worden? Waaraan ligt dat?

2 likes

Niet OS gerelateerd maar zoek even Rugby Spain op op Tiktok. Zijn ergens in juni viral gegaan met een paar videos. Terecht ook wel. You’re welcome.

1 like

Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat ik Petri 2.0 zou zijn.

8 likes

M’n :sparkles: humor :sparkles: die voornamelijk gebaseerd is op pies- en poepgrappen, denk dat het publiek dat wel kan waarderen. En ik ben vrij positief en geen zeikerd en als ik niks zeg kun je alles alsnog van m’n hoofd aflezen. Overigens denk ik dat de regie me ook zonder al te veel moeite als een judgy kutwijf neer kan zetten door goed te selecteren, want die kant heb ik ook wel in me. :smiling_face_with_tear: Dus het kan toch nog wel eens uitvallen naar “gehaat”.

1 like

Ben ooit door collega’s gestemd tot ‘ideale schoondochter’ :sparkles: dus dat doet het vast goed op beeld.

3 likes

He single? :eyes:

1 like

Nee getrouwd, twee kinderen, vinexhuis

6 likes

đŸ«„

Grimmige sfeer is ook sfeer

52 likes

Ik ben gewoon heel erg leuk

1 like

Wat gebruik jij voor borden?

• Placemets
  • Tafelkleed
  • Niks van dit gewoon gelijk op de tafel

0 stemmers

Handoeken

• Vouwen
  • Oprollen

0 stemmers

Zou jij vrijwillig een weekendje Amsterdam boeken?

• Nee ik woon daar
  • Nee geen interesse in
  • Ja

0 stemmers

1 like

Het is niet per se dat ik geen interesse heb in een weekendje Amsterdam, maar weet niet wat ik daar zou moeten doen?

Goeie vraag, volgens mij is er in Amsterdam weinig te beleven

20 likes

Toen ik nog in Nederland woonde niet, maar nu lijkt het me best leuk als afwisseling van altijd maar bij mijn ouders. Ben niet per se groot Amsterdam-fan (dat is ingeboren als Rotterdammer), maar kan me er best een dag of twee vermaken

2 likes

Ik heb dit gedaan tijdens coronatijd voor mijn vaders 65e toen vliegen werd afgeraden. Ik vond het heel leuk eigenlijk en zat in het Conservatorium hotel. Rijksmuseum, leuke high tea ergens, duizend andere eetplekjes/ winkeltjes/ bezienswaardigheden bezoeken. En gewoon even in een andere omgeving rondwandelen en terrassen. Heb me prima vermaakt.

20 likes

Niet meer dan in een andere hoofdstad toch

2 likes