Stel je persoonlijke vraag #51

Waarom denken de favorieten dat ze favorieten worden? Waaraan ligt dat?

2 likes

Niet OS gerelateerd maar zoek even Rugby Spain op op Tiktok. Zijn ergens in juni viral gegaan met een paar videos. Terecht ook wel. You’re welcome.

1 like

Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat ik Petri 2.0 zou zijn.

8 likes

M’n :sparkles: humor :sparkles: die voornamelijk gebaseerd is op pies- en poepgrappen, denk dat het publiek dat wel kan waarderen. En ik ben vrij positief en geen zeikerd en als ik niks zeg kun je alles alsnog van m’n hoofd aflezen. Overigens denk ik dat de regie me ook zonder al te veel moeite als een judgy kutwijf neer kan zetten door goed te selecteren, want die kant heb ik ook wel in me. :smiling_face_with_tear: Dus het kan toch nog wel eens uitvallen naar “gehaat”.

1 like

Ben ooit door collega’s gestemd tot ‘ideale schoondochter’ :sparkles: dus dat doet het vast goed op beeld.

3 likes

He single? :eyes:

1 like

Nee getrouwd, twee kinderen, vinexhuis

6 likes

đŸ«„

Grimmige sfeer is ook sfeer

52 likes

Ik ben gewoon heel erg leuk

1 like

Wat gebruik jij voor borden?

• Placemets
  • Tafelkleed
  • Niks van dit gewoon gelijk op de tafel

0 stemmers

Handoeken

• Vouwen
  • Oprollen

0 stemmers

Zou jij vrijwillig een weekendje Amsterdam boeken?

• Nee ik woon daar
  • Nee geen interesse in
  • Ja

0 stemmers

1 like

Het is niet per se dat ik geen interesse heb in een weekendje Amsterdam, maar weet niet wat ik daar zou moeten doen?

Goeie vraag, volgens mij is er in Amsterdam weinig te beleven

20 likes

Toen ik nog in Nederland woonde niet, maar nu lijkt het me best leuk als afwisseling van altijd maar bij mijn ouders. Ben niet per se groot Amsterdam-fan (dat is ingeboren als Rotterdammer), maar kan me er best een dag of twee vermaken

2 likes

Ik heb dit gedaan tijdens coronatijd voor mijn vaders 65e toen vliegen werd afgeraden. Ik vond het heel leuk eigenlijk en zat in het Conservatorium hotel. Rijksmuseum, leuke high tea ergens, duizend andere eetplekjes/ winkeltjes/ bezienswaardigheden bezoeken. En gewoon even in een andere omgeving rondwandelen en terrassen. Heb me prima vermaakt.

20 likes

Niet meer dan in een andere hoofdstad toch

2 likes

Ik woon er maar heb meermaals een nachtje in de stad ergens geboekt :joy: love me stadje

10 likes

ik heb dit ook wel eens gedaan tijdens COVID ja! Lekker weg in ander stadsdeel hahaha

6 likes

Maar wel meer dan in de meeste andere Nederlandse steden :woman_shrugging:t3:

3 likes

ja ik doe dit wel eens, rondom concerten of feestjes
en ook twee keer met dates uit het buitenland die dan een weekendje naar NL kwamen

1 like

Lijkt me heerlijk maar het is zo vreselijk duur om daar te overnachten! Dus voor dat geld doe ik liefst toch iets anders.

1 like