Een goede vriend van mij ging in zuid duitsland voor 10 dagen kamperen, hij heeft me elke dag geappt hoe kut en vreselijk hij het vond. Hij wilde het een kans geven voor zn vriendin na al die jaren. Voor hem was het eens maar ook echt nooit weer. Dat kan toch?! Alleen maar meer ruimte voor kampeerliefhebbers.
Ben geen kampeerfan haha. Maar het is wel gewoon leuk. Jij bent lekker petty.
Opzich de prijs wel. En een huisje zonder airco vind ik dan weer hels als het bloedheet is omdat het weinig afkoelt. Maar ik vind beide leuk hoor. Ik houd ook van luxe huisjes…maar afwisseling is ook leuk.
Als je een kampeerder bent moet je eerst verplicht 1 uur huilen op je gehuurde plek omdat onderdelen missen, je de tent niet in elkaar kan zetten, de plastic stoeltjes zijn vergeten in de auto en de afwasborstel. Dan ben je pas een kampeerder en hoor je erbij op de camping.
Als je van kamperen houdt, ben je vroeger dan op kamp geweest? Met bijv de voetbal, scouting, paardrijvereniging, kerk, jeugdvakantieweek
- Ja en dat was ook echt kamperen
- Ja maar dat was in een groepsaccommodatie
- Ja, verschillende locaties
- Nee
0 stemmers
De prijs (in de populaire gebieden kost een huisje of stacaravan met airco voor 4 personen makkelijk 1500-2000 per week, dat betalen we nu voor 3wkn op dezelfde camping).
En dat je kan gaan en staan waar je wil - bij slecht weer rij je door naar waar het wel mooi weer is. Last minute “goedkoop” weg bij mooi weer. Makkelijk zooi meenemen, anders moet je dat of weer daar huren of een dakkoffer ofzo nemen.
En dat weegt voor ons op tegen een huisje of een all inclusive of een appartementen complex in zo’n mega gebouw haha. En voor anderen niet en dat is echt helemaal oké ![]()
Maar goed, ik val ook onder de nep kampeerders, want een tent oid vind ik ook niks. En een veldje met allemaal mensen in een kringetje is ook niks voor mij
. Ik wil lekker op mezelf, rechtstreeks aan het strand zitten, en dan af en toe een siësta in een gekoelde ruimte doen haha.
Maar dan met zo’n inklapbare blauwe tafel incl stoeltjes
Mijn ouders hadden de stacaravan versie van Vacansoleil. Deze hele discussie hier op het forum doet me enorm denken aan mijn ouders. Mijn vader was echt een kampeerder pur sang en mijn moeder wou het absoluut niet. Het compromis was altijd een stacaravan op een veel te drukke en grote camping.
Wat ik wel kut vond was toen ik zelf op volwassen leeftijd voor het eerst met een tentje ging kamperen mijn moeder helemaal boos op mij werd omdat ik ging kamperen.
Ja helemaal mee eens. Ik vind het zo stom dat mensen daar niet netjes mee omgaan en het verpesten voor anderen. Ik heb ook zo vaak dat ik ergens kom en dat het in de bosjes helemaal vol ligt met mensenpoep en wc papier.
Ja ik wil dus misschien gaan kamperen een weekje in september maar al die camping verhalen staan me zo tegen ![]()
ik heb wel meerdere keren gewildkampeerd en dat vind ik heel chill, maar soms heb je daar ook gewoon ff geen zin in. Maar als ik dan over dit soort campings nadenk denk ik ook laat maar blijf wel thuis :”)
Mijn vader had tot mijn 7e een stacaravan op een vaste camping , gingen we echt elke vakantie heen stonden ook veel familieleden in hetzelfde laantje.
Daarna nooit meer gekampeerd.
Wel nog glamping, en in bungalows op een camping verbleven
Ja precies die ![]()
Ik heb vanaf mijn jeugd al heel erg meegekregen dat kamperen afzien is. Mijn ouders zul je nooit op een camping vinden. Later ben ik wel eens met een vriendinnetje meegeweest en vorig jaar ben ik per ongeluk een keer in een ‘glamping’-tent terecht gekomen, maar ook dat vond ik vreselijk.
Vind jij het vreemd als een man van rond de 50 nog nooit in zn leven een kopje thee heeft gedronken?
- Nee joh kan toch
- Ja wel een beetje vreemd
- Ja enorm, wie heeft er dan nog nooit thee gedronken?
0 stemmers
Maar amerikanen bijvoorbeeld drinken bijna nooit thee, iig zover ik weet. En ook een waterkoker kan vaak niet wegens de hoeveelheid stroom oid? Misschien weet jij dit @Echo
Huh? Als kind krijg je nog geen koffie en als je op moet warmen dan wordt dat toch automatisch thee?
Warme (choco)melk? En er zijn natuurlijk zat landen waar je eigenlijk nooit hoeft op te warmen.
Maar ook nooit nieuwsgierig geweest hoe het smaakt ofzo dan?
Kokend/heet water of warme chocomelk zou ik nou niet onder thee scharen. Hoe wordt iets opwarmen automatisch thee voor jou? Haha
Het was trouwens Snoopdogg die nog nooit thee had gedronken en die ouwe gek geloof ik wel. Hij zei ook “i know iced tea”
Hoevaak drink jij een kop thee?
- Nooit
- Dagelijks
- Maandelijks
- Wekelijks
- Ik geef niet meer opties
0 stemmers