Stel je persoonlijke vraag #51

Alleen onder zware dwang. Ik vond vroeger kamperen al vreselijk.

2 likes

Als fervent kampeerders me op sleeptouw zouden nemen, wie weet. Maar zal zelf nooit het initiatief nemen.

2 likes

Ik vind een caravan nog erger dan een tent. Het is “luxe” maar dat is het ook weer niet want het is nog steeds krap en smal en wiebelig. Maar dan heb je ook nog eens een huishouden wat je moet runnen en dingen waar je een doekje overheen moet halen en kastjes waar spullen weer netjes terug in moeten, bedden die je moet verschonen, wc die gepoetst en geleegd moet worden

Bij een tent ben je dat tenminste ook allemaal kwijt.

14 likes

Ik vind kampeer haters altijd zo sneu. Prima dat je het niet leuk vindt, maar altijd gemekker over hoe kut het wel niet is. Dat collega’s vragen hoe de vakantie was en dan gaan zeggen dat het maar afzien is en alles opnoemen wat ellendig is aan een camping. Super irritant.

90 likes

Haha al dit gehaat op mijn beste vakanties. Tentje achterin gooien, rondtrekken en neerstrijken waar we maar willen. Vorig jaar in Schotland gedaan, en binnenkort gaan we waarschijnlijk richting Portugal, en als het shitweer is, gaan we ergens anders heen. Love die vrijheid van kamperen.

52 likes

Oh ja dat vind ik ook echt lullig en onnodig. Ik vind kamperen niks, maar als een ander er wel van geniet, good for them!

4 likes

Oh, maar als anderen er wel van genieten: top, fijn, lekker doen, good for you! Daar heb ik nog eerder een positief dan een negatief oordeel over. Heerlijk als je kan genieten van de vrijheid en natuur en je niet zo’n last hebt van de ongemakken waar ik minder makkelijk overheen stap.

2 likes

Ik heb een camper en heb de afgelopen jaren echt gemerkt dat ik het helemaal niks vind om daarmee op een camping te staan. Ik vind het heerlijk om zelfvoorzienend te zijn en gratis te overnachten op parkeerplekken en stukjes natuur. Daar geniet ik heel erg van. En dan om de zoveel dagen gaan we dan toch even een nachtje naar een camping voor de faciliteiten, maar na een dag daar zijn geweest wil ik daar heel graag weer weg.

6 likes

Ik vind campings heel leuk, zeker nu ik een kind heb, maar ik ga nooit meer in een tent. Ga maandag ook weer naar een camping in Nederland en dan hebben we weer een huisje, heerlijk.
Ben met m’n ex 7 jaar elke zomer wezen kamperen, de rest van m’n leven nooit, en die 7 jaar waren genoeg. Klaar.

5 likes

Haha ja ik was altijd anti kamperen. Maar mijn vriend vindt het heel leuk en heeft er goede herinneringen aan vroeger. Dit jaar voor het eerst in een gehuurde tent met mini keuken. Maar het was echt heerlijk! We hadden sowieso geluk met het weer. Ik vind die ontwaakvibe s’ochtens heel gezellig. Vers gebakken broodjes halen bij de receptie. En s’avonds een gezellig sfeertje, veel hadden lampjes bij de tent of caravan. Mensen spelen spelletjes en lachen. Voetbal op het veldje. Het koelt ook lekker snel af in de tent dus ik heb als een roosje geslapen. Er waren wel bedden ipv luchtbedden. En de hele tijd gezellig druk op de camping overdag en praatjes maken :smiling_face_with_three_hearts:
Sanitair was heel schoon, dat vond ik wel belangrijk haha.

foto's tent

20 likes

jij gaat zeker nooit in het hoogseizoen in een huisje/hotel/villa?

:money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

Ja dit vind ik ook heerlijk. Met twee volwassenen vind ik kamperen heel fijn. Zowel met vriendinnen als partner gedaan en echt heel leuk! Goedkoop, veel zien, vrij, makkelijk
 heerlijk gewoon!

5 likes

Vader wel, moeder niet. Dus een stacaravan op een camping was vaak de compromis.

1 like

Ik vind dus afwassen op de camping altijd wel gezellig. Beetje ouwehoeren met andere mensen. En het is toch nooit zo veel omdat ik dan makkelijke dingen kook.

16 likes

Jawel, is idd prijzig

Ik heb deze zomer voor het eerst gekampeerd en geconcludeerd dat de camping mij nooit meer gaat zien. Heb het ook een echte kans gegeven zodat ik het nu de rest van mijn leven kan haten. Het proces is kut (hele dag hard aan het werk voor alles wat je wilt), het is goor (ook als het sanitair wel school is) en de vibe op zo’n camping (kijk ons eens allemaal gezellig van het echte leven genieten, wij zijn zo humble, zo lekker normaal gebleven) is nog kutter. Wens er nooit meer deel van uit te maken.

Ergste vind ik dus nog de ontdekking dat campings in bepaalde delen van Frankrijk gewoon volledig Nederlands zijn? Dus je rijdt tig kilometers om je tentje neer te zetten op de camping van Henk en Ingrid, op het veldje langs Jan en Anja en dan samen gezellig kleppen bij de afwas? Hellish place.

33 likes

Zijn vaak ook campings van Nederlandse eigenaren. Dat is echt een enorme red flag. In ieder geval in Frankrijk.

5 likes

[quote=“Shaaar, post:942, topic:38864”] en de vibe op zo’n camping (kijk ons eens allemaal gezellig van het echte leven genieten, wij zijn zo humble, zo lekker normaal gebleven)
[/quote]

Haha welke camping zat jij dan :smiling_face_with_tear:

Lag niet aan de camping hoor, die was prima, maar zo is het gewoon. Sommige van mijn vriendinnen houden ook heel erg van kamperen en die praten er ook zo over. Denk dat je dat ook nodig hebt om je comfortabele huis achter te laten om onder een stuk tent te gaan slapen en te doen alsof zelfs de afwas leuk is.

7 likes

Ja of sommige mensen vinden het gewoon leuk en sommige niet.

17 likes