Ja ik wil dus misschien gaan kamperen een weekje in september maar al die camping verhalen staan me zo tegen ik heb wel meerdere keren gewildkampeerd en dat vind ik heel chill, maar soms heb je daar ook gewoon ff geen zin in. Maar als ik dan over dit soort campings nadenk denk ik ook laat maar blijf wel thuis :”)
Mijn vader had tot mijn 7e een stacaravan op een vaste camping , gingen we echt elke vakantie heen stonden ook veel familieleden in hetzelfde laantje.
Daarna nooit meer gekampeerd.
Wel nog glamping, en in bungalows op een camping verbleven
Ja precies die
Ik heb vanaf mijn jeugd al heel erg meegekregen dat kamperen afzien is. Mijn ouders zul je nooit op een camping vinden. Later ben ik wel eens met een vriendinnetje meegeweest en vorig jaar ben ik per ongeluk een keer in een ‘glamping’-tent terecht gekomen, maar ook dat vond ik vreselijk.
Vind jij het vreemd als een man van rond de 50 nog nooit in zn leven een kopje thee heeft gedronken?
- Nee joh kan toch
- Ja wel een beetje vreemd
- Ja enorm, wie heeft er dan nog nooit thee gedronken?
0 stemmers
Maar amerikanen bijvoorbeeld drinken bijna nooit thee, iig zover ik weet. En ook een waterkoker kan vaak niet wegens de hoeveelheid stroom oid? Misschien weet jij dit @Echo
Mijn vader was lid van zo’n Nederlandse natuurcampingvereniging en dat was echt primitief. Je mocht alleen een bruine of groene tent die niet te groot was en mocht maar 4 dagen achter elkaar op dezelfde plek staan, anders ging het gras dood. En… je had alleen maar koud water op de camping.
Als kind vond ik het best leuk, vooral 's avonds in bij het kampvuur in de speciale kampvuurkuil vond ik echt magisch. En als kind douchte ik dan gewoon die vier dagen niet.
Nu zou ik echt geen zin hebben in al dat gedoe, ben vanaf puber dan ook nooit meer wezen kamperen. Maar soms romantiseer ik het weer in m’n hoofd, dus ben bang dat ik me ooit toch nog laat overhalen door iemand om te kamperen, vraag me echt af of ik het dan leuk ga vinden.
Is thee dan gekker dan koffie? Want die ken ik ook, besluiten op basis van alleen geur nee dat is niks voor mij.
Huh? Als kind krijg je nog geen koffie en als je op moet warmen dan wordt dat toch automatisch thee?
Warme (choco)melk? En er zijn natuurlijk zat landen waar je eigenlijk nooit hoeft op te warmen.
Maar ook nooit nieuwsgierig geweest hoe het smaakt ofzo dan?
Kokend/heet water of warme chocomelk zou ik nou niet onder thee scharen. Hoe wordt iets opwarmen automatisch thee voor jou? Haha
Het was trouwens Snoopdogg die nog nooit thee had gedronken en die ouwe gek geloof ik wel. Hij zei ook “i know iced tea”
Hoevaak drink jij een kop thee?
- Nooit
- Dagelijks
- Maandelijks
- Wekelijks
- Ik geef niet meer opties
0 stemmers
Ik heb mijn kindertijd prima overleefd zonder warme dranken in koude tijden hoor.
Ik dronk 10 koppen per dag, nu afgeschaald naar 3
Waarom? Thee is toch niet per se erg voor je lichaam?
Ik lig helemaal dubbel om wat op youtube staat
“Snoops doggs very high tea”, die gast heeft zn eerste kakkineuze brittish high blabla tea gewoon weer fully stoned.
Zonder smaak erbij? Ik vind dat echt heel lastig voor te stellen haha, maar ik weet dat er inderdaad mensen zijn die dat doen. Maar misschien komt dat ook dat er bij ons dus vroeger ALTIJD thee werd gedronken. Ook bij vriendjes en vriendinnetjes
Mijn ouders haten kamperen, want ‘vakantie moet beter zijn dan thuis’ is hun redenatie.
Ik ben juist al heel vaak met vriendinnen of partner gaan kamperen, in zo’n mini festivaltentje en dan lekker rondtrekken en per dag bekijken waar je zin in hebt. Of juist naar zo’n kneuterige camping in zeeland aan het strand tussen de bejaarden en alleen maar spelletjes spelen. Allemaal lekker simpel en zo min mogelijk spullen mee. Heerlijk!
Nu ik een kind heb, lijkt het me helemaal gezellig. Maar in mijn eentje wel een uitdaging, dus ik hoop dat ik over 2 jaar ofzo met vrienden of mijn siblings kan gaan.
Bah ik wil gewoon een goed hotel met een mega zwembad, en als daar dan nog een kinderiets whatever bijzit. Maar dat is idd zo belachelijk prijzig. Ik ben er maar 1 keer geweest hoor maar wel echt zo zo zo mooi.
De malediven op vakantie met je eigen vila:
- Ja zou ik willen
- Nee ik blijf bij gewoon lekker kamperen
- Ik weet het niet
0 stemmers
Dit waren trouwens allemaal huisjes a.k.a. volledige huizen.
Heet water is vet lekker, gewoon eens proberen.
Ik was een paar weken terug op een vakantiepark, in een huisje, maar deze dingen deed ik ook.
Nou hadden wij een aftands huisje met een douche die zo kut was dat we elke dag na het strand naar het zwembad gingen, daar even jn het bubbelbad en toen bij het zwembad douchen, dus eigenlijk hebben we een soort van gekampeerd 🫠
Maar een tent: neee. Heb sowieso liever een hotel, maar moneys…
Hotel vind ik dan ook weer helemaal niets, zo opgesloten voel ik me dan. Ik wil in een huisje, hoeft niet luxe en desnoods op een vakantiepark, maar wel een huisje.