Stel je persoonlijke vraag #51

Hotel vind ik zo chill dat je kamer schoongemaakt wordt & ontbijtbuffet :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ja true dat is zeker waar
 en voor de “luxe” die je dan eigenlijk nog nier hebt soms.

Oh lekker!! Geniet ervan!!

2 likes

Eigenlijk blijf ik het liefst thuis, jammer dat de bergen niet hier op vakantie komen en je daarheen moet. :crazy_face:

20 likes

Dit vind ik dus juist echt vreselijk qua vakantie: mega zwembad & ‘kinderdingen’ in een - nog erger - all inclusive hotel. Zo zie je maar: ieder echt z’n eigen vakantieding. Ik kies persoonlijk ook niet voor te kamperen ivm budgetoverwegingen, ga ook graag naar kleinschalig boutique hotel of iets voor stedentrip maar omdat ik kamperen / roadtrip oprecht leuk(ste) vind voor lange vakanties in Europa.

1 like

Love vakantie in de bergen. Wil volgend jaar weer naar Oostenrijk :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Combinatie van bergen en een meer = vakantie :heart:

9 likes

Ja ik had het in mijn geval de malediven. Ze zijn daar wat minder ingespeeld op kinderen qua toerisme. Ehhhh, you do you. I dont care

2 likes

Ja, ik ga nog!

@Eline_A yes, dat is precies waar we heen gaan

1 like

Heerlijk, welke deelstaat ga je heen?
Wij waren in Tirol

Lekker. Waar? Ik ben vooral bekend met de Zwitsers/Italiaanse meren en leuke nieuwe plekken zijn altijd welkom.

Ik ben zelf ook op de Malediven geweest maar kies dan dus ook voor een heel kleinschalig hotel op het strand gelegen. Maar klopt, was juist ook m’n bijdrage nav al deze polls haha: vakantiewensen & accommodatiekeuzes verschillen enorm per persoon. Gelukkig maar.

2 likes

Officieel is het nog Duitsland, is tegen de grens aan van Oostenrijk.
Heel benieuwd, voor het eerst ook dat we zover gaan rijden met hond (wel overnachting ongeveer in midden van afstand)

2 likes

Jaa love Oostenrijk! Ik ben dit jaar naar Dolomieten geweest, vond ik ook echt zoo prachtig. Wakker worden in de bergen❀

2 likes

Nou wij hebben idd voor de dure locatie in die villa’s/huizen aan het water gekozen. Het zou jou geen ene flikker moeten schelen

2 likes

Daarom heb ik ook geen instagram, het boeit met oprecht tot op mn ziel niet waar iemand is geweest tenzij het hechte familie of vrienden zijn.

Is instagram belangrijk in jouw leven?

• Nee natuurlijk niet
  • Ja helaas wel
  • Ja and im proud of it
  • Een beetje

0 stemmers

1 like

ik heb net 3,5e week gekampeerd in een tent, met wc rol om m’n nek naar de toiletten en het was weer geweldig :it: kijk nu al uit naar volgend jaar haha.

14 likes

Hoe gedraag jij je op Linkedin?

• Ik heb geen Linkedin
  • Ik voeg collega’s/vrienden/familie etc. toe.
  • Ik like wel eens berichten.
  • Ik schrijf wel eens een reactie onder een bericht
  • Ik repost wel eens berichten.
  • Ik heb wel eens een bericht geschreven (of meerdere).
  • Ik zoek actief naar werk op Linkedin (bijv. door banner ‘open for work’).
  • Ik reageer op vacatures via linkedin.
  • Ik werf actief via linkedin / promoot producten / genereer bekendheid
  • Ik heb wel een account maar doe er echt niets mee.

0 stemmers

En welke berichten like je?

• Berichten van collega’s / vrienden etc.
  • Berichten uit mijn vakgebied
  • Zaken die ik belangrijk vind (bijv. Alpe d’Huez-acties)
  • Actualiteit
  • Hulpjes/verzoeken (bijv. iemand die lastig aan een baan komt en vraagt om hulp)
  • Anders

• Berichten van speciaal onderwijs naar master blablabla

0 stemmers

Wat vreselijk, waar in italie? Misschien moet ik een keer met jou mee om van mn kampeer haat te komen.

1 like

gardameer! dat vind je vast ook vreselijk :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik vind het leuk om foto’s en video’s te delen en het is voor mij een manier om in contact te blijven met internationale vrienden die ik anders nauwelijks zou spreken/zien. Dus ja enigszins belangrijk wel maar overleef het ook wel zonder

10 likes