Stel je persoonlijke vraag #51

Klopt idd, echt wallllging. Ik ga in Italie liever naar het midden rondom Rome of helemaal zuid want heel veel goed zee-eten. Maar noord is wat beter qua werk en inkomen hoorde ik. Toch vind ik zuidelijker hoe mooier het wordt. Echt mijn favo west europese land ooit. Zulke aardige lieve mensen. Fantastisch

3 likes

Dat is het punt, je overleeft het makkelijk zonder. Ik heb geen instagram het boeit me daarom ook geen hol was ene Ellen, of Harry heeft gepost. I just do not care.

Ik blijf niet kamperen, want ik kampeer het liefst niet, maar de Malediven trekken me echt totaal niet. Daar is echt geen fuck te beleven, behalve snorkelen/duiken. En ik houd van snorkelen, maar ik wil toch echt wel meer doen dan alleen snorkelen op vakantie.

Ik zit het liefst in een huisje, met een balkon of andere buitenruimte, zodat je 's avonds lekker buiten een boek kunt lezen met een glas wijn, maar wel gewoon in een echt bed kunt slapen en je badkamer niet met wildvreemden hoeft te delen. Heb in mijn leven heel veel gekampeerd en ook echt wel leuke vakanties gehad, maar inmiddels ben ik op het punt dat als het niet hoeft, dan liever niet :smile:

10 likes

Ooo heerlijk. Duitsland heeft ook mooie plekken in de bergen. Zwarte woud is ook erg mooi :smiling_face_with_three_hearts:
Wij zaten niet ver Oostenrijk in, wel tussen de bergen in het dal. Rustig dorpje, veel in de omgeving te doen en zien.

5 likes

Moet m’n antwoord aanpassen. Mijn nieuwe buren zijn gisteravond teruggekomen van vakantie en helaas krijsen/gillen/schreeuwen de kinderen veel in de tuin. Gelukkig hoorde ik ze net ook zeggen dat ze volgende week weer een aantal dagen naar de BSO gaan.

1 like

Ja zeker geen must, maar als ik alleen dingen in mijn leven zou houden die belangrijk moeten zijn dan zou ik wel ergens in een tent wonen.

De nutteloze shit dingen maken het alleen wat gezelliger.

7 likes

Nice

En dan heb je de mensen die écht uit de armoede komen die niet begrijpen dat rijke Europeanen armoede cosplayen in hun zomer.

10 likes

Nou fuckin en dat er niks te beleven valt! Alsof je ook naar de freakin malediven gaat om te gaan shoppen alsof je in dat vreselijke Dubai bent of gaat bergbeklimmen in Zwitserland. Mag toch echt hopen dat je van tevoren weet dat er verder “geen fuck te beleven valt”.: en dat je dat juist ook prima vindt. Mn mooiste vakantie ooit.

1 like

Je doet net of dit een persoonlijke aanval is :joy:

32 likes

Ja, kan zo overkomen maar dat is het niet dus ik doe niet zo dus slaat nergens op

Waar zou jij liever op vakantie gaan? En je mag elke willekeurige plek kiezen maar wel specifiek in dat land:

• India
  • Japan
  • Ski lanka
  • China
  • Nepal

0 stemmers

Ik twijfel zelf heel erg tussen japan en nepal, mocht ik die keuze hebben

1 like

ik wilde net zeggen, goedkoop is het niet. inderdaad je uitrusting, stoelen en een tafel, kastjes/rekjes om spullen op te bergen.
benzine en eventueel een overnachtingsplek, vignetten en tol. op een camping betaal je vaak los voor de plek, het water/elektriciteit en het aantal personen. boodschappen, uit eten en eventuele uitjes. terugweg weer benzine en evt overnachten.
je bent sowieso bevoorrecht als je op vakantie kunt vind ik, maar kamperen is echt niet goedkoop ofzo

3 likes

Japan omdat ik al heb rond gereisd in Sri Lanka (aanrader).

6 likes

Japan > Sri Lanka > Nepal > China > India

Dat zou voor mij de volgorde zijn.

8 likes

Er wordt niet neergekeken op kamperen! Ffs, you do you, boeit me geen hol. Alleen het ZELF moeten doen crieert wel een enorme haat in mezelf, dat deelde ik op een openbaar forum. Geef me 1 koffer 1 handtas and off you go. Ik hoef mn mening over kamperen ook niet te veranderen wtf

1 like

Mijn toxic trait is dat ik ervan overtuigd ben jou een leuke kampeerervaring te kunnen geven :sob::sob::heart:

29 likes

Ook echt dat er meermaals benoemd moet worden dat kamperen zeker niet goedkoop is vind ik pas sneu. Oh ja, ik wil nou wel kamperen want het is schijnbaar duur, het concept blijft ongelofelijk kut.

De laatste kampeer poll van mij:

Volgend jaar gaan we kamperen in zuid frankrijk in een tent, alles is gratis, voor 7 dagen

• Ja!! Leuk!
  • Nee bah
  • Ik weet het niet

0 stemmers

2 likes

Maar veel arme mensen leven in een omgeving waar ook veel armoede heerst en hebben vaak geen via-via’s van wie ze dingen kunnen lenen zoals de meeste mensen in de middenklasse en boven kunnen.

Je denkt te veel in je eigen omgeving/ervaring, niet in die van mensen in echte armoede. Ook het feit dat je het tegenover een weekje Spanje zet, ipv tegenover de realiteit: niet op vakantie gaan.

5 likes

rijke mensen die elkaar de les lezen over armoede :smiling_face_with_three_hearts: ik lees nog liever over ingeslikte naaktslakken

53 likes

Hahaha wat een vreselijk voorbeeld

6 likes

Ik houd er ook echt van om deze te delegeren!!

5 likes