Stel je persoonlijke vraag #51

Ik woon er maar heb meermaals een nachtje in de stad ergens geboekt :joy: love me stadje

10 likes

ik heb dit ook wel eens gedaan tijdens COVID ja! Lekker weg in ander stadsdeel hahaha

6 likes

Maar wel meer dan in de meeste andere Nederlandse steden :woman_shrugging:t3:

3 likes

ja ik doe dit wel eens, rondom concerten of feestjes
en ook twee keer met dates uit het buitenland die dan een weekendje naar NL kwamen

1 like

Lijkt me heerlijk maar het is zo vreselijk duur om daar te overnachten! Dus voor dat geld doe ik liefst toch iets anders.

1 like

Voor de mensen die met regelmaat (lees 1 keer per jaar ofzo) een verre vlucht maken. Vlieg jij direct?

• Ja, tenzij er geen directe vluchten naar die bestemming gaan
  • Nee ik stap liever over en bespaar daarmee
  • Wat me het beste uitkomt
  • Ik vlieg niet zo ver of helemaal niet

0 stemmers

Welke airlines weiger je?

• Ryanair
  • United
  • Wizz air
  • EasyJet
  • Alitalia
  • TAP
  • Aeroflot
  • Jetstar
  • Ik vermijd niks
  • Ik zei toch dat ik nooit vlieg

0 stemmers

Hoe vlieg je meestal?

• economy
  • economy plus
  • business
  • first

0 stemmers

2 likes

Ryan air en easy jet. De rest van de vliegmaatschappijen ken ik niet

Ik zit tussen ‘ik probeer bewust te minderen’ en ‘ik ga er niets aan veranderen’ in :sweat_smile: de ene keer denk ik nee ik ga met de trein of ik ga niet en de andere keer denk ik kan mij het ook allemaal schelen en word ik een soort van apatisch/recalcitrant over het klimaatprobleem en of ik er als individu wel of niet iets aan zou moeten doen.

17 likes

Ik heb dit jaar nog niet gevlogen, maar de afgelopen jaren meestal 1 keer per jaar en ook daar voel ik nu toch wel vliegschaamte over omdat het alleen maar bijdroeg aan mijn eigen plezier.

Laatste keer vliegen was 7 jaar terug. Ook geen behoefte meer aan.

1 like

Hoeveel keer heb jij in je leven gevlogen ongeveer? 1x = heen en terug (dus eigenlijk 2). En dan stop ik met polls over vliegen.

• 0
  • 1-5
  • 6-10
  • 11-17
  • 18-25
  • Meer dan 25 keer

0 stemmers

1 like

Same, in één dag op en neer naar Londen vliegen voor een beurs :upside_down_face: nu pakken we gelukkig altijd de trein.

ik heb een beetje hetzelfde ja

ik was een tijd heel streng hierin en wilde echt niet meer vliegen, maar nu ben ik daar wat makkelijker in geworden omdat ik eigenlijk vind dat het echte probleem bij de grote bedrijven ligt. bestemmingen die makkelijk met de trein kunnen doe ik met de trein, en het zou fijn zijn als dat voor meer bestemmingen makkelijker wordt gemaakt. echt verre reizen heb ik al lang niet meer gemaakt.

Lig ook continu in de clinch met m’n partner die moet vliegen om naar familie te gaan maar dat doodleuk voor 5 dagen doet en dan 4x per jaar
 Nee ik ga niet de hele tijd mee!

2 likes

ik heb vroeger ook een tijdje gedatet met iemand uit londen en toen vlogen we continu op en neer, echt erg

en het is niks geworden :sob::joy:

1 like

Mijn ouders waren expats. Ik vloog al met 6 weken oud. :joy:

7 likes

Ja.

9 likes

Trakteer je op je werk als je jarig bent?

• Ja, want dat vindt ik leuk
  • Ja, want ik voel me verplicht
  • Nee, vindt ik niet leuk
  • Niet van toepassing

0 stemmers

Zo Ja, wat trakteer je?

• Taart
  • Chocolade
  • Koekjes
  • Iets Anders

0 stemmers

2 likes

Alleen als ik die dag op kantoor werk, dit jaar werkte ik thuis en heb ik niet getrakteerd. Meestal iets van appelflappen, saucijzenbroodjes o.i.d.

3 likes

Ik ben jarig in de zomer, dus vaak ijsjes!

14 uur terugrijden na een vakantie (zonder files, stops, etc)

• Doe ik in 1x
  • Doe ik met tussenstop

0 stemmers

Mijn reisgenoot en ik wisselen hierover van mening :sweat_smile:

3 likes