Als iemand als arts/verpleegkundige of iig iets wat medisch personeel doet, dagelijks 12 urige diensten draait:
- Dat is veel te lang kan echtniet
- Vind ik kunnen
0 stemmers
Als iemand als arts/verpleegkundige of iig iets wat medisch personeel doet, dagelijks 12 urige diensten draait:
0 stemmers
Ik zou wel liever 3 x 12 uur doen dan 5 x 8 uur denk ik
Waar
Gewoon nieuwsgierig maar wat doe je daar dan wel? Strand/zwembadvakantie?
bij m’n laatste baan vond iedereen 14/15+ uur heel normaal, echt belachelijk. needless to say dat ik er niet meer werk
Ja! Strand, supermarkten, eten, winkelen, sporten etc
Ik schrik daar echt elke keer weer van. Toen mijn vader slecht lag hadden we overdag heel de dag contact met onze huisarts. Daarna konden we haar ook nog de halve nacht bereiken omdat ze een dienst moest draaien op de HAP.
Alleen als men zelf daarvoor kiest.
Dagelijks niet, af en toe in het weekend wel.
Blijft vooral zo in je hoofd zitten die liedjes, dat is irritant
Kreeg bij de ouders van mn ex ook altijd drinken uit zo’n mini glas, maar die moeder kookte zooo zout 🥹🥹🥹🥹🥹 moest dan echt heel bewust drinken want er werd aan tafel eigenlijk nooit bijgevuld en voelde mij niet genoeg op mn gemak om een refill te vragen
Never forget dat een chirurg om half 1 ‘s nachts aan mijn bed stond, zei dat ze zo naar huis ging en ik dan in de ochtend als eerste geopereerd zou worden.
Stond zij om 8 de volgende ochtend in de OK toen ik daar binnen kwam. Dacht toen wel ehh hallo, jij hebt heel kort geslapen?? Is dit normaal??
Ja dat is best normaal. Niet goed, wel normaal helaas (met name voor de kwaliteit van zorg)
Kan jij genieten van het leed van een ander, niet per se iets cru’s maar gewoon als het ze tegenzit?
0 stemmers
Naja ligt er wel aan wat voor “leed” sommige dingen wens je niemand toe
Ik gaat wel 90% van de mensheid dus mss moet ik op iedereen stemmen
Spreek voor jezelf
Ja dat doe ik ook
Niemand is een relatief begrip
Met welke sport is jouw lichaam vergelijkbaar?
0 stemmers