Stel je persoonlijke vraag #51

Maar dan wel - de spiermassa hoor hahah

2 likes

Sumoworstelen

16 likes

Darter :pig:

Grapje, moet gewoon nog effe wat zwangerschapskilo’s kwijt

9 likes

Darter is hetzelfde als kogelwerper in princiep

2 likes

Ergens tussen een kogelwerper en rugbyspeler.

4 likes

Hoogspringer

5 likes
  • Heb jij ooit in de klas gezeten met iemand die aan topsport deed/doet?
  • Heb je in je familie iemand die aan topsport deed/doet?
  • Heb je in je kennissen- en vriendenkring die aan topsport deed/doet?
  • Ik ben zelf iemand die aan topsport deed/doet.
  • Heb je een partner/vlam die aan topsport deed/doet?
  • Ik ken niemand die aan topsport deed/doet, maar polls beantwoorden is ook topsport.

0 stemmers

Zou jij een relatie kunnen hebben met een topsporter?

• Ja, dat lijkt me best leuk
  • Nee, of er moet echt een goede reden zijn om het voorlopig te accepteren (bijv. persoon gaat vrij binnenkort stoppen.)
  • Nee ik zou daar nooit aan beginnen
  • Geen idee
  • Misschien
  • Ik ben zelf de topsporter in de relatie

0 stemmers

Waarom zou je geen topsporter als partner willen hebben (even net doen alsof je geen partner hebt)?

• Sport komt op de eerste plaats niet jij als partner
  • Te weinig tijd voor elkaar / vaak elders anders
  • Andere mentaliteit / niet zeer relatable
  • Ik zou bang zijn dat die persoon gauw met iemand anders er vandoor gaat
  • Niet aantrekkelijk voor mij…
  • Ik ben zelf a-onsportief
  • ik heb geen zin om chique gekleed naar Winbledon te moeten en dan uren naar een wedstrijd moeten kijken
  • Anders…

0 stemmers

2 likes

Ik heb turnster gestemd omdat ik zelf dans, maar die komen ook in allerlei figuren en maten tegenwoordig dus geen idee :sweat_smile:

1 like

Mijn ex was topsporter en ik vond het irritant hahah altijd streng qua dieet en trainen en vanalles. Begrijpelijk maar spontane dingen doen was er niet zo veel bij. Maarja ik ben ook gewoon een vreetzak zonder discipline :joy:

3 likes

Ik hoef niet met iemand die intensief met sport en voeding bezig is. Wil gewoon spontaan samen een patatje kunnen eten

5 likes

Mijn ex heeft in de jeugd tot einde puberteit op hoog niveau gevoetbald. Hij had echt in het Nederlands elftal kunnen komen zeg maar. Puberteit won het uiteindelijk want hij zette zich af tegen alles wat moest, waaronder alle verplichtingen rondom voetbal, dus einde carriĆØre.

Ik vergeet dat eigenlijk altijd want zie hem nooit voetballen en hij is nu in de 30, dus lang geleden en sowieso geen optie om nu nog op dat niveau te spelen zeg maar. Maar liepen laatst ff in de stad en toen speelde een jongetje ineens zijn voetbal naar hem toe (geen idee waarom ook?), maar toen deed hij dus allerlei trucjes en kreeg hij dikke respect van iedereen die het zag en dacht ik oja wacht jij kan bizar goed voetballen :joy:

14 likes

Mijn ex speelde in een band dat vond ik nog irritanter, helemaal omdat ze helemaal niet zo fantastisch waren maar wel met sterallures rondliepen

24 likes

Dit lijkt me juist geweldig (love tennis kijken ook). Of juist als echt ouderwetse WAG in een stadion zitten met spraytan, geblondeerde extensions en panterprint. Maar dat je partner altijd verplichtingen heeft en je nooit spontaan wat kunt doen lijkt me extreem kut. Plus dat ik zelf zo sportief ben als een boomstronk.

9 likes

Ja en volgens mij hoeven die voetballers vergeleken met turners/zwemmers/roeiers oid ook niet zo’n extreem leven te leiden qua hoeveelheid trainen (en ze hoeven er niet naast te werken) dus dat lijkt me dan ook nog wel prima.

3 likes

Heb jij sieraden met parels?

• Nee wil ik nog wel
  • Nee hoef ik niet
  • Ja nep
  • Ja echt

0 stemmers

2 likes

Heb zowel nep (voornamelijk Chanel) als echt, maar de echte zijn wel goeiekope zoetwaterparels haha.

4 likes

Heb je die spieren gezien? Ik vind darten verre van vergelijkbaaršŸ˜…

3 likes

Het ligt wel een beetje aan welke topsport denk ik. De meeste, no thanks. Maar een aantal vrienden van mij speelden (nationaal) topsportniveau hockey en dat was voor hen prima te combineren met een sociaal leven/partner. En zoals zij dat deden zou ik ook best een relatie kunnen hebben met een topsporter.

Maar ik heb het idee dat het trainings- en voedingsplan van een atletieker of schaatser veel intenser is en dat zou dan te ver af liggen van wat ik leuk vind om met een partner te doen.

4 likes

Ik heb wel mooie, echte parels, maar die heb ik gekregen en geƫrfd en draag ik nooit. Misschien over 10/20 jaar, haha.

4 likes

Heb je een museumjaarkaart?

• Ja, en heb ik vaker gehad
  • Ja, voor het eerst
  • Nee, eerder wel gehad
  • Nee nooit gehad

0 stemmers

2 likes