Ja sinds een jaar maar ik ga alsnog bijna nooit…Ben volgens mij vier keer geweest sinds ik hem heb. Echt stom, maar het zit gewoon niet in mijn systeem. Als ik vrij ben ga ik altijd naar de film.
Ja heel fijn! En ook gratis een keertje naar een paar bioscopen plus nog wat andere leuke tijdelijke deals of kortingen op abonnementen etc. Je hebt het zo eruit.
Tot gisteren voor het eerst, gekregen voor moederdag vorig jaar. Leuk dat je jezelf idd iets meer verplicht om naar museum te gaan, maar al met al heb ik de aankoop er niet uit gehaald denk ik.
Wacht ff, is een Rotterdam pas voor alle Rotterdammers, ook rijke?
Want in Utrecht heb je de Upas voor kortingen en gratis dingen, maar die is alleen voor minima.
Hij is er wel maar voor normale inkomens rond de 50 euro geloof ik en voor minima 5!
Ja voor iedereen! Alleen voor studenten en minima tegen een gereduceerd tarief. Als student betaalde ik iets van 15 euro ofzo, en nu is het voor studenten 20 en ik betaal 65. Hij loopt van maart tot maart, los van wanneer je de pas aanschaft.
Ken je de naam Beate?
- Ja, gewone naam, hoor ik wel eens ergens.
- Ja, ik weet dat het een naam is, maar hoor hem eigenlijk nooit.
- Huh, is dit een naam? Nooit van gehoord.
0 stemmers
Alleen van de Bachelor, verder nooit van die naam gehoord
Grappig. Ik lees een boek met een personage dat zo heet en googelde hoe je het uitspreekt en kwam er zo achter dat het toch ook wel een naam is die in Nederland voorkomt. Boek is vertaald uit het Duits.
Jouw huidige of ingebeelde partner stelt uit het niets een open relatie voor. Het is dat of het is uit. Wat doe je?
- Dan maar een open relatie
- Dan maar uit
- Waar is m’n shotgun?
0 stemmers
Ik kan niet begrijpen hoe mijn partner me zo voor blok zou zetten.
alleen open voor mij, dan ga ik wel akkoord
Een open relatie is wel een heel brede definitie. Polyamorie of een non monogame constructie waarbij je af en toe met iemand anders kan tongen als je wil is allebei iets heel anders bijv.
Ik lees dit automatisch op zn engels. Dan klinkt het al helemaal apart vind ik. Dus als in “beating” maar het is blijkbaar dus be-ha-te. Ik weet eigenlijk niet eens meer hoe het uitgesproken werd. ken de naam idd ook alleen van the bachelor.
Ja klopt. Ik moest ook echt de uitspraak weten voor ik verder kon lezen. Handige website hiervoor (en voor de grap even op de Slowaakse klikken): https://nl.forvo.com/word/beate/
Ik mis de optie: Leuk!
Lijkt me allemaal kut
Had niet verwacht dat iemand het leuk zou vinden als je zo voor t blok zou worden gezet😅
Waterpolo, ik denk dat ik alleen maar zou janken. Dat is ook echt fysiek een hele zware sport + ik ben niet een goede zwemmer. Ik zie dan voor me dat zo’n enorm zwaar breed mens mij onderwaterdrukt en ik dan niet meer bovenwater kom.
Brrr
Zou jij willen diepzeepduiken?
- Ja leuk
- Ik sterf nog liever
- Wel spannend maar ik wil het wel doen
0 stemmers
Haha ja snap ik, maar als je het er al eerder over hebt gehad en de ander wil het (eindelijk) ook.