Maar dan wel in een fatsoenlijke onderzoeks-onderzeeër, niet in een zelfgebouwde van een miljardair. En al helemaal niet met flessen en flippers enzo.
Nee maar ik zou het wel heel cool vinden als al die techmiljardairs in plaats van space willen koloniseren, zich op de zeebodem zouden richten en daar met allemaal techniek onderzoek zouden doen naar wat daar allemaal is en of daar misschien een oplossing te vinden is voor onze problemen. We zijn al op aarde, waarom niet die totaal verkennen voor we de ruimte helemaal ontdekken?
Maar zelf diep onderwater zijn en hoe diep dat is vind ik doodeng.
Edit: de Noordzee is bijvoorbeeld gemiddeld het Vrijheidsbeeld diep (93 meter) en maximaal 700 meter, de diepste duik is de Eiffeltoren diep (324 meter), maar de middellandse zee is gemiddeld al anderhalve kilometer diep en maximaal meer dan vijf kilometer. Verklaart ook waarom ze daar mensen niet kunnen terugvinden en in de Noordzee soms wel.
Aaaaah een onderzeeer. Zo eng!!! Dat idee alleen al, ik denk dat dat ik een hartaanval zou krijgen. Ik heb oceaanangst Ook het idee dat je geen kant op kunt in zo’n onderzeeer. Ja dat kan je in een vliegtuig ook niet maar dan bevind je je iig nog boven de grond. Dat met die flessen vind ik ook altijd zo creepy, stel dat die zuurstof opraakt/kwijtraakt of weeeeeeet ik het. Iee, ik krijg nu letterlijk kippenvel
@Zemraluani ja het is wel een bizar idee dat wij bijna geen idee hebben wat heel diep in de oceaan leeft.
Hebben jullie vanavond die mensen gezien die een rondje rennen en dan in een bak water springen? Ik snap er echt niets van
Fascinerend filmpje, ook echt idioot dat dat Titanic wrak op zo’n 3500 m ligt en dat komt pas zooo laat in het filmpje, dat daar echt mensen naartoe zijn gegaan in een mini onderzeeër. Terwijl die huge ass onderzeeers veel eerder in het filmpje aan bod komen.
Edit- km ipv m
En dan heb je ook nog eens dat oneindige blauw in 360 graden om je heen. En uit dat blauw kan dan een schaduw opdoemen die langzaam jouw kant op komt, steeds groter wordt, en uiteindelijk blijkt dat een GIGANTISCHE WALVIS te zijn. Nope nope nope nope nope nope
Zou dan vooral denken dat ie dan allang iemand op het oog heeft
Ik ben echt een beetje verbaasd dat mensen hier enthousiast over zouden zijn? Ik heb zelf een open relatie dus dat is het probleem niet maar in mijn ervaring is goede communicatie daarbij echt essentieel dus als je het dan op zo’n manier aanpakt, als ultimatum ipv met goed overleg, kan je echt de tering krijgen hoor
Ja vooral dat iemand zou zeggen: ‘het is dit of ik maak het uit’. Zélfs als je het er al eerder over gehad hebt lijkt me dat niet het uitgangspunt waaruit je wil vertrekken :’)
ik denk soms dat mensen die een open relatie zouden willen teveel de potentiële partners in hun hoofd hebben, terwijl het denk ik de start is dat je allebei zegt: ‘wat er ook gebeurt: onze relatie is het allerbelangrijkste’.
Heb het al een paar keer mis zien gaan in m’n omgeving, simpelweg omdat het hele vertrekpunt al niet goed is/te weinig communicatie
Er staat er hier een in een museum en daar kun je in. En zelfs daar wilde ik al zo snel mogelijk weer uit, eng claustrofobisch ding brr
Denk dat je de antwoorden ook niet al te serieus moet nemen misschien. Ik heb gestemd op dan maar een open relatie maar mn vriend zou zoiets nooit vragen of kunnen/willen dus makkelijk gezegd. Zo hebben misschien meer mensen geredeneerd.
Maar het gaat er toch niet om of je partner dat niet kan/wil/vraagt? Het gaat erom dat stel je partner zou dat wel willen/kunnen/vragen wat je dan zou doen.
Ja ik doelde ook vooral op de ‘ja leuk!’-achtige reacties onder de poll!
lijkt een open of andere niet-monogame relatie jou leuk?
- ja lijkt me leuk
- ja heb ik al (gehad)
- weet ik niet, twijfel
- gewoon nee
- nee heb ik geprobeerd maar vond ik niks
- anders(??)
0 stemmers
Ah ja dan snap ik het wel beter! Ik ging door ‘huidige partner’ en ‘uit het niets’ echt uit van een situatie waarin je al even samen bent en het niet eerder besproken is
Ik vind het theoretisch heel erg mooi maar ik denk eigenlijk niet dat ik het in praktijk leuk zou vinden
In elk geval niet met m’n huidige partner, maar mocht dit ooit stuklopen wie weet hoe het met een andere partner voelt
Ik ken meerdere mensen die er momenteel met meer dan twee wat van proberen te maken (zowel in liefde als in ouderschap) als begin/midden dertigers en ik benijd ze niet. Op zich niks op tegen, maar het maakt het leven wel ingewikkelder. Als het ontstaat zien we dat dan wel weer, maar ik zou er nu niet actief naar op zoek willen.
Mn ex wilde dat graag na 6 jaar samenzijn. Een jaar geprobeerd, maar hij heeft in die periode 5 anderen gehad en ik ben inmiddels getrouwd met de eerste* waarmee ik wat deed tijdens die open relatie. Ik ben er niet voor gemaakt.
*en enige
n.a.v. snurkverhaal in het relatieleed-topic:
slapen jullie apart? (anoniem I guess want mensen schamen zich er misschien voor?)
- soms
- altijd
- nooit
0 stemmers
in geval van ja/soms:
- ik zou liever altijd samen slapen, ben er niet blij mee zo
- ik vind het prima, wil altijd zo blijven liggen
0 stemmers
Alleen als 1 van ons zo ziek is dat diegene liever wat meer rechtop op de bank slaapt. Meestal ben ik dat.