Stel je persoonlijke vraag #51

Dan wordt het lastig idd, hoop dat ze zelf wel weet wat ze doet :wink:

2 likes

Ze doet het goed, werkt er ook al 20 jaar. Maar uitleggen wat ze precies doet, nope :joy:. Maar volgens mij heeft ze daar ook gewoon geen zin in.

3 likes

Mijn vader is met pensioen, maar wat hij hiervoor deed? Iets met IT. Met mijn partner precies zo, weet zijn titel, maar wat hij precies qua werkzaamheden doet, geen idee. Maar andersom weten ze dat van mij vast ook niet :woman_shrugging:t3:

11 likes

2 zitten in de wetenschap, kan ongeveer zeggen wat ze doen, maar wat precies (welke onderzoeken enz) geen idee.

1 like

Ik kan dat van mijn man ook nooit uitleggen omdat ik zijn uitleg zelf ook niet begrijp. Dus ik zeg altijd maar dat ze het hem beter zelf kunnen vragen omdat hij het heel goed kan uitleggen. En dan zie ik ze tijdens de uitleg net zo verdwaasd kijken als mij. Hahaha!

7 likes

Concludeer ineens dat ik nu de enige in mijn gezin ben die werkt :woman_standing:

6 likes

Mijn moeder of mijn vader zou mijn werk niet kunnen uitleggen.

1 like

Ik kan zelf niet eens uitleggen wat ik doe. :sweat_smile: Ik heb er ook een hekel aan als mensen vragen wat ik precies doe.

13 likes

Mijn vader, moeder en broertje werken samen in het familiebedrijf dus het gaat er ook zooo vaak over. Ik ben de enige die er niet werkt, maar heb in vakanties wel dingen overgenomen en freelance werkzaamheden uit mijn vakgebied gedaan, dus weet het ook heel precies.

Wel algemeen maar als je zou vragen waar vult ze de dag dan mee komen ze niet ver. Ikzelf ook niet trouwens en toch zit het altijd bomvol :sweat_smile:

3 likes

Laatst hebben mijn vriend en ik onze ouders opgebeld om te vragen wat voor werk wij doen, daar kwamen hele rare antwoorden uit :joy: ik heb best een vage functie maar die van m’n vriend is net zo simpel als bijvoorbeeld tandarts

5 likes

Zo, overal ‘niet van toepassing’ moeten invullen voelt een beetje triest. :smiling_face_with_tear:

8 likes

van mij wel ik doe ook best simpel werk, maar dat van mijn zusje vinden ze lastiger denk ik dat snap ik ook maar deels.

3 likes

Maar wat doe je dan precies?

:kissing_heart:

3 likes

Dit lijkt me echt heel leuk!!

2 likes

Mijn moeder stuurt mij regelmatig vacatures voor precies mijn huidige baan

15 likes

Lijkt me oprecht leuk!!

2 likes

Ik zou ook zo graag eens met mijn vrienden een dagje willen meelopen! Hoe ze zijn op de werkvloer, hoe hun collega’s zijn, wat ze uberhaupt doen op zo’n dag.

26 likes

Een vriendin van mij werkt in HR bij een héél klein familiebedrijf en ik heb al meerdere keren gevraagd hoe zij haar dagen vult maar ze krijgt het gewoon niet uitgelegd

1 like

Ja dit idd haha. Ergens lijkt het idee ervan wel appealing misschien, maar het lijkt me idd gewoon teveel werk haha :joy: heb al zo weinig tijd om ĂŒberhaupt aan mezelf te spenderen. En ook weet ik gewoon dat ik jaloers zou worden als hij iemand zou hebben. Weet niet zou mijn relatie er toch niet voor willen riskeren.

1 like