Haha dit herken ik wel. Komt voor mij ook omdat ik zoveel verschillende doe dat ik zelf soms ook niet weet hoe mn dagen er nou uitzien en het ook niet uitgelegd krijg, haha.
Ik heb een paar jaar met (of ja, onder, ze was mijn leidinggevende) een vriendin uit mijn vriendengroep gewerkt, en we hebben elkaar echt op een hele andere manier leren kennen, zijn beiden op werk echt heel anders dan in die groep. Inmiddels werken we niet meer samen, maar we kunnen nog steeds uren over werk praten
Stel, je hebt een scheiding gehad met een nare nasmaak. Omdat je ruzie hebt (gehad), omdat de scheiding niet jouw keuze was. Zou je het dan erg vinden als vrienden/familie foto’s die gemaakt zijn op de bruiloft op een prominente plek hebben staan? Op de foto is het bruidspaar zelf niet te zien.
- Ja, dat zou me wel steken
- Niet enorm leuk om te zien, maar kan er mee leven
- Zou me niets uitmaken
0 stemmers
Foto’s van henzelf op die bruiloft of foto’s van jou met je ex?
Foto’s van henzelf!
Oh dan maakt mij dat niet uit. Als het van mezelf met ex zou zijn zou ik dat minder waarderen
Deze actie
- Vind ik goed
- Vind ik niet goed
- Anders
0 stemmers
Ja, top actie, nu kan alles opnieuw geverfd worden met milieu onvriendelijke verf.
Nee maar op alle foto’s waar mijn ex op staat zou ik gewoon een punaise in zijn hoofd duwen
Als je in de auto rijdt, toeter je dan weleens?
- Als ik iemand ophaal en voor de deur sta
- Als ik iemand afgezet heb, als gedag
- Bij gevaarlijke situaties in het verkeer
- Bij ongevaarlijke situaties in het verkeer (je kan ergens even niet langs bijv)
- Als iemand te lang wacht bij groen
- Voor festiviteiten (bruiloft, gewonnen voetbalwedstrijd)
- Ik toeter helemaal nooit
- Ik rijd geen auto
0 stemmers
En even los van wat je zelf doet (en de officiële verkeersregels), wanneer vind je het geoorloofd om te toeteren
- Bij het ophalen van iemand en voor de deur staan
- Bij het afzetten, als gedag
- Bij gevaarlijke situaties in het verkeer
- Bij ongevaarlijke situaties in het verkeer (je kan ergens even niet langs bijv)
- Als iemand te lang wacht bij groen
- Voor festiviteiten (bruiloft, gewonnen voetbalwedstrijd)
- Op een ander moment/hangt van de situatie (tijdstip, locatie) af
- Nooit
0 stemmers
Ik verbaas me namelijk de laatste tijd echt over hoe vaak er getoeterd wordt in de buurt nadat iemand afgezet is (ook na 23.00 bijv, en ik slaap). Dus was even benieuwd hoe hier over gedacht wordt
Ik wilde bij je tweede poll alles aanklikken, maar dat mocht niet. Wat mij betreft is het geen probleem om even te toeteren nadat je iemand afzet, maar houd inderdaad wel een beetje rekening met de tijden.
En het blijkt dat je helemaal niet mag toeteren als het groen is en iemand rijdt niet maar ik kan me dan niet beheersen pwaaaap
Ik snap werkelijk waar niet waarom je toetert als je wegrijd. Ik neem aan dat je al doei hebt gezegd en dus afscheid hebt genomen waarom dan ook nog eens toeteren. De volwassen kinderen van mijn buren doen dit ook maar die komen daar dagelijks en dus meerdere keren per dag wordt er getoeterd.
Twee van die dingen die ik uit mijn theorie heb onthouden:
-
Je mag alleen claxonneren ter afwending van direct gevaar
-
Je mag pas aan een kruising beginnen als je zeker weet dat je hem vrij kunt maken
Dat mensen punt 2 niet doen, is mijn grootste verkeersergernis. Denken dat ze snel nog wel ff door kunnen rijden en dan heel de boel blokkeren. Verschrikkelijk zulke types.
Of mensen achter jou die claxonneren omdat jij er niet langs kan en moet wachten tot de weg weer vrij is.
Ik sta hier niet voor niets te wachten.
Sommige auto’s claxonneren ook bij het vergrendelen, heel irritant. Je kan dat wel uitzetten. Schaamde me dood als k dan idd laat thuis kwam en dan de auto op slot deed en dan die stomme toeter. Hoorde m’n buurjongen daardoor ook altijd thuiskomen.
Verder doe k t wel als iemand niet rijdt bij groen idd maarja ik ben ook ongeduldig en vind echt dat mensen tegenwoordig zeer slecht opletten op de weg.
Tot welke leeftijd zou je er voor open staan met een man een kind te krijgen, voor je hem daarvoor te oud vindt?
- Onder de 38
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55+, het maakt me niet uit
- Ik wil überhaupt geen kinderen/geen kinderen met een man
0 stemmers
Zijn natuurlijk allerlei situationele factoren die grote invloed hebben, maar ben benieuwd hoe jullie hierover denken vanuit jezelf + het verschil in hoe mensen naar die ‘klok’ kijken bij mannen vs vrouwen.
Vind ik echt een onmogelijke vraag want ik denk dat niemand plant om kinderen te krijgen met een halfbejaarde man. Weet ik veel hoe gek ik blijk als het de komende 20 jaar niet lukt om kinderen te krijgen of het leven zo loopt dat mijn volgende vriend 20 jaar ouder is