Stel je persoonlijke vraag #51

ik hoop dat jij in team tussenstop zit

3 likes

Ik wil geen kinderen, rijd elektrisch en eet vegetarisch en biologisch. Dan vind ik dat ik best zo nu en dan een lange vlucht kan maken. Heb ergens gelezen dat het hebben van 1 kind gelijk staat aan 18 ofzo intercontinentale vluchten per jaar (maar correct me if i’m wrong). Dus ik vind dat t wel kan lijen.

5 likes

zeer zeker! Vooral omdat we maar met zn tweeen zijn, beiden niet veel meer rijden, en hallo, waarom zou het het jezelf aandoen?

11 likes

sorry maar je klinkt vooral rijk nu

31 likes

niet de bedoeling. vlieg denk ik ook eens per 3 jaar ofzo, was meer uitleg waarom ik geen vliegschaamte voel.

5 likes

Ik trakteer eigenlijk nooit, ben tussen kerst en oud en nieuw jarig en kantoor is dan dicht waar ik werk. En mn horecabaan is flexibel dus daar zorg ik altijd dat ik vrij ben op m’n verjaardag zodat ik wat leuks dan doen

1 like

ja en daarnaast vind ik zo’n tussenstop ook altijd een heerlijk deel van de reis

bij voorkeur in zo’n super kneuterig dorpje waar nog maar 1 gaar cafeetje ‘s avonds open is en de vrouw die je incheckt 60+ is

20 likes

zakjes chips

2 likes

Haha ik sprak laatst ook iemand die zei dat ie zoooooooveeel met het milieu bezig was en zo bewust en het was echt in alles wat hij deed te zien. Hij bleek 3 kinderen te hebben :skull:

8 likes

Hoe doe je dit zonder ook maar 1x te stoppen om alleen al naar de wc te gaan.
Oh wacht, je bedoeld met overnachting!

5 likes

Wel tussenstop om even pauzes te houden en te tanken enzo, maar niet om te overnachten.

3 likes

Ik rij dan in mijn eentje dus ik geloof het op een gegeven moment wel

1 like

Als ik naar huis ga wil ik ook gewoon zo snel mogelijk thuis zijn. En als je met zijn tweeën rijdt gaat dat toch ook prima met elke 2-3 uur even stoppen en wisselen, en dan kun je lekker in je eigen douche douchen en in je eigen bed slapen

11 likes

Jesse Klaver heeft er 4 :flushed:

8 likes

Ja, maar misschien gaat net een van die kinderen de oplossing voor de klimaatcrisis bedenken.

20 likes

Lieftst in 1x, maar weet dat stoppen verstandiger is

3 likes

Maar dat betekent dat elk mens 36 intercontinentale vluchten per jaar is dus eigenlijk is zelfmoord het meest milieuvriendelijk.

19 likes

Ja ik vind het kinderargument eigenlijk echt onnodig want in principe is nadenken over je uitstoot ook juist om toekomstige generaties een kans te geven.

8 likes

Ik doe dit jaar een ijskoffiebarretje (ik zet siroopjes en verschillende soorten melk neer en een melkschuimer) en voor mn team nog een taart

15 likes

Ligt er ook weer aan hoe je het doet.