Stel je persoonlijke vraag #51

Spoiler

Het was een minderjarige student en volgens mij hadden ze het thuis ook niet erg breed. Ik had alsnog een leenlaptop gepakt. Toen de cijfers bekend waren, had ik de student nog individueel aangesproken op zijn (studie)houding. De student had uiteindelijk echt net een voldoende voor zijn derde kans.

6 likes

Ik zeg nooit melkflessen want ik ben geen boomer, maar ik noem een van mn vrienden wel eens nachtlampje omdat hij zo wit is dat hij haast reflecteert in het donker.

En vaak dingen of ie nog niet verdampt als we even in de zon moeten lopen, dat God hem haat, dat hij sowieso als eerste dood zou gaan als we allemaal zouden stranden op een verlaten eiland, dat hij niet is gemaakt om buiten te zijn.

Is toch gewoon ook vrij grappig dat iemand zo niet voor de elementen gebouwd is, vind hij zelf ook. Wat dacht God die dag???

7 likes

Mijn ouders zeggen altijd ā€˜heb je in de ijtunnel gelegen?’ Geen idee waar dat vandaan komt

Mijn persoonlijke favo is ā€˜je reflecteert’ :sunglasses:

2 likes

Hahahahaha love dat je het gewoon accepteert en ermee rolt. šŸ«¶šŸ¼šŸ«¶šŸ¼

Ik zei laatst ook tegen hem toen ie weer eens knalrood was van 3 zonnestralen en liep te hijgen iets van ā€œkan jouw lichaam wel ademen boven de 20 gradenā€ en toen zei ie ā€œjawel, maar jouw neus zuigt alle zuurstof in een straal van 10 meter naar binnenā€. (ik heb een flinke neus)

Fijn toch, burn op burn. We hoeven toch niet alleen maar te complimenteren, vind het juist echt heerlijk als iemand die je heel erg mag je even pakt op iets.

31 likes

Nee joh, waarom ziet zonnebrand smeren er sneu uit dan?

2 likes

Precies dit inderdaad. Ligt eraan wie. Van de zoveelste collega/semi onbekende denk ik ook hou je bek. Maar bij vrienden vind ik het passend en anders.

1 like

Als je uit eten gaat, ben je dan die ā€˜zullen we allebei iets anders bestellen en delen’-persoon of de ieder voor zich-persoon?

• Delen
  • Ieder voor zich

0 stemmers

1 like

Ehh ja dat wisselt. Ik weet meestal na 1 minuut wat ik wil en ben daar dan content mee. Als iemand heel erg twijfelt tussen wat ik neem en iets anders dat mij ook lekker lijkt vind ik het ook prima/vraag ik wel eens om te delen. In eerste instantie dus ieder voor zich maar ik vind delen echt geen punt of vaak ook leuk zelfs.

13 likes

Aha, de welbekende context! Dit verandert mijn kijk op de situatie namelijk wel een beetje en begrijp dan wel waarom je voor deze oplossing hebt gekozen.

2 likes

Maar we proeven altijd van elkaars gerecht.

6 likes

Ik wil delen maar ik ga maar met weinig vegetariƫrs om :thumbsdown:

4 likes

@Xiomara Dat is een beetje afhankelijk van de persoon waarmee ik uit eten ga. Ik hoef niet een hapje van je standaard friet met cheeseburger, terwijl ik zelf voor iets specialers ga.

Vind jij het raar als je met iemand uit eten gaat en jij kiest voor een hoofdgerecht en de andere persoon kiest iets compleets anders, bijvoorbeeld meerdere bijgerechten?

• Ja, dat vind ik raar
  • Nee, dat vind ik prima
  • Afhankelijk van de situatie (bijv. persoon die niet alles kan/mag eten)
  • prima, iedereen moet dat lekker voor zichzelf bepalen
  • OkĆ© als men dat vooraf aangeeft
  • Anders…
  • geen mening

0 stemmers

Vind jij het acceptabel als je met een groep mensen uit eten bent, in het begin iedereen aangeeft geen behoefte te hebben aan een nagerecht en dat uiteindelijk iemand alsnog een toetje bestelt?

• prima
  • irritant, als er weinig tijd is
  • geen mening
  • ik vind dit alleen een probleem omdat men dit eerder niet aangaf…
  • ongezellig
  • anders…

0 stemmers

Heb jij wel eens als enige in gezelschap een toetje besteld?

• ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

ik vind het juist fucking saai en kut als ik als enige een dessert wil

44 likes

Toen ik 20 was durfde ik eenmalig geen dessert te bestellen omdat niemand het verder deed en een van de aangesneden onderwerpen diƫten was. :laughing:

2 likes

Ja soms als die vriend dan met T-shirt en nog witter dan normaal door een dikke laag zonnebrand, dan weer staat te smeren en ondertussen z’n ogen ook steeds meer gaan janken omdat er natuurlijk ook zonnebrand in geraakt, dan is dat toch altijd ff lachen ja.

Het straalt altijd zulk fysiek ongemak uit

3 likes

Waarom zou je omgaan met mensen die geen toetjes bestellen??

19 likes

Ik ben allergisch voor melk, dus kan eigenlijk meestal geen toetjes eten in restaurants. Vind ik vet jammer, maar hierdoor gaan mensen waar ik mee ben zich bezwaard voelen om een toetje te nemen wat ik eigenlijk nog irritanter vind dan dat ik zelf geen toetje kan eten. Moet soms echt m’n best doen om ze over te halen toch een toetje te nemen.

3 likes

Ik zal het volgende keer meenemen als selectiecriterium voor dates. :wink:

1 like

War zeg je?

• Ranja
  • Limonade
  • Allebei

0 stemmers

• Aanmaak
  • Siroop

0 stemmers

2 likes