Ohja dat woord is er ook nog!
Sommigen zeggen ook nog “aanmaak” (ik niet).
Weet jij wie Tim Walz is?
- ja
- nee
0 stemmers
Welke dingen ben je via de media te weten gekomen over deze persoon?
- Amerikaanse politicus
- Running mate van Kamala Harris
- Gematigd democraat
- Veteraan Amerikaans leger
- Eerdere carriere als leraar en coach
- Invoeren van gratis schoolmaaltijden
- Verbieden conversietherapie
- Beschermen abortusrecht
- Uitbreiden verlofrecht
- Niks
0 stemmers
Limonadesiroop
Die leenlaptop is wel essentieel in je verhaal. Als die er standaard is vind ik het echt pesten om die uit pettiness niet aan een student te geven, wat dan ook de voorgeschiedenis is. Zou het trouwens niet eens doen om van het gezeur af te zijn, vind dat zoiets óf een standaardvoorziening moet zijn waarvan iedereen weet dat het kan óf er gewoon niet moet zijn. Moet niet afhankelijk zijn van of ik in een goede bui ben, je mag, ik tijd heb, ik het je gun, je houding me aanstaat.
Wel soms stiekeme irritatie als iemand als enige een voorgerecht bestelt en ik moet wachten op mijn hoofdgerecht
Ja? Mijn vriendinnetjes zeiden vroeger wel ranja, maar bij ons thuis was het limonadesiroop.
Limonade noem ik iets dat kant-en-klaar in een fles zit en dus niet aangelengd hoeft te worden.
Ik noem het gewoon limoow
Ik vind ranja echt klinken als een naam. Zo een buurmeisje waar je niet mee wilt spelen, maar die toch altijd naar buiten komt om te vragen of ze mee mag doe. Dan je dan geen nee kan zeggen want haar moeder staat te kijken.
Dat zijn precies het soort mens dat Ranja zegt ipv limonade
Ja eens en ik vind die ‘om van het gezeur af te zijn’ ook een beetje raar, alsof zo’n leerling alleen maar irritant is. Zeker met de later toegevoegde context snap ik niet waarom dat er zo staat.
Ja helemaal eens hoor. Ik zeg ook limonadesiroop voor alles.
Ik zeg het nooit want ik ben zelf glow in the dark. Laatst had ik een iets kortere broek aan op werk. Een collega zei ‘Zooo jij bent écht wit!’ tja mn benen verkleuren echt niet.
Maar ik wil nu wel naar China, daar heeft hij banden mee en zei dat ik daar aanbeden zou worden haha
De naam Birthe
- Doet me denken aan bevallingen
- Vind ik een leuke naam
- Vind ik geen leuke naam maar doet me niet denken aan bevallen
0 stemmers
Maar alle mensen die iets met mijn werk te maken hebben, heb ik uitgezonderd dus die zien helemaal niets
Hahaha ik hoor hier in Twente dus echt nooit “limonade”. Vond dat zelf altijd zo’n randstad woord. Hoor hier echt alleen ranja.
Ik vind het echt een verkouden Mirthe. En ik relateer het aan biggen.
Dat hij een winnend receptuur heeft for hot dish. Geen idee wat dat is
Als er een leenlaptop is ga ik een student echt niet terug naar huis sturen om een laptop te halen en te laat aan het examen laten beginnen. Dat zou ik echt super weird vinden. Als er maar 1 laptop is zou ik wel altijd eerst afwachten of die student de enige is die hem niet mee heeft. Anders zou ik het oneerlijk vinden als maar 1 iemand hem kan krijgen.
Ja beetje een rare poll want als ik wist dat die optie er was, had ik natuurlijk de leenlaptop gegeven.
Waarom zou ik iemand naar huis sturen als het niet nodig is. Zoals @Shaaar ook zegt, de rechten van een leerling/student tijdens een examen hebben niks te maken met hoe ik diegene zie.
Als je er recht op hebt, krijg je het en klaar