Stel je persoonlijke vraag #51

Mn duitse leraar vertelde dat hij een dochter birthe had, echt een vreselijke naam, en een leraar duits schreef ooit groot op zo’n fancy pancy screen dat zn zoon pepijn heette, alleen eerst pijpen en niemand lachte. Gelukkig maar.

Zou je als je moest kiezen je dochter liever noemen:

• Julia
  • Sophia

0 stemmers

4 likes

Het kind van mijn ex heet Julia-Sophie en ik vind dat zo’n misplaatste kakkernaam bij hem en zijn vriendin.

15 likes

Ik las eerst kknaam :smiling_face_with_tear:

33 likes

Had ook gekund, ik kom uit Den Haag. :beginner:

11 likes

Maar dan Sofia ipv Sophia

7 likes

Zo gebruik ik die termen ook!

3 likes

Is het feitelijk ook. Het is een merknaam voor limonadesiroop.

3 likes

Vind jij het een klein beetje grappig dat de Taylor Swift concerten in Zwitserland niet doorgaan en mensen nu hysterisch zijn?

• Nee alleen maar verdrietig
  • Ja ook een beetje grappig

0 stemmers

2 likes

Douchen op een festival…

• Sowieso iedere dag
  • Het liefst iedere dag maar een keer overslaan kan gebeuren
  • Af en toe
  • Niet zo vaak, vochtige doekjes werken prima
  • Helemaal niet
  • Ik ben nog nooit naar een festival geweest

0 stemmers

@kali

1 like

Ik heb 10 jaar geleden speciaal dit gekocht omdat ik toch niet zou douchen. Echt sip dat ik dacht dat dit nodig was (ik zou geen seks hebben, partner was thuis). Maar nog sipper is dat ik toen met m’n bestie was en ik zag dat ze dit voor haar laatste vakantie vorige maand ook weer had ingepakt.

6 likes

Dit lezend vraag ik me af: is dit hypothetisch of zit je nou een bestaande situatie te beschrijven? Want het komt zo oddly specific op me over… als dat laatste het is, dan is het toch niet netjes om het op een forum te zetten?
Als moeder zou ik boos worden over zoiets.
Is het het eerste dan vind ik het maar een rare poll, sorry.
En: zou om van het gezeur af te zijn de enige denkbare reden zijn om die laptop te halen, en niet om die al dan niet bestaande knul te helpen? Zoals je het opschrijft wel?

5 likes

Ja dit of ‘s ochtends rond 7:30/8 en daarna weer doorslapen. Vind de douches altijd het minst erg op meerdaagse festivals en ik ga echt niet drie dagen marineren in het goor van de combinatie van zo’n weiland turned festival + mijn eigen zweet.

6 likes

Ik snap het niet. Je zou nu met terugwerkende kracht niet douchen maar ook geen doekjes gebruiken? Ga je dan een paar dagen met een crusty puss rondlopen?

15 likes

Mn voorlamp van de fiets moet altijd uitgeklikt worden en zowel mn vader als mn vriend haten als ik dat niet doe. Want ja dan gaat die hele batterij weer leeg. Blijkbaar zei ik, en dat meende ik ook oprecht “i am so sorry en ik klikte dat ding direct weer uit!!!” En m’n vriend schrok daar weer van. Wie weet gaat het deze winter lukken. En dan nog alle achterlampen etc.

Heb je dit weleens gebruikt? Tis alsof je een pak mentos door je pussy heen walst, zodat die daarna fris ruikt en in de fik staat.
Ik zou nu dezelfde doekjes meenemen als ik voor m’n dochter gebruik.

17 likes

Ja de naam is goed gekozen :snowflake::snowflake::snowflake:

3 likes

Ik ben een paar keer naar een meerdaags festival geweest en gewoon iedere dag gedoucht. Ik stond meestal rond half 10/10 uur in de rij en heb echt maximaal een kwartiertje moeten wachten. Het gaat veel sneller dan de meeste mensen denken.

4 likes

Nou nee, want ik douche gewoon iedere dag op een festival :tongue: Maar dat klinkt niet chilly idd.

Ben je je bewust van je omgeving wanneer je op een terras zit of buiten loopt? En zou je later in staat zijn om mensen te identificeren die langs je zijn gekomen?

• Ja, ik ben me vaak bewust van mijn omgeving en kan mensen herinneren die langs me zijn gekomen
  • Ja, ik ben me bewust van mijn omgeving, maar ik heb meestal moeite om specifieke mensen ter herinneren
  • Nee, ik zit dan voornamelijk in mijn eigen bubbel en ben me niet bewust van de mensen/situatie om mij heen
  • Het hangt af van de situatie

0 stemmers

Heb jij muziek of een podcast in je oren als je buiten bent?

• Ja, alleen als ik wandel.
  • Ja, alleen op de fiets
  • Ja, alleen in het ov
  • Ja, altijd
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

Staat het volume dan hard of hoor je de omgeving nog wel?

• Geluid staat hard, ik zou het niet horen als iemand mij wat zou vragen
  • Geluid staat zacht, zodat ik alles hoor

0 stemmers

Kom jij uit de tijd dat Flip de beer bij je mocht logeren?

• Ja!
  • Nee
  • Wie de fuck is flip

0 stemmers

6 likes

Sorry kwam deze net tegen

21 likes