Van een halfuur. Als je dat optelt heeft die persoon dus nog heel veel tijd over op een dag om te zitten.
Een lichaam is gemaakt te bewegen.
Van een halfuur. Als je dat optelt heeft die persoon dus nog heel veel tijd over op een dag om te zitten.
Een lichaam is gemaakt te bewegen.
Maakt t uit
Ja. Ik hardloop gemiddeld uur per dag (met uitschieters naar hele dag hardlopen bij een 100+ haha) en wandel er ook nog eens 2-3 uur (met tempo van 6km/u dus niet sjokken) bij. O en doe ook nog krachttraining.
Kan prima.
op zich niet maar vond jou niet de forummer om onbewust/per ongeluk twee landen door elkaar te halen dus vroeg me af of er wat achter zat haha
No way, doet me teveel denken aan mijn slechte periode waarin ik intensief sportte. Mijn hele lichaam was naar de klote.
En in het weekend doe jij runs van 15-20 km
Liever rond 25-40km
Ligt ook heel erg aan de achterliggende gedachte vind ik.
Ik sport het liefst ook iedere dag heb dat echt nodig voor mijn mentale gezondheid en stemming. Maar niet omdat ik wil afvallen of andere ongezonde gedachtes.
En als het niet lukt ben ik daar niet door van slag ofzo.
Vind je hardlopen over het algemeen fijn?
0 stemmers
Ik kreeg altijd zoān zere brandende keel, of steken in mn zij. Dat verpest het voor mij sowieso al.
Het lijkt me echt heel fijn om te kunnen doen maar ik kan het zelf niet. Dus ik kijk vaak vol bewondering naar iedere hardloper. :3
Heb jij (over het algemeen) een voorkeur voor mannen of vrouwen bij het kijken van de toernooien op de Olympische Spelen?
Voor wat voor reden dan ook
0 stemmers
In het begin kut en daarna blij dat ik klaar ben
Mijn gewrichten vinden het vooral totaal kut, heb het meerdere keren geprobeerd, rustig opbouwen, goede schoenen, alles, maar wat ik ook doe, na meer dan 10 minuten gaan mijn heupen protesteren en ook mijn knieƫn zijn er niet blij mee
Beginnen met hardlopen is echt de hel haha. Maar nu ik het weer een tijdje doe en ook niet zo snel of lang meer hoef van mezelf vind ik het wel echt lekker. En nu ga ik gewoon naar de fysio ga met pijntjes.
Sporten kan ook juist een goede uitlaatklep zijn. Dus misschien heeft diegene er mentaal juist heel veel aan.
Ik heb altijd pijn aan mijn schouders? Zal vast aan mijn (verkeerde) houding liggen denk ik?
0 want ik ben geblesseerd maar voor mijn blessure wel 10+
De eerste maanden totaal kut hoewel ik merkte dat het goed voor me was. Mān spieren, gewrichten, en pezen moesten er enorm aan wennen. Daarnaast moesten mijn longen en hart er ook enorm aan wennen en klonk ik na 5 min hardlopen als een verkouden zeehond bij het in- en uitademen. Nu, een jaar verder, vind ik het echt heerlijk. Hoewel ik tijdens de eerste 2 km vaak ook nog denk āik had nu godsamme ook nog in mān nest kunnen liggenā.
Vind jij Ryan Reynolds grappig?
0 stemmers
Vind jij Blake Lively boeiend?
0 stemmers