En Blake Lively speelt toch altijd de meest basic rollen, zelfs in GG was ze niet de beste actrice.
En wie vind je aantrekkelijker? Smaken verschillen uiteraard maar ik begrijp niet wat er nou SO HOT!!! aan Ryan Gosling is.

- Ryan Gosling
- Ryan Reynolds
0 stemmers
Vind ze ook op elkaar lijken
Ja alleen de meest basic witte mensen houden van Blake. Grote overlap met mensen die Swifties zijn, zelfde groep mensen.
Gebruik ff een realistische foto van Ryan Reynolds, zo ziet ie er al 15 jaar niet meer uit!
En shame @ mensen die op hem stemmen. Yuk.
had op de verkeerde gestemd. Blonde Ryan ziet er een beetje viezig uit en het lijkt alsof hij een ooglift heeft gehad.
Ja Ryan Gosling moet je in beweging zien, niet op een foto
Zou jij bij deze foto denken, deze jongen wordt ooit gezien als de meeste handsome man in hollywood ?
- Ja wauw!
- Nou…nee
- Zit potentie in
0 stemmers
En qua acteerstijl is hij nog steeds op het niveau van 2 guys
Is het toch niet. Het is een aantrekkelijke man geworden maar wel enorm opgehypet. Ik luisterde laatst een podcast en toen vroegen ze aan zo’n meid van 21 of ze Ryan Gosling aantrekkelijk vond, ze zei, nee eigenlijk niet. En dan liever Jake Gyllenhaal. En ze waren echt in shock van het antwoord. (In een podcast van Bad Friends).
Weet jij wat Fifo is?
- Ja, van een (bij)baantje
- Ja, van school
- Ja, van werk nu
- Hmm zegt me wel wat maar geen idee
- Nee.
0 stemmers
First in First out, meest bekend denk ik van het vak management en organisatie of de supermarkt vulploeg
Ja, gewoon omdat ik het weet.
Dit zijn toch wel de meest basic (aantrekkelijke) witte mannen die er zijn??? Snap er echt niks van als mensen helemaal goed gaan op een van deze twee. Kan ook niet kiezen omdat ze me allebei 0 doen lol
Same, vind het dooooodsaaie uiterlijken
Ik vond als kind Leonardo Dicaprio en Josh Hartnett zo geweldig knap. Hahaha, kwam ook wel omdat ik eindelijk onder toezicht titanic mocht zien en pearl harbor.
Heb jij wel eens two broke girls gezien?
- Nee
- Ja een keer en toen dacht ik huh hoe kan een show zo niet-grappig zijn en waarom hebben de twee leads allebei heel irritante stemmen?
- Ja meermaals maar was een fout
- Ja leuke serie!
0 stemmers
Nou ja ik heb echt heel veel seizoenen gezien maar tis niet dat ik het een leuke serie vond. Maar soms is het makkelijker iets te kijken wat ik al ken ookal is het niet leuk, dan iets nieuws te moeten starten wat mogelijk ook niet leuk is.
Met Will & Grace, The Nanny, in Friends zelfs, en nog meer series hebben allemaal ze iemand gecast die als karakter een afgrijselijke stem had. Uiteraard, allemaal vrouwen. 2 broke girls is wel echt kut om te kijken.
Deze foto was lange tijd mijn achtergrond op mijn laptop en hij was destijds mijn ultieme man, hahag. Ik had toen een shirt met zijn gezicht erop en tijdens 1 van de kampen waar ik animator was hebben de kinderen als verassing een toneelstuk gemaakt waarin ik zou trouwen met Ryan Gosling
Niet te verwarren met de wibo: worst in, best out. Hield in dat we in de kliniek waar ik werkte als het helemaal vol was voor het weekend de patiënt moesten kiezen die er het beste aan toe was. En die vertellen dat als er dat weekend een crisisopname kwam zij dan direct met ontslag moesten lang leve de bezuinigingen
Het liefst in The Place Beyond the Pines als het even kan