Olympische spelen
- Boeit me nul
- Ik heb enkele wedstrijden gezien
- Ik heb alleen naar Nederlandse sporters gekeken
- Ik kijk alleen naar mijn favoriete sporten
- Ik heb zoveel mogelijk gekeken
- Anders…
0 stemmers
Olympische spelen
0 stemmers
En 2 girls 1 cup?
0 stemmers
Weet jullie waar Horeca voor staat?
0 stemmers
Hotel-Restaurant-Cafe
Ik moet nu gelijk denken aan toen ik aan iemand vroeg die vertelde tijdelijk in het buitenland te gaan studeren of hij dan in de horeca ging werken en hij antwoordde met ‘nee, in een hotel’
Door het “waar kwam je pas heel laat achter” topic hier
Naar aanleiding van het impopulaire meningen-topic:
0 stemmers
Ik heb niet eens een profielfoto
Net Sid van Ice Age
Ik zag laatst een video van de keuringsdienst van waarde waarin ze vertelden dat alle bananen in Nederland hetzelfde zijn, maakt dus niet uit of je Chiquita koopt of Aldi huismerk, zou hetzelfde moeten zijn.
Proef jij verschil?
0 stemmers
Dit programma is soms zo kort door de bocht. Er zit wel verschil in overigens, verschillende soorten kwaliteit en rijping oid. Dus er is ook gewoon smaakverschil. Boeit mij trouwens niet want de lekkerste banaantjes blijven die mini die ik in Azië eet, dus hier ben ik minder streng maar haat dit soort headlines.
Ben jij wel eens jaloers op mensen van het forum
0 stemmers
Zo ja waarover?
Mooie spullen of kleren in het aankopentopic of sommige chips of boter in het wat-je-van-ver-haalttopic. Maar dat is een lichte jaloezie en niet JALOERS-jaloers
Als ik het show je kasboekje of show je laatste aankopen topic lees denk ik wel eens verdomme, dit wil ik ook.
Hoeveel boeken sommige mensen per maand kunnen lezen!
Albert Hein is smakeloos en jumbo is lekker
Ik had vanmorgen een jumbo banaan en vond het dus andersom
Nou inderdaad en de bananen in Australië smaken ook veel meer naar banaan, ook al is het daar ook allemaal Cavendish. En niet omdat op vakantie alles beter is, je proeft het gewoon echt. Dat is veel verser en niet op een containerschip gekoeld of wat dan ook. Ik proef hier ook verschillen tussen bijvoorbeeld Turbana en Chiquita, ik weet niet wat het is maar misschien hoe ze het plukken en opslaan enzo.
Kinderen die doorslapen.