Waarom shame? Is hij weer zo’n lul? Wat heb ik gemist?
Wou net zeggen. Ryan Gosling in Crazy, Stupid Love is
Ik vind hardlopen heel fijn, maar niet leuk doe het omdat het goed voor me is (vooral voor de rust in mijn hoofd), niet omdat ik het leuk vind
M’n broer had het voor me gedownload op een laptop toen ik een maand in Marokko zat, dus dat heb ik toen gekeken haha. Er was niet zo veel anders en volgens mij was dit pre-netflix downloads tijdperk
Maar qua grappigheid is het idd een zesje max
Olympische spelen
- Boeit me nul
- Ik heb enkele wedstrijden gezien
- Ik heb alleen naar Nederlandse sporters gekeken
- Ik kijk alleen naar mijn favoriete sporten
- Ik heb zoveel mogelijk gekeken
- Anders…
0 stemmers
En 2 girls 1 cup?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Weet jullie waar Horeca voor staat?
- Ja, door werk
- Ja, door school/studie
- Ja door…
- Nee geen idee
0 stemmers
antwoord
Hotel-Restaurant-Cafe
Ik moet nu gelijk denken aan toen ik aan iemand vroeg die vertelde tijdelijk in het buitenland te gaan studeren of hij dan in de horeca ging werken en hij antwoordde met ‘nee, in een hotel’
Door het “waar kwam je pas heel laat achter” topic hier
Naar aanleiding van het impopulaire meningen-topic:
- (bijna) Nooit
- 1 keer per jaar
- 3-4 keer per jaar
- 1 keer per maand
- 2-3 keer per maand
- Iedere week
- Meerdere keren per week
0 stemmers
Ik heb niet eens een profielfoto
Ik vind ryan gosling vooral leuk hoe hij op bewegend beeld is. Zo op een foto vind ik ‘m niet echt knap.
Sowieso hebben al deze hollywood mannen hun ogen te dicht bij elkaar
Hahahah NEE gewoon een normale hoeveelheid centimeters tussen de ogen aub
Net Sid van Ice Age
Ik zag laatst een video van de keuringsdienst van waarde waarin ze vertelden dat alle bananen in Nederland hetzelfde zijn, maakt dus niet uit of je Chiquita koopt of Aldi huismerk, zou hetzelfde moeten zijn.
Proef jij verschil?
- Ja meteen
- Mwoah een beetje
- Nee
0 stemmers
Dit programma is soms zo kort door de bocht. Er zit wel verschil in overigens, verschillende soorten kwaliteit en rijping oid. Dus er is ook gewoon smaakverschil. Boeit mij trouwens niet want de lekkerste banaantjes blijven die mini die ik in Azië eet, dus hier ben ik minder streng maar haat dit soort headlines.
Ben jij wel eens jaloers op mensen van het forum
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja waarover?
Mooie spullen of kleren in het aankopentopic of sommige chips of boter in het wat-je-van-ver-haalttopic. Maar dat is een lichte jaloezie en niet JALOERS-jaloers