Stel je persoonlijke vraag #51

Als ik het show je kasboekje of show je laatste aankopen topic lees denk ik wel eens verdomme, dit wil ik ook. :joy:

20 likes

Hoeveel boeken sommige mensen per maand kunnen lezen!

10 likes

Albert Hein is smakeloos en jumbo is lekker :joy:

2 likes

Ik had vanmorgen een jumbo banaan en vond het dus andersom :joy:

1 like

Nou inderdaad en de bananen in Australië smaken ook veel meer naar banaan, ook al is het daar ook allemaal Cavendish. En niet omdat op vakantie alles beter is, je proeft het gewoon echt. Dat is veel verser en niet op een containerschip gekoeld of wat dan ook. Ik proef hier ook verschillen tussen bijvoorbeeld Turbana en Chiquita, ik weet niet wat het is maar misschien hoe ze het plukken en opslaan enzo.

1 like

Kinderen die doorslapen.

8 likes

Oja daar wel heel lang op idd! Van die makkelijke slapers en postst met mijn kind gaat om 19u op bed en slaapt tot 9u en doet een middag dut van 3u in zn eigen bed, slaapt mijn kind teveel?
kon ik (onterecht) woest worden :’)

4 likes

Bij de jumbo hebben ze trossen bananen met een band erom voor een vaste prijs. Die vind ik beduidend minder lekker als de bananen die je los koopt. Die met band zijn ook kleiner misschien daarom smaakverschil?

7 likes

Op dunne mensen in het wayw topic, maar ik ben altijd jaloers op dunne mensen

34 likes

Je bestelt op een webshop die ‘voor 21u besteld, morgen in huis’ claimt om precies 20:59. Verwacht je het pakketje dan morgen in huis?

• Ja natuurlijk
  • Naaah kan me voorstellen dat dat niet meer lukt

0 stemmers

3 likes

Ik verwacht dat sowieso nooit meer, ook al bestel ik om 16.00

11 likes

Ja maar als ik vervolgens zie dat ze met DHL bezorgen dan denk ik oh duurt nog wel 3 dagen

28 likes

Vind dat (meestal) ook echt niet nodig, van mij zou er bij webshops ook een optie mogen zijn dat levering het langer duurt en daardoor wellicht duurzamer verstuurd kan worden.

32 likes

Precies dit. Van de week ruim op tijd een bestelling geplaatst en dan erna een mail ontvangen: vanwege drukte in het magazijn kan je order met 1 of 2 werkdagen vertraagd zijn

3 likes

Denk jij dat China binnenkort delen van Rusland zal binnenvallen/inlijven/bezetten?

• Nee dat denk ik niet
  • Ja dat vermoed ik
  • Ja dat weet ik zeker
  • Gast het was gister laat ik heb hier geen zin in

0 stemmers

1 like

Ik kocht op de markt
10 passievruchten
400 gram bosbessen
5 middelgrote komkommers
2 bakken aardbeien
2 grote zoete aardappel
3 avocado’s
4 paprika’s
2 aubergine
1 bos bosui

voor 20 euro

Dit is

• Spotgoedkoop
  • Goedkoop
  • Normaal
  • Duur
  • Heel duur

0 stemmers

Hoeveel denk je dat dit bij ah zou kosten?

• 15 euro
  • 20 euro
  • 25 euro
  • 30 euro
  • 35 euro
  • 40 euro
  • 45 euro

0 stemmers

Even los van dat ik allemaal dingen heb gekocht die bij de ah niet eens te koop zijn (okra, mangosteen, kouseband)

1 like

Dit zou je ongeveer 34,50 bij de AH kosten. Ik dacht dat het verschil groter zou zijn.

10 passievruchten - 5,50 (3,29 voor 6 stuks)
400 gram bosbessen - 4,40 (5,49 voor 500 gram)
5 middelgrote komkommers - 4,25 (0,85 per stuk)
2 bakken aardbeien - 7,40 (3,59 per bak van 400 gram)
2 grote zoete aardappel - 1,00 (2,99 per kilo)
3 avocado’s - 4,15 (1,39 per stuk)
4 paprika’s - 5,00 (1,25 per stuk)
2 aubergine - 1,90 (0,95 per stuk)
1 bos bosui - 0,90 (per bos)

35 likes

:joy: ik heb dit ook net zitten berekenen

14 likes

Er zit een foutje bij de paprika’s 4x1,25=5, tenzij je iets hebt gedaan hebt met een bundel van 3 ofzo.

3 likes

Ohja oeps haha

5 likes