Stel je persoonlijke vraag #51

Voel eerder een soort omgekeerde jaloezie; zoals het niet hebben van kinderen, een luie vent en niet hoeven te kamperen

16 likes

Ik denk het niet, maar aan de andere kant wel de beste timing met alle militaire slagkracht van Rusland gericht op Oekraïne. Het oosten van Rusland is fair game.

1 like

Als dit leven klaar is hoef ik echt niet nog een keer hoor. Laat me rusten.

45 likes

Kun jij gewoon wasmachine zeggen of heb je een spraakgebrek en zeg je wasjjjj machine

• Wasmachine
  • Wasjjj machine

0 stemmers

Ik vind dit echt maar eng. Ik denk dat je lichaam in zo’n shock zou zijn. Ook is iedereen waar je dan om gaf al weg, dus lijkt me sowieso niet leuk om helemaal alleen opnieuw te moeten beginnen. En ook ben je waarschijnlijk helemaal niet up to date met de wereld dus compleet nutteloos waarschijnlijk haha. Het enige wat me cool lijkt is om de toekomst nog even te kunnen zien maar daar houdt het mee op haha.

5 likes

Vriendin van mij zegt dat. Ik verdraag het niet!

3 likes

En dat Oekraïne relatief makkelijk 200 km Russisch grondgebied ingegaan is en Rusland niet in staat blijkt haar burgers daar te beschermen.

Siberië heeft zoveel rijkdom in de grond zitten, Mantsjoerije was vroeger (deels en af en aan) van China, de akkoorden die ze erover gesloten hebben in het verleden zijn vernederend geweest voor China, China heeft een lang geheugen met dit soort dingen….

Idk, denk dat als China het zou doen, de kaukasus ook direct in complete strijd zal vervallen.

4 likes

Haha ik had dit al uitgerekend idd maar ik waardeer je enthousiasme :joy: ook @vitaminwater zal het de volgende keer erbij zetten

4 likes

image

45 likes

Haha jouw brein

4 likes

Durf jij in je eentje uit te gaan? In je eentje in een club/café staan/dansen. Dus wel echt tussen de mensen, en niet zelf op een terrasje zitten. Sociaal gezien, dat je dus ergens alleen staat. Niet of je het wilt of niet.

• Ja geen probleem
  • Nee durf ik niet

0 stemmers

3 likes

Wat valt er onder uitgaan? Want een concert doe en durf ik makkelijk. Alleen ‘stappen’ vind ik heel ongemakkelijk maar zou ik wel willen durven.

11 likes

Alleen naar een club trekt me niet (sowieso met vrienden naar een club is al een opgave tegenwoordig👵🏻), maar als ik alleen op reis ben ga ik gerust een biertje drinken hoor in mijn eentje.

3 likes

Ja stappen bedoel ik inderdaad.

4 likes

Ja en dat doe ik soms ook (liefst wel naar clubs/feesten zonder mannen)

2 likes

Kun je een 18/19 jarige medewerker die op de kinderopvang van je kind werkt vragen of ze buiten hun werk ook oppas werk doen?

• Ja, vragen kan altijd
  • Nee, is raar
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik zou het als medewerker sowieso niet doen en vaak mag het ook niet vanuit de organisatie.

En je moet je afvragen of je dit echt wil, als er tijdens het oppassen iets gebeurd, moet je kind nog steeds naar haar toe op de opvang en zou je je daar prettig bij voelen?

8 likes

Bij mij was er 1 mdw die het zelf aanbood. Denk dat het niet gek is om te vragen

3 likes

hoezo die duim? @dblauw

Ja dat zou me niet uitmaken want dat is dan een ongeluk of iig niet bewust?

We zoeken een oppas voor in de avond als ons kind al in bed ligt. Kans is heel groot dat ze ons kind niet eens zien en dan voelt zo’n medewerker fijner om op mijn bank te laten zitten dan een vreemde. En mocht ze toch wakker worden, dan ziet ze een bekend gezicht.

1 like