Dat zou helemaal mijn droom zijn als ze het zelf zouden aanbieden
Mijn zusje werkt bij een kinderdagverblijf en het wordt best vaak aan haar gevraagd! Dus zeker niet gek. Zij mag het alleen idd vanuit haar werkgever niet doen.
vragen of ze dat doet (in z’n algemeen) = niet raar
meteen vragen of ze wil oppassen = wel raar
Ja maar die eerste vraag stel je dan toch ook niet zomaar?
Ik heb ooit een meisje van onze Albert Heijn gevraagd die heel lief en leuk was voor m’n dochter en nu is zij al 2 jaar mijn oppas
Dus zou het gewoon vragen!
Zou het gewoon vragen, want als het van de organisatie niet mag dan heeft ze misschien wel vriendinnen of studiegenoten die ze kan aanraden.
wat is ah? ik dacht albert heijn maar ik twijfel of je dat bedoelt. en google zegt ademhaling of ampère en die opties lijken me ook onwaarschijnlijk
Hmm jij hebt best wel wat geopolitieke/historische kennis toch? Ik ben veel minder goed op de hoogte dan vroeger (en mijn expertise ligt in een andere regio) maar ben hier nog niks over tegengekomen - kun je een artikel/boek/video oid tippen? Tenzij dit je persoonlijke theorie is haha
Hahaha nee dit was een tweet die ik las en toen dacht ik oké klinkt goed
Ik heb hier absoluut nul procent verstand van
Anders: bij onze organisatie mag het niet… stagiaires ook niet helaas haha
Oh haha bedoel de Albert Heijn inderdaad maar de autocorrectie maakte er kleine letters van
Heb jij wel eens dat je ineens weer moet denken aan een specifiek moment in je leven waar je heel veel stress ervaarde, en die stress (beetje) herleeft? (Ik doel niet op mega traumatische ervaringen)
- Ja, hartslag gaat dan meteen omhoog
- Mwah beetje
- Gewoon nee
- Nee, ik heb geen heftige stressmomenten gehad
0 stemmers
Ik heb dat dus wel eens, echt zo irritant. Een heftig stressmoment voor mij was dat we aan de andere kant van de wereld waren toen de pandemie uitbrak en niet zeker wisten of we wel snel thuis zouden komen en het eten in het hotel waar we zaten raakte op omdat alles op slot ging.
Ja een van de redenen waarom ik groot verbruiker ben van slaapmedicatie want die herinneringen komen altijd als ik eigenlijk moet slapen
oh dus je hebt echt een medewerker van de ah als oppas gevraagd? wat leuk dat dat dan zo is gelopen
Ja! Ik “kende” haar omdat ik daar altijd boodschappen doe en ze deed dus altijd heel leuk met m’n dochter. Gaf haar soms een snoepje of een roosje die van de bloemen waren afgevallen.
Haar moeder werkt daar ook en heb eerst toestemming aan haar moeder gevraagd en of ze dacht dat het mogelijk iets voor haar dochter was. Haar moeder reageerde heel enthousiast en zou het met haar dochter bespreken en dat wilde ze dus heel graag. Ben blij dat ik haar toen heb gevraagd want ze is echt een super lieve oppas. Ze kwam zelfs een keer naar een optreden van m’n dochter op school haha.
Ok genoeg over mijn oppas maar ik vind dus: vragen kan altijd!
Je hebt weekend of gewoon een paar dagen vrij:
- Ik maak een to do lijst met alles wat er gedaan moet worden
- Ik bedenk soms dat ik echt iets moet doen, maar dat is meestal 1 ding ofzo
- Ik geniet van mijn vrije dagen en zie wel waar ik zin in heb
0 stemmers
Niet dat ik die dan ook helemaal af kan vinken maar de lijst is er
Ik maak wel een lijst, maar meestal kom ik dan maar op een kwart en ga ik alsnog heel andere dingen doen
Ik zou niet meer lekker kunnen chillen als er een to-do-list zou zijn
Wat hoop je dat de volgende spaaractie wordt bij jouw supermarkt?
- Messen
- Servies
- Pannen
- Buitenservies
- Handdoeken
- Vershoudbakjes
- Bestek
- Glazen
- Boeit mij nul
0 stemmers