Stel je persoonlijke vraag #51

Ik spaar eigenlijk nooit. Maar jaren geleden kon je sparen voor kinderboeken en dat was zo leuk. Hoop dat het nog een keer weer komt maar denk niet dat dat gaat gebeuren.

5 likes

vond die handdoeken bij de ap best leuk maar die kleurkeuze zo stom! niks van gekocht (dus mocht iemand nog spaarkaarten willen hmu)

2 likes

Dekamarkt heeft dat nog wel. Is wel in combinatie met een bn’er, maar doen dat nog wel.

Jaaa dat wil ik ook weer! Moest je 3 euro bij betalen of zo?

Verschilde per boek maar inderdaad iets van max 3 euro.

@Flopsyunicorn helaas geen dekamarkt in de buurt hier.

1 like

Aaah jammer!

Ik hoop pannen bij AH want die heb ik vorig jaar gekocht en nu kook ik op inductie ipv gas dus kan ze niet meer gebruiken en ze waren zo fijn :sob:

2 likes

Ja ik heb ook nog 21 spaarkaarten voor de handdoeken en 27 voor de ā€˜uitjes’ :onion:

3 likes

Deze bikini naar een openbaar zwembad

• Ja
  • Ja maar is discutabel
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

3 likes

Ik, nee maar met jouw billen wel

12 likes

Het is alleen niet handig voor de zwembad glijbaan. Maar verder zie ik het probleem niet. Die bikini bedekt meer dan zo’n speedo

2 likes

Juist wel, dan ga je extra hard

86 likes

Krijg je er geen geschuurde reet van?

1 like

Als je 1000 keer achter elkaar van de glijbaan gaat denk ik wel. Deed jij vroeg nooit je broekje tussen je billen voor meer snelheid?

17 likes

Nee, maar leuke zomer pollvraag

• Ja. I’ve got a need for speed
  • Nee. Ik wist niet dat je daardoor sneller ging
  • Hoezo zou je vrijwillig dit doen?
  • Glijbanen zijn stom

0 stemmers

Hoezo vroeger? Ik doe dit nogsteeds hoor :medal_sports:

32 likes

Lekker op ƩƩn bil door de bocht!

20 likes

Ja doen. Waar is die van? Plaatje

Dit hele zoeken naar een oppas doet me een beetje denken dat dat de extremere vorm is van alleen op het strand zijn en dan iemand zoeken die je betrouwbaar genoeg vind om op je tas te passen. Alleen dan is je tas een kind en ben je niet op het strand, maar zeg maar dat je op basis van indruk iemand uit moet kiezen

0 stemmers

Daarover gesproken, ben jij goed in betrouwbare mensen vinden?

• Ja ik heb een goed mensenkompas
  • Nee ik heb geen goed mensenkompas
  • Ik ga niet om met mensen

0 stemmers

En word jij zelf vaak als betrouwbaar gezien, vragen mensen je op te letten etc etc?

• Ja en dat ben ik ook
  • Ja maar dat ben ik niet
  • Nee maar dat ben ik ook niet
  • Nee maar dat ben ik niet

0 stemmers

2 likes

vorig jaar vroeg iemand me op een plein of ik op haar kind kon passen zodat ze even snel de bakkerij in kon gaan

voor ik ja kon zeggen was ze al weg😫

gelukkig kwam ze wel snel terug!!

3 likes