Stel je persoonlijke vraag #51

Ga jij buitenshuis wel eens naar het toilet als het eigenlijk niet nodig is, om daar te chillen? Dus bijvoorbeeld scrollen op je telefoon of Netflixen.

• Ja
  • Ja, lang
  • Nee

0 stemmers

Ik ben er vandaag achtergekomen dat een collega (geen directe) soms 20 minuten lang Netflixt op de wc.

1 like

Ik deed dit bij mijn ex-schoonouders, omdat ik hun gekwebbel vaak niet kon handelen :smiley: Was even een momentje tot rust komen.

11 likes

Ik ken iemand die echt om de haverklap voor een weekend naar Thailand of Zuid-Afrika vliegt en elke keer als die persoon stories plaatst dat hij weer in het vliegtuig zit rollen mijn ogen uit mijn kop.

2 likes

Voor een weekend naar Thailand? Dan vlieg je dus 24 uur om daar 24 uur te zijn ofzo?

Ja voor maar 2 a 3 nachten ofzo

1 like

Nahhhh ziek, zou echt een boete op moeten staan

1 like

Nja als hij geen kinderen heeft kan hij dat 3x per maand doen en dan mogen de mensen met 1 kind er pas iets van vinden volgens de statistieken van @Willem :joy:

10 likes

Lang boomerverhaal: Ik was net naar de film en er zaten misschien 50 mensen in de zaal waarvan een stuk of 10 denk ik jonge twintigers en je zag bij allemaal steeds schermen oplichten. Een meisje op mijn rij nam zelfs een gesprek aan op haar telefoon en daarna speelde ze TikTok af met geluid tot we zeiden dat ze d’r bek moest houden en dat deed ze toen wel, maar ze bleef wel steeds op haar telefoon kijken. Dit was totaaaal geen lange film; hij duurde 90 minuten :joy::joy::joy:

Zit jij op je telefoon tijdens de bios?

• Nooit
  • Vaak
  • Soms
  • Altijd

0 stemmers

Is het ook jouw ervaring dat je steeds meer ziet in de bios dat mensen kennelijk niet even twee uur ongestoord kunnen kijken?

• Ja dat zie ik vaker dan eerst
  • Nee dat zie ik niet vaker dan eerst

0 stemmers

Die oplichtende schermen boeide me verder niet echt, ik bedoel zet je telefoon tenminste even op dark mode en niet helderheid optimaal, maar ik vond het wel echt zielig voor ze eigenlijk, dacht die breintjes zijn echt kapot allemaal.

• Ik vind het vooral zielig voor ze
  • Ik vind het vooral irritant

0 stemmers

3 likes

Maar een van de redenen dat ik naar de bioscoop ga is omdat ik thuis dus de aandachtsspanne van een kolibri heb en dan wel steeds op mijn telefoon zit. Dus ik ben niet aanzienlijk minder sneu.

28 likes

Ja thuis vind ik het ook wel lastig, maar vind het wel heftig dat kennelijk jongere mensen ook het onderscheid thuis/in het openbaar niet hebben en overal met dat ding (boomer) aan hun handen gelijmd zitten.

10 likes

Een goeie vriend van mij “doet mee” als assistent coach van een team! Super trots :grimacing:

En vaag wel meer, mensen die ik van vroeger uit m’n oude stad/middelbare school ken en familie drie generaties geleden heeft ook meegedaan haha

5 likes

Ik ken er 3 waaronder mijn beste vriend die meedoen aan de paralympische spelen! Ga (als alles meezit want ik heb wat gezondheidsproblemen) kijken en ik heb daar zo veel zin in :star_struck:

50 likes

Een oud-klasgenoot, nog steeds kennis, deed in 2006 mee. En dit jaar doet een ver familielid (maar nog wel recentelijk gezien haha) mee.

5 likes

Volgende keer neem ik een balletjespistool mee naar de bios

2 likes

Hoevaak zit jij op jouw privételefoon op een reguliere werkdag?

• Zelden tot nooit maar dit mag ook niet
  • Zelden tot nooit maar het mag wel
  • Ik kijk alleen als ik een (belangrijke) melding krijg
  • Sporadisch, ook als ik geen melding krijg
  • Ieder uur
  • Vaker dan dit

0 stemmers

Scroll je dan ook echt?

• Ik gebruik hem toch niet
  • Ja beetje/soms
  • Ja veel

0 stemmers

1 like

Heb zelfs bij mij thuis dit boek op de wc liggen

image

23 likes

Ik heb best vaak day ik iets voor mn werk even moet checken op mn telefoon en dan raak ik ineens afgeleid door insta/ouderapp/whatsapp etc

6 likes

Ja effe op mn telefoon voor een mini dosis dopamine anders hou ik heel de dag werken niet vol.

10 likes

Hoort ook wel een beetje bij mijn werk, op de laptop ben ik niet overal ingelogd dus dan speur ik naar ideeen op mn telefoon

Nav deze post:
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1ec2f63/wat_doe_jij_op_je_friet/

Maggi op je frietpatat

• Ja, lekker
  • Wel van gehoord, maar nee dankje
  • What in the fucking fuck!?!

0 stemmers

Als je dit wel eens doet, waar kom je vandaan?

• Vlaanderen
  • Limburg
  • Brabant
  • Zeeland
  • Gelderland
  • Utrecht
  • Z-Holland
  • N-Holland
  • Drenthe
  • Friesland
  • Groningen
  • Flevoland (:joy:)