Vind jij dat mensen een irritante mond kunnen hebben?
- Ja
- Nee
0 stemmers
If so, heeft Taylor Swift een irritante mond?
- Nee
- Nee want niemand heeft een irritante mond
- Ja!
0 stemmers
Vind jij dat mensen een irritante mond kunnen hebben?
0 stemmers
If so, heeft Taylor Swift een irritante mond?
0 stemmers
Prince Aemond in HOTD. Dunne lippen en die nog eens overgaan in een langere streep.
Sommige mensen hebben een soort hanglip waardoor ze standaard chagrijnig kijken en dat vind ik irritant. Rutger Bregman heeft een lichte vorm maar die is sowieso irritant.
Moest bij deze vraag meteen aan sharelotte denken.
Taylor heeft niet per se een heel irritante mond, op zich is hij qua verhoudingen normaal, maar ze heeft de neiging hem nooit dicht te doen. En ik haaaaaat mensen die dit nooit doen. Het ziet er zo dom uit!
Ze heeft ook een centenbak en een heel dunne puntige bovenlip en dan te grote veneers.
YouTuber Dee heeft trouwens echt de aller irritantste mond om naar te kijken imo, die staat echt verkeerd om en ze praat er ook raar door.
Vind je dat je zelf een irritante mond hebt?
0 stemmers
Die heeft irritante alles
Ik HAAT zijn kapsel ook en zijn ogen ook
Keira Knightley in al haar films. Het leidt zo af, snap niet dat niemand het adresseert
Vergeet jij wel eens dat Rusland bestaat? Het is me echt totaal niet opgevallen dat er geen Russen meedoen met de Olympische Spelen, ik ben ze echt totaal vergeten als normaal land zeg maar, ik denk alleen aan Rusland in de context oorlog in Oekraïne maar niet aan Rusland an sich.
0 stemmers
Qua vorm enzo niet, wat er uit komt kan soms wel irritant zijn
Ze doen wel mee, alleen onder een neutrale vlag.
Niet
Er doen een paar neutrale individuele kandidaten mee
Ik word echt zo chagrijnig als ik hem zie maar het allerchagrijnigst word ik van Arno en vooral van dat oorbelletje van hem
Trump vind ik echt de ultieme irritante mond hebben.
Wow ja maar ik moet ff goed nadenken wie, brb!!
Als ik gasten heb die niet vaker langs komen noem ik altijd op wat ik heb haha.