vond de rode en gele kaart tijdens ek finale erg leuk
Ja misschien heb ik nog nooit een echte psycho meegemaakt, nu ik erover nadenk. De ergste mensen die ik ken zijn gewoon normaal menselijk kut zeg maar, egoïstisch en hypocriet maar niet echt iets anders dan menselijk.
Ken jij mensen die je echt psycho zou noemen, ongeacht of dat het juiste label is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als jij thuis wat te drinken aanbiedt aan iemand en diegene is geen regular en heeft geen idee wat jij standaard in huis hebt, welke antwoorden krijg je dan wel eens?
- Niks
- Water
- Iets fris/een frisje
- Sap/een sapje
- Thee
- Koffie
- Een fancy soort koffie
- Wijntje
- Bier
- Limonade/ranja
- Iets specifieks waarvan je je dan afvraagt of het standaard is om in huis te hebben want wtf wie heeft er nou cassis staan
- Anders
0 stemmers
Wat vind je ervan als een volwassen persoon dan letterlijk “een sapje” besteld bij je?
- Tering wat infantiel
- Nee echt wtf ga weg met je ‘sapje’
- Ik ben zo’n natte tosti die zelf ‘een sapje’ besteld
- Vind ik niks van
0 stemmers
Nu bijna iedereen nee stemt vraag ik me af hoe psycho iemand moet zijn om psycho te zijn
Maar ik nomineer mijn aangetrouwde tante die wel allerlei labels heeft. Ze was heel onderdanig altijd (wat al een hele rare houding was) en toen mijn grootouders zwakker werden heeft ze die zowel fysiek als mentaal gepakt en mn oom deed niks/wilde het niet zien en mn moeder kon er niet altijd zijn omdat ze in het buitenland woonden. Na het overlijden van mijn grootvader kreeg ik opeens een appje van haar met de tekst “eenzaam zoals altijd…” met een foto erbij van mn overleden opa in de kist. Dat vind ik wel psycho. Heb haar geblokkeerd en nooit meer gesproken.
Je valt over “een sapje” maar gebruikt wel “een natte tosti”
Wat zou je eerder zeggen?
- Mag ik een sapje?
- Je bent een natte tosti
0 stemmers
Haha de verbazing altijd van mensen als ik ze drinken aanbied en ook altijd casis als optie heb!!
Vind jij dat mensen een irritante mond kunnen hebben?
- Ja
- Nee
0 stemmers
If so, heeft Taylor Swift een irritante mond?
- Nee
- Nee want niemand heeft een irritante mond
- Ja!
0 stemmers
Prince Aemond in HOTD. Dunne lippen en die nog eens overgaan in een langere streep.
Sommige mensen hebben een soort hanglip waardoor ze standaard chagrijnig kijken en dat vind ik irritant. Rutger Bregman heeft een lichte vorm maar die is sowieso irritant.
Moest bij deze vraag meteen aan sharelotte denken.
Taylor heeft niet per se een heel irritante mond, op zich is hij qua verhoudingen normaal, maar ze heeft de neiging hem nooit dicht te doen. En ik haaaaaat mensen die dit nooit doen. Het ziet er zo dom uit!
Ze heeft ook een centenbak en een heel dunne puntige bovenlip en dan te grote veneers.
YouTuber Dee heeft trouwens echt de aller irritantste mond om naar te kijken imo, die staat echt verkeerd om en ze praat er ook raar door.
Vind je dat je zelf een irritante mond hebt?
- Ja
- Nee
- Niemand heeft een irritante mond
0 stemmers
Die heeft irritante alles
Ik HAAT zijn kapsel ook en zijn ogen ook
Keira Knightley in al haar films. Het leidt zo af, snap niet dat niemand het adresseert
Vergeet jij wel eens dat Rusland bestaat? Het is me echt totaal niet opgevallen dat er geen Russen meedoen met de Olympische Spelen, ik ben ze echt totaal vergeten als normaal land zeg maar, ik denk alleen aan Rusland in de context oorlog in Oekraïne maar niet aan Rusland an sich.
- Nee ik ben wel bewust van Rusland
- Ik vergeet ook steeds dat ze bestaan
0 stemmers
Qua vorm enzo niet, wat er uit komt kan soms wel irritant zijn
Ze doen wel mee, alleen onder een neutrale vlag.