Stel je persoonlijke vraag #51

Niet

Er doen een paar neutrale individuele kandidaten mee

4 likes

Ik word echt zo chagrijnig als ik hem zie maar het allerchagrijnigst word ik van Arno en vooral van dat oorbelletje van hem :rage::rage::rage:

10 likes

Trump vind ik echt de ultieme irritante mond hebben.

28 likes

Wow ja maar ik moet ff goed nadenken wie, brb!!

1 like

Als ik gasten heb die niet vaker langs komen noem ik altijd op wat ik heb haha.

5 likes

Die van Steven Tyler, vooral als hij hem heel wijd open doet.

17 likes

Chelsea van Love is Blind seizoen 6.
Haar mond staat altijd zo: :frowning:

43 likes

Is dat die chick die zei dat ze op Megan Fox lijkt?

1 like

Wat vind je een knappere prestatie:

• Harrie’s hattrick (3x goud baanwielrennen)
  • Sifans trilogie (gouden marathon en 2 bronzen 5 en 10 km)
  • Waar heb je het over

0 stemmers

“Allebei even knap” mag niet.

1 like

3 likes

image

7 likes

Hè? Ik vind het irritant hoe ze haar mond altijd zo half open heeft, maar ze heeft toch geen onderbeet?

1 like

Ja!! Ik was een paar maanden geleden in Thailand en daar waren echt veel Russen. En ook veel Aeroflot toestellen toen ik in Phuket op het vliegveld zat te wachten. Moest daar echt even aan ‘wennen’ omdat ze in Europa zo ongeveer verbannen zijn.

3 likes

Ik heb een collega die echt heel veel op haar lijkt. Kan jouw opmerking nu niet meer vergeten wanneer ik haar weer zie.

1 like

Vraag voor vrouwen die een relatie hebben met een man, waarbij beiden een rijbewijs hebben:
Wie van jullie rijdt er meestal als je samen met de auto gaat?

• Hij rijdt vaker dan ik
  • Ik rijd vaker dan hem
  • We rijden ongeveer even vaak

0 stemmers

Vroeger was het meestal de man die altijd reed, als ik bijvoorbeeld naar mijn ouders kijk is dat nog steeds zo bij hun. Mijn vader rijdt wel grager auto maar ze wisselen ook niet af als ze lange stukken rijden ofzo.
Ben benieuw hoe het bij onze generatie zit.

1 like

Mijn vriend is de passenger princess bij ons

9 likes

Bij ons ook en ik pest hem er altijd mee.

3 likes

De eerste paar jaar van onze relatie heeft mijn man steeds gereden omdat ik geen rijbewijs had. Nu ik wel een rijbewijs heb moet ik altijd rijden om dat in te halen.

3 likes

Mijn vriend wordt mega misselijk als hij niet zelf kan rijden. En ik vind t prima om niet zelf te rijden.

4 likes

Wij hebben 2000 km gereden op vakantie, en ik heb 20 km daarvan gereden :tipping_hand_woman:t3: hij is taxi chauffeur geweest dus hij is gewend veel te rijden op een dag

5 likes