Korte afstanden: hij
Roadtrip: ik
Hij rijdt vaker maar dat is vooral omdat die verder nooit rijdt en zân rijbewijs pas 2 jaar heeft. Dus vind het belangrijk dat die kilometers maakt zodat zân rijstijl wat beter wordt.
Bij Once upon a time ergerde ik me altijd aan de mond van Emma Swan. Die mondhoeken zo naar beneden de hele tijd
Heee zij is Cameron van House MD (toch ?)
Haha klopt
Ligt er aan welke auto we nemen. Als we de mijne nemen rijd ik en anders hij. Maar ik vind mezelf de betere chauffeurđ
waarom werken polls nooit op mobiel
Hoeveel moeite doe jij om de tandpastatube tot het laatst leeg te krijgen?
- Absoluut geen enkele moeite
- Een beetje moeite
- Redelijk wat moeite
- Best wel moeite
- Absurd veel moeite
0 stemmers
Volgens mij moest je alleen even een enter invoegen voor de [
Ja, ben er dank!
Alles wat ik zelf kĂĄn rijden, rij ik omdat ik me zo min mogelijk âpatientâ wil voelen. (Sinds mijn hersenletsel kan ik niet meer zo lang autorijden.) Langere stukken rijdt hij.
Nee iedereen moet juist lipfillers nemen, al die enge dunne bovenlippen die ik overal zie
Hahaha voelt haar reactie als een persoonlijke aanval?
Hoop voor Melania dat hij haar niet zo zoent.
Nee! ik pleit al jaren voor lipfillers in de basisverzekering. Iedereen heeft het nodig
Ik hoop voor Melania dat hij haar sowieso niet zoent
Mijn ouders kunnen ook niet normaal uit een flesje drinken, ze gooien het flesje én hun hoofd achterover waardoor het misgaat. Misschien is het een boomer ding.
Mijn vriend rijdt zo min mogelijk met mij ernaast omdat ik hem echt niet goed vind rijden. Links plakken, bumperkleven, te irritant op de cruise control willen rijden en totaal geen talent voor anticiperen.
Verder best een leuke vent hoor. Als passagier
Ja Omtzigt idd, word echt woest als ik hem hoor praten (zowel mondbewegingen en inhoudelijk).
Legendarisch onderdeel van Promenade: kutje of Omtzigt?
https://x.com/diederikebbinge/status/1442415924804345856?s=19