Stel je persoonlijke vraag #51

Als het warm op je slaapkamer is dan

• moet ik alsnog een (zomer) dekbed over me heen
  • slaap ik alleen onder een (dun) laken
  • slaap ik zonder dekbed of laken
  • Anders…

0 stemmers

Ik MOET echt een dekbed :hot_face:

4 likes

Vroeger altijd een laken maar sinds ik een vriend heb die niet goed tegen de warmte kan ben ik er aan gewend om zonder iets over me heen te slapen. Grappig hoe dat kan veranderenšŸ˜‚

Wel een dekbed, maar met een been buiten de deken hahaha.

25 likes

Omg ja en ze eet (daardoor?) ook echt raar :see_no_evil:

7 likes

De vriendin van Alwin (Vet Gezellig) heeft echt precies zo’n mond als Dee. Ook de bewegingen tijdens het praten enzo. Kan me alleen maar daar op focussen :sweat_smile:

8 likes

Ik gebruik een leeg dekbedovertrek, is net wat zwaarder dan een laken maar niet zo warm als een dekbed.

6 likes

Mijn vriend rijdt ook zo :cry:. Echt doodeng om naast te zitten af en toe.

Maarja ik heb een keer een huis aangereden…(en dus ook geen rijbewijs weten te halen). Dus voorlopig rijdt hij :joy:

4 likes

Hopelijk heb je wel zo’n 4 seizoens die je van elkaar kan halen? Dat je niet onder een winterdeken ligt haha

2 likes

jaaaa ik wilde hem ook zeggen!

2 likes

Ene helft onder de dekens, andere helft erbuiten.

2 likes

Ik kan echt niet zonder de zwaarte van mijn dekbed. Alleen een laken is zo niksig.

13 likes

Mijn winterdekbed en ik zijn echt dikke vrienden

3 likes

Ik had gestemd op ā€˜een irritante mond bestaat niet’ maar ik neem dat hierbij terug.

6 likes

Wat noem jij dan een laken? Ik bestempel een leeg overtrek als laken haha.

17 likes

Denk van die lakens die je wel eens in het buitenland hebt. Echt gewoon een enkele laag stof zeg maar. Denk dat de meeste mensen in Nederland onder een leeg dekbedovertrek slapen als ze het hebben onder een laken

3 likes

Ah ja inderdaad, heb ik ook niet aan gedacht omdat dat hier niet zo gebruikelijk is. Maar logisch dat dat het is.

2 likes

Ja dit, en eronder als het nog uit te houden is en helemaal zonder als het te warm is. Vind het wel altijd heerlijk als het warm is (niet tƩ) en je aan een laken (overtrek) zonder deken genoeg hebt :heart_eyes:

Maar ook wel weer zin in kou en dit kunnen doen :white_heart:

13 likes

wat?? Hoe dan

1 like

Ik had jaren geleden rijles gehad en wilde weer beginnen. Mijn vriend vond dat ik dan wel even kon oefenen met zijn auto achteruit inparkeren. Hij woonde toen in een chalet met de parkeerplaats er direct voor zonder afscheiding ofzo.
Dus ik al van: nee, ik kan echt niet rijden en je auto gaat stuk.
Maar dat maakte niet uit, auto was toch al rijp voor de sloop en hij ging een nieuwe kopen.
Dus ik deed een poging tot achteruit inparkeren, had eigenlijk geen idee wat ik deed, schoot veel te hard door, zo tegen dat huisje. Weinig schade gelukkig, maar mijn vertrouwen in dat ik ooit leer rijden is heel laag haha.

7 likes

Omg wat erg hahahha gelukkig maar dat het een oude auto was en het meeviel :weary:
Nee hopelijk gebeurt dat niet nog eens idd

2 likes