Stel je persoonlijke vraag #51

O grappig wij hadden vroeger wel echt lakens in de zomer (dus inderdaad een enkele laag stof) dus ik ging ervan uit dat dat gebruikelijk was. Maar ik vond dat dus altijd kut slapen omdat een laken zo licht is.

5 likes

Ja! Ik vind haar mond in de categorie Dee vallen ook.

Gebruik jij bleek in het huishouden voor/in:

• De wc
  • De badkamer
  • De keuken
  • De vaatwasser
  • De wasmachine
  • Schoonmaken balkon/terras oid
  • geen van deze opties
  • Nog iets anders

0 stemmers

2 likes

Ja Dee idd en hangonderlippen die te ver zijn gegeroeid en doorgezakt. Loi.za La.mers bijv en Angelina Jolie.

1 like

Ik ben de beste dj dus daarom moet hij rijden

2 likes

Die vader van Charlie Sheen heeft ook echt een heel apart mondje.

wenn3090900

8 likes

Jeetje zijn we klaar met iedereens mond afzeiken?

21 likes

Hij had geen auto toen we elkaar leerden kennen en had toen ook al jaren niet gereden, dus was het logisch als ik zou rijden. Nu rijd ik nog steeds vrijwel altijd, tenzij ik vraag of hij een keer wil rijden. Ik vind het ook niet erg en hij vindt rijden stom. Als we op vakantie gaan met de auto, rijdt hij ook vrijwel niet. Dit jaar voor het eerst eigenlijk, maar dan alleen het deel in Nederland. Dus ook niet zo veel, haha

2 likes

Mijn man kon fantastisch rijden maar mag niet meer in verband met iets medisch en soms mis het ik wel om gewoon aan het eind van de dag moe achterin kunnen stappen en een boek te lezen

2 likes

Ik vind de geur van bleek zoooo lekker. Ik gooi t alleen in m’n afvoer in de keuken en badkamer maar zou het liefst het hele huis ermee doen.

8 likes

M’n vriend had geen rijbewijs toen ik hem leerde kennen dus toen sowieso ik haha. En sinds hij z’n rijbewijs heeft rijdt hij ook vaak, omdat hij wil oefenen. Tenzij er ergens iets gedronken kan worden :joy: dan rij ik vrijwel altijd terug. En soms wil ik ook rijden omdat ik dan beter kan ontspannen want ik vind vaak dat hij niet rustig genoeg rijdt :sweat_smile:

3 likes

Ben ik de enige die altijd een beetje bleek in de vaatwasser gooit đŸ«Ł

Ik doe dat tegen die geur van bijv ei, kip, etc
Hebben jullie niet dat als je bijv ei hebt gegeten dat dat bord er zo naar gaat ruiken. Ik kan de geur echt niet omschrijven maar goed dan moet ik er een beetje bleek bij doen anders gaat die geur niet weg

5 likes

Vind jij het gek/ongepast als een collega een nieuwssite of web whatsapp geopend heeft staan op zijn computer tijdens werk? Uitgaande van kantoorbaan.

• Ja
  • Nee
  • Whatsapp wel gek, nieuws niet
  • Nieuws wel gek, whatsapp niet

0 stemmers

3 likes

Ik herken dat wel als ik bakjes waar rauw eiwit in heeft gezeten in de vaatwasser doe, maar nu spoel ik die bakjes af met koud water voor ik het in de vaatwasser zet. Sindsdien geen last meer van die geur.

3 likes

image

hij heeft echt de ultieme :-* mond

1 like

Wij hebben sowieso whatsapp open staan op de laptop, veel handiger. Dat mensen dat gek vinden?

4 likes

Nou ja eerlijk gezegd gebruik ik whatsapp op werk meer voor privé berichten dan voor werk. Dus vandaar kan ik me wel voorstellen dat mensen het gek zouden vinden.

1 like

Als ik whatsapp op mijn laptop open heb, ben ik veel minder geneigd mijn telefoon te pakken en afgeleid te worden van werk.

13 likes

Maar het is toch algemeen bekend dat men niet 8u productief is gedurende een 8u durende werkdag.
Het kan mij echt niet schelen wat ze open hebben staan op hun computer eerlijk gezegd. Zo lang andere collega’s er geen last van hebben.

43 likes

Oh ja ik gebruik mijn web-whatsapp voor zowel zakelijk als privé op mijn werk. Wordt hier heel normaal gevonden.