Stel je persoonlijke vraag #51

image

hij heeft echt de ultieme :-* mond

1 like

Wij hebben sowieso whatsapp open staan op de laptop, veel handiger. Dat mensen dat gek vinden?

4 likes

Nou ja eerlijk gezegd gebruik ik whatsapp op werk meer voor privé berichten dan voor werk. Dus vandaar kan ik me wel voorstellen dat mensen het gek zouden vinden.

1 like

Als ik whatsapp op mijn laptop open heb, ben ik veel minder geneigd mijn telefoon te pakken en afgeleid te worden van werk.

13 likes

Maar het is toch algemeen bekend dat men niet 8u productief is gedurende een 8u durende werkdag.
Het kan mij echt niet schelen wat ze open hebben staan op hun computer eerlijk gezegd. Zo lang andere collega’s er geen last van hebben.

43 likes

Oh ja ik gebruik mijn web-whatsapp voor zowel zakelijk als privé op mijn werk. Wordt hier heel normaal gevonden.

Ik whatsapp met cliënten dus dat moet wel open staan

Ik heb ook het weer altijd open staan, en een spelletje. Ik verberg niet dat ik ook wel eens iets anders doen dan werken :laughing:

Ik heb zowel privé als zakelijk whats app open staan. Zakelijk omdat ik veel met (potentieel) nieuwe medewerkers app, privé net als @Cam om niet altijd mijn telefoon te pakken als ik een bericht krijg en dan het risico te hebben dat ik beland in de krochten van Instagram oid.

Maar ik pak ook gerust mijn privé telefoon af en toe voor een spelletje of zit even op het forum. Wat hierboven al iemand zegt, niemand kan 8 uur aaneengesloten productief zijn.

Wordt bij ons ook niet gek gevonden, het wordt ook gestimuleerd door mijn manager om af en toe wat anders te doen, zolang we ons werk maar af hebben.

7 likes

Bij mij op werk is web whatsapp geblokkeerd

2 likes

Ik lees dit soort dingen vaker en ik vind dit zo petty van de werkgever. Echt zo’n urge naar continue productiviteit en alles wat dat mogelijk negwtief beïnvloedt moet weggenomen worden.

34 likes

is het in de meeste van dit soort gevallen vast, maar het kan zeker ook uit bescherming van (persoons)gegevens komen

5 likes

Zolang het werk op tijd af is maakt het toch niet uit?

2 likes

Klopt de tijd op de klok van jouw oven?

• Ik heb geen oven (met klok)
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik werd altijd goed beschermd tegen de zon. Moest ook wel want ik krijg zonneallergie bultjes of ik word zo rood als een kreeft

5 likes

Ik heb er niet super actieve herinneringen aan behalve dat ik soms een shirt aan had met zwemmen? Dus denk dat ik goed werd beschermd. Volgens mij ben ik nooit ernstig verbrand als kind.

2 likes

Gevalletje zwemmen met t-shirt aan enzo :grimacing:

4 likes

Ik was dat kind dat altijd een tshirt aan moest, altijd een pet op en keurig elk uur ingesmeerd werd. Ben heel gevoelig voor de zon en heb ook een zonneallergie, dus moest ook echt wel.

Omdat ik altijd een pet op moest, werd er ook altijd een gekocht als ik 'm vergeten was. Op een gegeven moment was ik zo een loeder dat ik expres m’n pet vergat als we ergens heen gingen waar ze sowieso leuke petten hadden. Ik had ook echt een goeie collectie als puber, haha.

Ik denk dat ik erger word, omdat in die tijd je niet van die UV pakken had en mijn kind krijgt die sowieso aan.

18 likes

Ik kwam er pas na heel wat jaren achter dat je niet perse hoeft te verbranden bij een uitje naar het strand/de plas of pretpark. Zo vaak moeten huilen van de pijn, super rood, daarna vervellen etc. soms kreeg ik wel een normaal t-shirt aan maar dat zal dan ook met korte mouwen zijn geweest.

Maar ik werd op mijn 12de ook een zonnestudio ingeduwd omdat ik anders te wit op vakantie zou gaan.
Pak dat nu echt heel anders aan :sweat_smile:

Zelf verbranden ze op de een of andere manier niet echt dus wellicht dat ze daarom minder deden smeren :woman_shrugging:

2 likes

Vind jij het hinderlijk als je met je/een kind bezig bent en een ander onbekend kind komt dan ook je aandacht vragen? Niet die van je kind maar echt van jou

• Ik kan me deze situatie niet voorstellen
  • Ja ik vind dat meestal irritant
  • Ja ik vind dat niet heel leuk
  • Nee ik vind dat gezellig hoor

0 stemmers

3 likes