Ja maar als het ‘nog maar’ vlinders zijn verwacht ik niet per se dat zo’n kind direct een stoornis heeft toch. Zijn ook gewoon die ouders die het leven van een insect niks waard vinden en dus niet hun kind eens even heel streng toespreken dat dat niet normaal is. Die zijn allang blij dat hun kind “lekker aan het spelen is” en dat zij dan iets voor zichzelf kunnen doen. Mijn buren zijn precies hetzelfde.
Nee verloren zaak
Haha nee, als ieder kind dat zout op een slak gooit een psychopaat wordt zal t niet goed aflopen met onze maatschappij was meer als algemene reactie op @FredPaillet. En een fikkie stoken met een vergrootglas is vooral een leuke skill om te hebben.
Maar je hoort soms verhalen van kinderen die echt (grotere) dieren martelen of schuren in de fik steken en dat zegt wel iets over empathie enzo
Ja laatst in hoek van Holland dat kind dat konijnen en cavia’s had gekilled op een kinderboerderij en toen zei dat hij er meer had willen vermoorden maar die kon hij niet pakken.
Denk echt dat ze die preventief een spuitje moeten geven, dat komt niet meer goed als je zo bent op je 9e. Daar gaan we nog last van krijgen.
Ja dat wordt wel hard werken om te zorgen dat hij niet zoals hem wordt:
Fouad L. verdacht van drie moorden, brandstichting en verboden wapenbezit - Fouad L. verdacht van drie moorden, brandstichting en verboden wapenbezit
Michiel P (van Anne Faber) deed ook dat soort dingen met dieren. Is idd niet goed gekomen…
Ja daarom vind ik dus ook dat we meer kinderen moeten inslapen, je ziet wat de gevolgen zijn als we het niet doen! De zieke populatie moet beperkt worden.
Oh wat afschuwelijk. Ja dat is niet normaal nee en erger dan een slak
Ik werd regelmatig ingesmeerd maar verbrandde ook regelmatig.
Mijn moeder smeert alleen haar neus in met factor 10 want dat was belangrijk.
Ik ben dr veel meer ip gaan letten en veel meer gaan insmeren. Ik verband nu eigenlijk nooit.
Die film is ook echt heftig mocht je net als ik niet kunnen lezen
Je zou maar als kind acteur in die film zitten
Je hoort toch best vaak dat mensen iemand die altijd de slechterik speelt ergens ook als slecht gaan zien. Wel kut als je als kind zo’n psychopaat kind mag spelen
Had mij als kind echt fantastisch geleken. Ik hield echt van acteren etc en wou altijd de slechterik spelen!
Ook tijdens mijn opleiding deden we wel eens roleplays en dan kon je kiezen tussen de rol van therapeut, moeilijke cliënt of observant. Nou ik koos altijd voor moeilijke cliënt, en ik ging echt uit mijn dak. Ik hooooud ervan om een unhinged rol te spelen
Nooit dieren pijn gedaan hoor
Hij was 17 in de film
En of hij zelf ook een psycho is?
Yup! A Timeline of Ezra Miller's Controversies, Arrests, and Allegations
Ik heb wel eens interviews van kindacteurs in horrorfilms gezien en die beleven dat blijkbaar helemaal niet als spannend. Ouders zijn erbij, productie is er, het wordt pas echt spannend gemaakt met nabewerking met donkerder maken en de muziek eronder, dus de hele sfeer op de set is niet eng.
Ook moeten ze heel vaak scènes overdoen en bespreken ze daarna weer met z’n allen in het volle licht wat er anders moet, worden scènes niet chronologisch opgenomen, omdat dat vaak helemaal niet handig is met hoe lang kinderen op de set mogen zijn etc. Dus de hele verhaallijn is hartstikke onduidelijk voor ze en spanning is er helemaal niet.
Boeit het jou of die ene turnster uit Amerika haar medaille wel of niet krijgt?
- Geen idee waar je het überhaupt over hebt
- Nee boeit me geen hol
- Ja ik vind dit een heel belangrijke kwestie
0 stemmers
Vind het gewoon sneu voor dr
Ze moeten ze gewoon alledrie, maar toch minimaal Chiles een bronzen medaille geven
Voor wie ook denkt waar gaat dit over. Kan je daarna je stem veranderen.
Ja ik heb er geen mening over, als niemand een medaille krijgt vind ik het ook best.
Maar ze is niet eens Nederlands? Ze komt uit hét turn land dus genoeg mensen die voor haar zullen opkomen, waarom boeit het zoveel Nederlanders?