Hij was 17 in de film
En of hij zelf ook een psycho is?
Yup! A Timeline of Ezra Miller's Controversies, Arrests, and Allegations
Hij was 17 in de film
En of hij zelf ook een psycho is?
Yup! A Timeline of Ezra Miller's Controversies, Arrests, and Allegations
Ik heb wel eens interviews van kindacteurs in horrorfilms gezien en die beleven dat blijkbaar helemaal niet als spannend. Ouders zijn erbij, productie is er, het wordt pas echt spannend gemaakt met nabewerking met donkerder maken en de muziek eronder, dus de hele sfeer op de set is niet eng.
Ook moeten ze heel vaak scènes overdoen en bespreken ze daarna weer met zân allen in het volle licht wat er anders moet, worden scènes niet chronologisch opgenomen, omdat dat vaak helemaal niet handig is met hoe lang kinderen op de set mogen zijn etc. Dus de hele verhaallijn is hartstikke onduidelijk voor ze en spanning is er helemaal niet.
Boeit het jou of die ene turnster uit Amerika haar medaille wel of niet krijgt?
0 stemmers
Vind het gewoon sneu voor dr
Ze moeten ze gewoon alledrie, maar toch minimaal Chiles een bronzen medaille geven
Voor wie ook denkt waar gaat dit over. Kan je daarna je stem veranderen.
Ja ik heb er geen mening over, als niemand een medaille krijgt vind ik het ook best.
Maar ze is niet eens Nederlands? Ze komt uit hĂŠt turn land dus genoeg mensen die voor haar zullen opkomen, waarom boeit het zoveel Nederlanders?
Ik denk wel dat hierbij nog een verschil zit tussen insecten en dieren.
Alleen kinderen onder de 5. Vandaag nog ruzie gemaakt met een 11 jarige in de zandbak
Goedzo
Wat deed die eikel?
Het was zoân zand en water speel ding. En hij was voor zijn gevoel in dienst van rijkswaterstaat en een dam aan het bouwen waardoor alle andere kinderen geen water meer kregen.
En hij zat de hele tijd tegen mij te zeuren dat mijn kind iets niet goed deed qua bouwwerk ofzo? Echt zoân irritant kut kind met teveel fantasie.
En toen heb ik zijn dam kapot gemaakt
Het voordeel bij kinderen is dat je vrij bot kan zeggen dat je geen zin (meer) hebt om met ze te praten en dat ze weg moeten gaan. Dat is bij opdringerige volwassenen toch soms een stuk lastiger
Bij een volwassene zeg je toch gewoon sorry moet even naar het toilet doei en dan verhuis je naar de maan
Huh echt?
Ik vind het bij een kind van een vreemde juist lastig om niet te hard/onaardig te reageren en dat ze dan gaan janken en ik mezelf moet gaan uitleggen tegen mama/papa.
Bij volwassenen zeg je gewoon waar het opstaat en dan ben ik niet bang dat ik in de problemen kom.
Of hoe bedoel je dit?
Oh, ik zeg tegen een kind gerust ânu is het klaar, ga maar weer naar je oudersâ. Bij volwassenen pak ik het afronden toch iets subtieler aan en dat wordt niet altijd opgepakt. Een volwassene stuur ik dus niet zo letterlijk weg als ik bij een kind wel doe.
Ah ik ben juist subtieler tegen een kind denk ik
Ik ga stuk hierom hahahha
We zullen zien.
Ik vind dit ergens zielig maar vooral ook heel grappig.
Ja was misschien ook wel een beetje zielig maar er waren al meerdere ouders naar hem toe gegaan om iets te zeggen, al een paar kinderen huilend weggegaan en die dam was geen enorm bouwwerk ofzo.