Ja daarom vind ik dus ook dat we meer kinderen moeten inslapen, je ziet wat de gevolgen zijn als we het niet doen! De zieke populatie moet beperkt worden.
Oh wat afschuwelijk. Ja dat is niet normaal nee en erger dan een slak
Ik werd regelmatig ingesmeerd maar verbrandde ook regelmatig.
Mijn moeder smeert alleen haar neus in met factor 10 want dat was belangrijk.
Ik ben dr veel meer ip gaan letten en veel meer gaan insmeren. Ik verband nu eigenlijk nooit.
Die film is ook echt heftig mocht je net als ik niet kunnen lezen
Je zou maar als kind acteur in die film zitten
Je hoort toch best vaak dat mensen iemand die altijd de slechterik speelt ergens ook als slecht gaan zien. Wel kut als je als kind zo’n psychopaat kind mag spelen
Had mij als kind echt fantastisch geleken. Ik hield echt van acteren etc en wou altijd de slechterik spelen!
Ook tijdens mijn opleiding deden we wel eens roleplays en dan kon je kiezen tussen de rol van therapeut, moeilijke cliënt of observant. Nou ik koos altijd voor moeilijke cliënt, en ik ging echt uit mijn dak. Ik hooooud ervan om een unhinged rol te spelen
Nooit dieren pijn gedaan hoor
Hij was 17 in de film
En of hij zelf ook een psycho is?
Yup! A Timeline of Ezra Miller's Controversies, Arrests, and Allegations
Ik heb wel eens interviews van kindacteurs in horrorfilms gezien en die beleven dat blijkbaar helemaal niet als spannend. Ouders zijn erbij, productie is er, het wordt pas echt spannend gemaakt met nabewerking met donkerder maken en de muziek eronder, dus de hele sfeer op de set is niet eng.
Ook moeten ze heel vaak scènes overdoen en bespreken ze daarna weer met z’n allen in het volle licht wat er anders moet, worden scènes niet chronologisch opgenomen, omdat dat vaak helemaal niet handig is met hoe lang kinderen op de set mogen zijn etc. Dus de hele verhaallijn is hartstikke onduidelijk voor ze en spanning is er helemaal niet.
Boeit het jou of die ene turnster uit Amerika haar medaille wel of niet krijgt?
- Geen idee waar je het überhaupt over hebt
- Nee boeit me geen hol
- Ja ik vind dit een heel belangrijke kwestie
0 stemmers
Vind het gewoon sneu voor dr
Ze moeten ze gewoon alledrie, maar toch minimaal Chiles een bronzen medaille geven
Voor wie ook denkt waar gaat dit over. Kan je daarna je stem veranderen.
Ja ik heb er geen mening over, als niemand een medaille krijgt vind ik het ook best.
Maar ze is niet eens Nederlands? Ze komt uit hét turn land dus genoeg mensen die voor haar zullen opkomen, waarom boeit het zoveel Nederlanders?
Ik denk wel dat hierbij nog een verschil zit tussen insecten en dieren.
Alleen kinderen onder de 5. Vandaag nog ruzie gemaakt met een 11 jarige in de zandbak
Goedzo
Wat deed die eikel?
Het was zo’n zand en water speel ding. En hij was voor zijn gevoel in dienst van rijkswaterstaat en een dam aan het bouwen waardoor alle andere kinderen geen water meer kregen.
En hij zat de hele tijd tegen mij te zeuren dat mijn kind iets niet goed deed qua bouwwerk ofzo? Echt zo’n irritant kut kind met teveel fantasie.
En toen heb ik zijn dam kapot gemaakt
Het voordeel bij kinderen is dat je vrij bot kan zeggen dat je geen zin (meer) hebt om met ze te praten en dat ze weg moeten gaan. Dat is bij opdringerige volwassenen toch soms een stuk lastiger
Bij een volwassene zeg je toch gewoon sorry moet even naar het toilet doei en dan verhuis je naar de maan