Haha zeker’! Hij vindt ook wat van de tegen tuin van de buren
Dat weten de buren ook geloof ik
Hij gebruikt bonnetjes van de supermarkt ook als papier want Bomen! Haha
Haha zeker’! Hij vindt ook wat van de tegen tuin van de buren
Dat weten de buren ook geloof ik
Hij gebruikt bonnetjes van de supermarkt ook als papier want Bomen! Haha
Ik vergeet dus heel vaak welke planten ik heb staan en als dan de herfst begint aan te breken denk ik altijd: shit, wat moest ik wanneer snoeien etc. Dus ik altijd foto’s naar mijn oma sturen want die heeft een enorme tuin inclusief moestuin dus die heeft er wel verstand van. Is ook want kreeg altijd antwoord met dat is plant xyz. Ik helemaal impressed. Tot ze laatst opbiechtte hiervoor een app (plantnet) op haar telefoon te hebben waar je dan een foto upload en die app zegt dan wat het is
als je tuin geschikt is kun je dit gewoon vragen bij een opvang, toen ik daar werkte zetten we ook vaak egels uit in tuinen van mensen
Oh wat lief!
Haha die hoort jou vast veel praten
Ik gebruik hiervoor PictureThis want ik vergeet het ook vaak.
Zo kwam ik er ook achter dat esdoorn zich als een gek verspreid want dat hebben we in onze hele tuin.
Maar de tuin is door de oudbewoners wel echt gemaakt voor de mooi dus wil ook wat meer inheemse soorten, maar ik vind het ook lastig om oude dingen te verwijderen want het zijn wel mooie planten.
Zou jij een snoepje laced met een potentieel dodelijke hoeveelheid Meth eten?
0 stemmers
Ik wil en niet dood en 300x de normale dosis lijkt me nul fun als ik het wel overleef
ja en die snoepjes waren blijkbaar ook nog vies, mij niet gezien hoor
Gelukkig ben ik niet meer de enige! Eerste wat ik bedacht is dat hij een nieuwe identiteit heeft gekregen. Maar ik wordt echt door iedereen raar aangekeken en het woord complottheorie is al gevallen.
Ik vind dit wel het teken van een geslaagde opvoeding
Haha nou, hij is duurzamer dan wij denk ik … luistert veel Sterrin (een bioloog die postcasts over dieren maakt) en leest veel. Maar het is in elk geval geen verkeerde eigenschap haha (hij is niet een Potentieel dierendodende psychopaat)
Inspiratie uit opbiechttopic
Zou jij duizenden euro’s kunnen lenen van (Schoon) familie?
0 stemmers
Zou jij dat vragen?
0 stemmers
De wortel van 99% procent van de ruzies in mijn familie is geld, dus ik hoop dat ik never never never familie om geld zou hoeven vragen. Mijn schoonouders zouden het sowieso wel geven/leven, maar dat is dan iets tussen mijn vriend en zijn ouders, als het aan mij ligt doen we dat ook nooit.
Alleen als ik ongeneeslijk ziek ben en dat ik vrij snel dood zou gaan
Dat kan ook. Duizenden euro’s lenen om vervolgens meth te kopen voor op mijn sterfbed
Je wilt niet weten hoeveel meth ik dan insla
als het goed genoeg voor Hitler was, dan is het ook goed genoeg voor mij zeg ik altijd maar.
Als een vriend of vriendin verhuist, bied je je hulp aan? Ook als je geen auto hebt of twee linker handen hebt, ziek bent, afwezig bent?
0 stemmers
Vind het wel wonderlijk dat de mensen die niet aanbieden te helpen wel altijd de eerste week op de stoep staan om de koelkast leeg te zuipen. Fred Olifant Paillet won’t forget.
Ik kom alleen opdagen als mijn vrienden me om hulp vragen. Bij mijn broer/zus bied ik het wel aan en help ik ook altijd