Wat zielig, want die zijn ook minstens zo nuttig en belangrijk…
Mijn moeder had eens een hoornaar verstrikt in haar haar! Groot dat dat beest was. Maar wel mooi!
Haha ja wow, ik vond het een soort ingezoomde wesp in real life
Van Caroline Tensen naar Patricia Paay gaan (als romantische partner) is…
@FredPaillet jouw mening telt me het zwaast
- Een downgrade
- Een monumentale upgrade
- Dat is hetzelfde
- Een kleine upgrade
- Een grote downgrade
0 stemmers
Allebei vakvrouwen
Onjuist
(Pending Fred’s mening)
Caroline Tensen is echt mijn grootste BEC ever
Ik ga volgende week voor het eerst in tijden kamperen maar hier had ik mezelf echt niet op voorbereid
Ja, vind het zorgelijk.
same, en las laatst ook dat wat veel mensen wel planten niet eens per se helpt voor insecten
dus bv al die grijze grindvoortuinen waar dan een paar lavendelplantjes staan, dat helpt alsnog niet (en dan heb ik het nog niet eens over al dat fucking grijze grind!!!)
@anon81378386 dat woord zocht ik inderdaad
en:
Juist bij planten en bloemen die bij de aankoop mooi gevonden worden, bestaat een groter risico dat er bestrijdingsmiddelen zijn gebruikt die giftig zijn voor insecten zoals bijen. Dit komt omdat die vaak zijn behandeld met gewasbeschermingsmiddelen (zoals neonicotinoïde). Biologische planten, bollen en zaden zijn dat niet.
Of alleen maar uitheemse soorten plaatsen, help je ook weinig mee.
Ik lees dit dus steeds en vind het ook echt zorgwekkend maar heb zelf in jaren niet zoveel vlinders gezien als dit jaar?! Ook echt weer dagpauwogen gespot terwijl dat voor het laatst in m’n kindertijd was
Ja erg dat vlinders minder zijn, maar ik kan echt geen drol om muggen geven. Hoe zielig die babymugjes zonder eten ook mogen zijn.
Ja tuurlijk. Ik kan alleen echt niet de mug of een spin verdedigen. Hoe belangrijk ze ook mogen zijn of hoe lief sommigen ze vinden.
Ja mijn favo tuin is een tuin met tegels, en dan een hele grote palmboom in het midden, en dan zo’n loungebank in de hoek!
Kan ff geen goede afbeelding vinden maar zoiets:
Palmbomen in een NLe tuin
- Leuk
- Meh
- Bloedordinair
- Ik heb dit
0 stemmers
Je zou hier bijv kunnen kijken!
Leuk ook met dat kunstgras
Ik vind palmbomen heel leuk maar het klopt gewoon niet in NL
Krijg echt jeuk van alles op deze foto.
Bijna net zo erg als bamboe in een oer-Hollandse net geen tegeltjestuin