Blij om te zien dat ik niet de enige ben die zo delulu is om te denken dat zijn dood misschien wel in scene gezet is.
Doen jullie wel eens een âgekke kleurâ lipstick op (groen, blauw, zwart oid)?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Niet voor vliegen an sich, ook nooit gehad maar wel - sinds een tijd - meer het gevoel van angst/spanning opgesloten te zitten en dan niet weg te kunnen, meer claustrofobisch gevoel. Dat ervaar ik bijv. ook bij boten waar je geen land in zicht ziet / lange bootreizen.
Sowieso een upgrade, wat is die Caroline een hautaine kut. In de tijd van Adam Curry helemaal een upgrade. Hij was vroeger met die Draak Tensen en switchte met zân schwanz naar de toen incoonachtige La Paay.
Dit spel kent alleen maar verliezers bij nader inzien.
Haha ik kom uit vlaardingen en ben al mn familieleden de complottour aan het opsturen door steeds te appen of ze het wel geloven
Planten in mân tuin waar ik altijd insecten op zie zitten: herik, wilde cichorei, beemdkroon, akelei, paardenbloem, nagelkruid, dropplant, ereprijs, vlinderstruik, zomeraster, kattenkruid
Het is zelf niet mijn smaak, maar ik weet wel dat dit duur is, zeker als het in een keramiekoven moet.
Ik heb een hele groene volle tuin en veel insecten en ook diertjes (mijn droom is nog een egelfamilie) maar dit is zo gekocht van de vorige eigenaren, zelf niks aan gedaan
Zal eens een foto maken misschien dat anderen hier meteen kunnen zeggen wat er allemaal in de tuin staat hier!
Mijn kind (5.5) heeft dat level van dierenvriend dus bereikt. Zitten in Italië in een intens muggen rijk gebied. Hij zat op dag 1 he le maal onder. Mega bulten. Niet normaal. Huilen van de jeuk.
Maar sla ze niet dood en waag het iets van gif te spuiten . Nee hij is uit gaan zoeken of we niet een bedrijf kunnen bellen wat ze dan lokt en vangt, en dan elders uit zet. Want alle dieren zijn nodig voor de natuur.
Ja. Als hij slaapt ga ik dus pas aan de slag met mân elektrische vliegenmepper đ„č
(Zelfde voor de mieren thuis: mag ik ook geen kokend water over heen gieten. Hij denkt nu dat het gif wat ik ze geef mieren voer is, en helpt me graag met voeden )
Goed level om te bereiken op die leeftijd, de nieuwe Freek Vonk.
En mieren zijn nuttig, zolang ze niet in je huis komen zie ik het probleem nietâŠ
Haha zekerâ! Hij vindt ook wat van de tegen tuin van de buren
Dat weten de buren ook geloof ik
Hij gebruikt bonnetjes van de supermarkt ook als papier want Bomen! Haha
Ik vergeet dus heel vaak welke planten ik heb staan en als dan de herfst begint aan te breken denk ik altijd: shit, wat moest ik wanneer snoeien etc. Dus ik altijd fotoâs naar mijn oma sturen want die heeft een enorme tuin inclusief moestuin dus die heeft er wel verstand van. Is ook want kreeg altijd antwoord met dat is plant xyz. Ik helemaal impressed. Tot ze laatst opbiechtte hiervoor een app (plantnet) op haar telefoon te hebben waar je dan een foto upload en die app zegt dan wat het is
als je tuin geschikt is kun je dit gewoon vragen bij een opvang, toen ik daar werkte zetten we ook vaak egels uit in tuinen van mensen
Oh wat lief!
Haha die hoort jou vast veel praten
Ik gebruik hiervoor PictureThis want ik vergeet het ook vaak.
Zo kwam ik er ook achter dat esdoorn zich als een gek verspreid want dat hebben we in onze hele tuin.
Maar de tuin is door de oudbewoners wel echt gemaakt voor de mooi dus wil ook wat meer inheemse soorten, maar ik vind het ook lastig om oude dingen te verwijderen want het zijn wel mooie planten.
Zou jij een snoepje laced met een potentieel dodelijke hoeveelheid Meth eten?
- Ja ben nieuwsgierig
- Ja tis niet of ik nou per se hoef te leven
- Nee ik ben saai
0 stemmers
Ik wil en niet dood en 300x de normale dosis lijkt me nul fun als ik het wel overleef
ja en die snoepjes waren blijkbaar ook nog vies, mij niet gezien hoor
Gelukkig ben ik niet meer de enige! Eerste wat ik bedacht is dat hij een nieuwe identiteit heeft gekregen. Maar ik wordt echt door iedereen raar aangekeken en het woord complottheorie is al gevallen.