Stel je persoonlijke vraag #51

Ligt aan de persoon. Heb vriendinnen die hele dure huizen kopen en ik ga echt niet vrijwillig aanbieden mijn rug te verzieken bij mensen die prima een verhuiswagen kunnen betalen.

25 likes

Ja ik heb dit dus een keer gedaan toen mijn eerste vriendin een huis kocht en ik daar niet zo over na had gedacht nog (want veel andere vrienden hadden/hebben gewoon niet de middelen voor een verhuisbedrijf dus zat nog in die mindset ) en dat was ook echt verschrikkelijk (heet, slecht voorbereid, gewoon echt hard werken) en toen hoorde ik daarna dat ze een huis van bijna 6 ton hadden gekocht, dat doe ik dus ook nooit mee

edit: nu ik toch aan het klagen ben over deze situatie: vriendin in kwestie vertelde me die dag ook nog dat ze vijf weken zwanger is en daardoor niet mocht tillen en haar vriend heeft echt kippenkracht, stond ik daar lekker in mn eentje te sjouwen :clown_face:

6 likes

Maar hoe werkt zoiets dan? Cosmetische/plastische chirurgie etc zoals in de Tinder Swindler of alleen een ander paspoort en 15000 km verderop verhuizen.

1 like

Nou sinds ik heb geleerd dat meth hetzelfde ruikt als kattenzeik, naar ammoniak hoef ik dat echt nooit te proberen. Echt gatverdamme.

3 likes

Ik vind meehelpt met klussen (terwijl ik helemaal geen super handige harry ben), verven of verhuizen vooral gezellig.

10 likes

Ik bied altijd de hulp van mijn vriend aan.
Kom dan zelf mee voor dozen uitpakken en lunch/hapjes/drinken/borrel verzorgen, maar de hulp van mijn vriend wordt meestal veel meer gewaardeerd :’)

4 likes

Ben jij bekend mer het programma de puf club?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, haat je iedereen?

• Ja

0 stemmers

Wil je deze vrouw slaan?

• Ja om de strik
  • Ja om haar persoonlijkheid

0 stemmers

Zij is 40 en denkt dat omdat haar oma vroeger in een weeshuis woonde ze zelf een complex trauma heeft

3 likes

Waar halen ze deze mensen vandaan. Dat extreme hetero stel met die zogenaamd grappige man, die totaal delulu bam moeder, dat stel dat niet eerlijk durft te zijn tegen familie en dan deze gekkies. Echt verschrikkelijk

6 likes

Ik keek dit gisteravond, mijn man keek mee. Na hun fragment met die zweefvrouw erbij: ga naar je innerlijke tempel, ben ik afgehaakt. Mijn man: ik ga mijn innerlijke tempel even vullen, trekt een zak chips open😂

Omg die ‘grappige’ man en die influencervrouw, wat een afschuwelijk stel :nauseated_face:

10 likes

Ja man oh man of dat stel met vrouw met strik op hoofd die het dan heel erg ‘hun’ vinden dat ze bekend staan als “die vrouw die altijd hysterisch jankt en die man die altijd boos is” en ruzie maken op het balkon, maar laten we vooral een baby nemen!!! En dat ze dan gaat liggen janken dat ze zelf onveilig is gehecht omdat ze met een keizersnee is geboren en haar ouders ook moesten werken.

Ik gun hun babies echt betere ouders.

2 likes

Ik ga dit nu kijken, kan wel wat irritainment gebruiken.

8 likes

Ik val er echt net in dus ik ga ook even aflevering 1 kijken

1 like

@lula vertel dan ff welke onderbroek het is!!

3 likes

Heb je een wispelturig persoon in je omgeving? Als in die eerst A zegt en vervolgens opeens B.

• Ja, meerdere personen
  • Ja, 1 persoon
  • Nee, niet dat ik weet

0 stemmers

Zou jij met zo’n iemand een relatie kunnen hebben?

• Ja, heb ik
  • Ja, dat denk ik wel
  • Nee

0 stemmers

Hebben jullie Veritas in NL? Daar heb ik er goede gekocht, heb er ook van primark maar die zijn een beetje uitgelubberd.

2 likes

Bij de NLe Veritas zou ik zeker geen onderbroek kopen :sweat_smile::rofl:

9 likes

Ik heb een theorie dat het no show vooral afhangt van de stevigheid van je eigen billen.
Ik heb er ook een voorbeeld bij: doe een elastiek om een sinaasappel: tekent niet, geen lijntjes. Doe het zelfde stiek om een bolletje: het zal tekenen.
Ook al zijn de sinaasappel en kadetje even groot en het stiek hetzelfde, het resultaat zal niet hetzelfde zijn.
Dus als je slappere billen hebt zou ik altijd gaan voor een onderbroek waar ze helemaal in zitten zodat het niet tekent op je bil want dat zul je altijd zien

12 likes

Omg ik ben dit nu ook gaan kijken, de uitzending van vandaag maar ga echt dood van binnen :skull: :skull: wat een walgelijke mensen maar vooral die zaal vol nerdjes die op het laagste abstractieniveau ooit een bevalcursus voor mannen volgen aaargh

2 likes

Ja hier hebben die een rebranding gehad en hebben kwalitatief ondergoed nu. Had die toevallig gekocht omdat ik ergens bleef slapen na een feestje en geen naadloos ondergoed mee had voor onder mijn outfit.

3 likes

Ik heb vet dikke billen en kan gewoon onderbroeken dragen die niet showen. De truc is geen elastiek en gewoon je echte maat kopen :wink:

4 likes