Stel je persoonlijke vraag #51

Ik vind dit wel het teken van een geslaagde opvoeding

1 like

Haha nou, hij is duurzamer dan wij denk ik :sweat_smile:… luistert veel Sterrin (een bioloog die postcasts over dieren maakt) en leest veel. Maar het is in elk geval geen verkeerde eigenschap haha (hij is niet een Potentieel dierendodende psychopaat)

2 likes

Inspiratie uit opbiechttopic

Zou jij duizenden euro’s kunnen lenen van (Schoon) familie?

• Ja zomaar
  • Ja met voorwaarden en leven/dood reden
  • Ja met voorwaarden ook voor minder dringend
  • Nee

0 stemmers

Zou jij dat vragen?

• Alleen in leven/dood situatie
  • Ja ook voor minder heftige situatie
  • Ja ook gewoon voor fun stuff
  • Nee

0 stemmers

1 like

De wortel van 99% procent van de ruzies in mijn familie is geld, dus ik hoop dat ik never never never familie om geld zou hoeven vragen. Mijn schoonouders zouden het sowieso wel geven/leven, maar dat is dan iets tussen mijn vriend en zijn ouders, als het aan mij ligt doen we dat ook nooit.

3 likes

Alleen als ik ongeneeslijk ziek ben en dat ik vrij snel dood zou gaan

1 like

Dat kan ook. Duizenden euro’s lenen om vervolgens meth te kopen voor op mijn sterfbed

8 likes

Je wilt niet weten hoeveel meth ik dan insla

5 likes

als het goed genoeg voor Hitler was, dan is het ook goed genoeg voor mij zeg ik altijd maar.

12 likes

Als een vriend of vriendin verhuist, bied je je hulp aan? Ook als je geen auto hebt of twee linker handen hebt, ziek bent, afwezig bent?

• Ja, gaat vooral om het gebaar
  • Ja, ik ben een geboren verhuizer/klusser
  • Gewoon Ja
  • Nee, nu je het zegt, ik bied het nooit aan haha
  • Nee, om eerder genoemde redenen (geen auto, geen skills of fysieke shit)
  • Gewoon Nee
  • Verschilt per vriend
  • Overig (ben niet benieuwd naar wat dit inhoudt)

0 stemmers

Vind het wel wonderlijk dat de mensen die niet aanbieden te helpen wel altijd de eerste week op de stoep staan om de koelkast leeg te zuipen. Fred Olifant Paillet won’t forget.

5 likes

Ik kom alleen opdagen als mijn vrienden me om hulp vragen. Bij mijn broer/zus bied ik het wel aan en help ik ook altijd

2 likes

Ligt aan de persoon. Heb vriendinnen die hele dure huizen kopen en ik ga echt niet vrijwillig aanbieden mijn rug te verzieken bij mensen die prima een verhuiswagen kunnen betalen.

25 likes

Ja ik heb dit dus een keer gedaan toen mijn eerste vriendin een huis kocht en ik daar niet zo over na had gedacht nog (want veel andere vrienden hadden/hebben gewoon niet de middelen voor een verhuisbedrijf dus zat nog in die mindset ) en dat was ook echt verschrikkelijk (heet, slecht voorbereid, gewoon echt hard werken) en toen hoorde ik daarna dat ze een huis van bijna 6 ton hadden gekocht, dat doe ik dus ook nooit mee

edit: nu ik toch aan het klagen ben over deze situatie: vriendin in kwestie vertelde me die dag ook nog dat ze vijf weken zwanger is en daardoor niet mocht tillen en haar vriend heeft echt kippenkracht, stond ik daar lekker in mn eentje te sjouwen :clown_face:

6 likes

Maar hoe werkt zoiets dan? Cosmetische/plastische chirurgie etc zoals in de Tinder Swindler of alleen een ander paspoort en 15000 km verderop verhuizen.

1 like

Nou sinds ik heb geleerd dat meth hetzelfde ruikt als kattenzeik, naar ammoniak hoef ik dat echt nooit te proberen. Echt gatverdamme.

3 likes

Ik vind meehelpt met klussen (terwijl ik helemaal geen super handige harry ben), verven of verhuizen vooral gezellig.

10 likes

Ik bied altijd de hulp van mijn vriend aan.
Kom dan zelf mee voor dozen uitpakken en lunch/hapjes/drinken/borrel verzorgen, maar de hulp van mijn vriend wordt meestal veel meer gewaardeerd :’)

4 likes

Ben jij bekend mer het programma de puf club?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, haat je iedereen?

• Ja

0 stemmers

Wil je deze vrouw slaan?

• Ja om de strik
  • Ja om haar persoonlijkheid

0 stemmers

Zij is 40 en denkt dat omdat haar oma vroeger in een weeshuis woonde ze zelf een complex trauma heeft

3 likes

Waar halen ze deze mensen vandaan. Dat extreme hetero stel met die zogenaamd grappige man, die totaal delulu bam moeder, dat stel dat niet eerlijk durft te zijn tegen familie en dan deze gekkies. Echt verschrikkelijk

6 likes

Ik keek dit gisteravond, mijn man keek mee. Na hun fragment met die zweefvrouw erbij: ga naar je innerlijke tempel, ben ik afgehaakt. Mijn man: ik ga mijn innerlijke tempel even vullen, trekt een zak chips open😂

Omg die ‘grappige’ man en die influencervrouw, wat een afschuwelijk stel :nauseated_face:

10 likes

Ik ben blij dat ik nu niet meer alleen hoef te lijden :two_hearts:

3 likes