Stel je persoonlijke vraag #51

@Kauai kunnen verschillende dingen zijn: wellicht besluiten zij op een dag dat het een te grote wissel trekt op hun relatie/gezinsleven, trekt hij het op een gegeven moment niet meer om 2 relaties te onderhouden of besluit ik dat dit toch niet genoeg is voor mij… Die eerste 2 lijken iig nu echt niet aan de hand. Ik worstel soms wel met die laatste. Want het is niet mijn ideale situatie.

@kali het gevoel dat zijn vrouw ‘alles’ is en ik ‘ernaast’ besta, heb ik gelukkig helemaal niet. Zijn vrouw en ik verschillen heel erg en het is duidelijk wat wij elkaar geven in onze relatie. Ik heb ook geen jaloerse gevoelens als hij weer naar zijn gezin gaat. Wel zou ik meer tijd met hem willen hebben en minder agendagedoe. Het feit dat hij niet helemaal bij/met mij kan zijn, vind ik soms wel moeilijk. Hij overigens ook. Het is voor alle partijen natuurlijk niet helemaal ongecompliceerd. We zoeken daar onze weg in.

13 likes

Ik kan me oprecht niet voorstellen dat er iemand is die beter bij mij past en mij accepteert precies zoals ik ben en dat helemaal goed vind.

Sorry ga nu ff kotsen hoor

8 likes

Nu helemaal gelukkig, huisje boompje beestje etc. maar alles kan kapot. En ik ben liever alleen dan in een slechte relatie blijven hangen. Dus hopelijk is het voor altijd maar ik vind het naief om te denken dat dat ook zeker zo is.

2 likes

Ik zorg dat ik niet afhankelijk ben van een partner. Klinkt voor velen logisch, maar tegenwoordig zijn veel mensen het toch niet. Bv als ze uit elkaar gaan en hals over kop een kamer moeten zoeken of zoiets.
(Dit klinkt alsof je dus nooit kan samenwonen, maar ik bedoel dat vaak 1 van beide het huis al had of het was op beide salarissen gekocht dus ze moeten allebei huis&haard verlaten.)

18 likes

Ik heb het daar ook in goede tijden wel eens met mijn partner over, ook al vinden we het nu nog leuk samen en zijn onze levens helemaal verweven. We hebben bijvoorbeeld onze financiën zo ingericht dat we niet direct in de problemen zitten mochten we gaan scheiden.

4 likes

Er is voor ons niet zoveel toekomst meer (vanwege ziekte) dus ik ga er wel vanuit dat we samen het einde halen eigenlijk

4 likes

Maar vooral in de zin van: wat als hij jong overlijden zou? Dan sta ik er wel alleen voor met de kinderen en in het leven.
(Is nog restje zeer van jong overleden ouders denk ik :sweat_smile:… dat het niet geheel onrealistisch is)

2 likes

Ga jij met gekreukte kleding de deur uit?

• Nee nooit
  • Ja regelmatig want boeit me niet
  • Ja regelmatig, boeit me wel maar ben lui
  • Af en toe

0 stemmers

Ik die net met 30 graden heb staan strijken :hot_face: vind gekreukte kleding zo arremoe

2 likes

I’m a jeans and t shirt kinda girl, dus strijk eigenlijk nooit. T shirts strak opvouwen en dan is het eigenlijk niet echt gekreukt ofzo als ik het dan aantrek? Als ik pantalons/blousejes oid zou dragen, dan zou ik sowieso wel strijken, vind ik er gewoon verzorgder uitzien, voor mezelf. Als anderen gekreukte kleren aanhebben, zie ik niet eens.

2 likes

Naar werk: ja, boeit me echt niet wat ik daar draag. Liefst zo lelijk mogelijk.

Als ik verder de deur uit ga probeer ik het wel gestoomd te hebben zodat het op zijn minst presentabel is :smiling_face_with_tear:

Als ik een t-shirt aantrek en er zitten een paar vouwkreukels in trek ik hem toch weer uit om te stomen. Ik vind het gewoon sloeberig staan bij mezelf als ik dat niet doe

3 likes

Stel: je bent al uren aan het wachten op je vlucht op een budgetvliegveld en uiteindelijk ben je aan de beurt bij de servicebalie en je ziet dit:

Het is deze vrouw die je te woord staat

Jij:

• Bent meteen in een betere bui
  • Bent meteen in een slechtere bui
  • Dit beïnvloedt mijn bui niet

0 stemmers

2 likes

Ik serieus dat ze opgepakt was vanwege haar oranje pak. Was al benieuwd naar haar delict.

3 likes

Maak jij ook deel uit van zijn gezinsleven of dat nooit/zijn zijn kinderen daar niet van de op de hoogte? Zou je dan eventueel wel zelf een gezin willen met hem of niet?

• Ik heb weleens dikke huisspinnen in huis en heb geen horren
  • Ik heb weleens dikke huisspinnen in huis en heb wel horren
  • Ik heb nooit dikke huisspinnen in huis en heb geen horren
  • Ik heb nooit dikke huisspinnen in huis en heb wel horren

0 stemmers

2 likes
  • Ik weiger dit te jynxen

0 stemmers

1 like

Ik bedacht me later dat ik zelf ook niet zou stemmen :joy:
De uitslag tot nu toe is ook niet wat ik hoopte

4 likes

Denk dat dit ook heel erg aan je buurt ligt. Mijn vorige woning was heel oud en pretty much gatenkaas, dus daar zou je veel spinnen verwachten. In 5 jaar tijd 1 keer een wat grotere spin gezien. Nu juist een iets moderner huis met horren en regelmatig dikke huisspinnen. Beide woningen liggen ook maar 500 meter uit elkaar haha. Ligt echt aan de tuinen om me heen denk ik!

4 likes

Ik denk dat het vooral te maken heeft met wat soort woning je hebt, en in wat voor gebied je woont.
Toen ik nog in een appartement aan het water woonde had ik nauwelijks spinnen, maar veel vliegen en muggen.
Portiekwoning in de stad met weinig groen: ook nauwelijks insecten en spinnen.

Nu heb ik een jaren '30-huis op zandgrond met grote, droge kruipruimte, en woon ik in een behoorlijk groene wijk. De hoeveelheid grote huisspinnen is enorm. :smiling_face_with_tear:

Edit: wat @Hiphopopotamus zegt.

2 likes

Die komen echt niet netjes door de deur hoor, kruipen door allerlei kieren en gaten

8 likes