Stel je persoonlijke vraag #51

Ik ga dit nu kijken, kan wel wat irritainment gebruiken.

8 likes

Ja dit heeft gisteren echt mijn leven verrijkt toen ik er per ongeluk naar zapte.

7 likes

Ik val er echt net in dus ik ga ook even aflevering 1 kijken

1 like

@lula vertel dan ff welke onderbroek het is!!

3 likes

Weet ik niet. Die heb ik al tig jaar (draag ik alleen als het nodig is) en er staat geen label meer in. Van de Bijenkorf.

1 like

Heb je een wispelturig persoon in je omgeving? Als in die eerst A zegt en vervolgens opeens B.

• Ja, meerdere personen
  • Ja, 1 persoon
  • Nee, niet dat ik weet

0 stemmers

Zou jij met zo’n iemand een relatie kunnen hebben?

• Ja, heb ik
  • Ja, dat denk ik wel
  • Nee

0 stemmers

Hebben jullie Veritas in NL? Daar heb ik er goede gekocht, heb er ook van primark maar die zijn een beetje uitgelubberd.

2 likes

Bij de NLe Veritas zou ik zeker geen onderbroek kopen :sweat_smile::rofl:

9 likes

Ik heb een theorie dat het no show vooral afhangt van de stevigheid van je eigen billen.
Ik heb er ook een voorbeeld bij: doe een elastiek om een sinaasappel: tekent niet, geen lijntjes. Doe het zelfde stiek om een bolletje: het zal tekenen.
Ook al zijn de sinaasappel en kadetje even groot en het stiek hetzelfde, het resultaat zal niet hetzelfde zijn.
Dus als je slappere billen hebt zou ik altijd gaan voor een onderbroek waar ze helemaal in zitten zodat het niet tekent op je bil want dat zul je altijd zien

12 likes

Omg ik ben dit nu ook gaan kijken, de uitzending van vandaag maar ga echt dood van binnen :skull: :skull: wat een walgelijke mensen maar vooral die zaal vol nerdjes die op het laagste abstractieniveau ooit een bevalcursus voor mannen volgen aaargh

2 likes

Ja hier hebben die een rebranding gehad en hebben kwalitatief ondergoed nu. Had die toevallig gekocht omdat ik ergens bleef slapen na een feestje en geen naadloos ondergoed mee had voor onder mijn outfit.

3 likes

Ik heb vet dikke billen en kan gewoon onderbroeken dragen die niet showen. De truc is geen elastiek en gewoon je echte maat kopen :wink:

4 likes

Veritas is een studentenvereniging bij ons, geen winkel :smile:

In Nederland is het een studentenvereniging

1 like

Als ik hier later achter zou zijn gekomen als kind zou ik dit ultiem verraad vinden :smiling_face_with_tear:

17 likes

Ja maar dik en slap is niet hetzelfde. Je kan toch grote stevige billen hebben.
Ik zou willen dat ik dat had ipv slap

4 likes

Maar degene waar ik aan denk is wel heel extreem, die is nog in staat om naar een ander restaurant te willen als je al ergens anders besteld hebt

3 likes

Ooooohhh :joy::joy::joy:

1 like

Je moet die van gisteren terugkijken!!

Ik heb dikke slappe billen