Wij wonen vlakbij het water dus het valt nogal mee met de spinnen, we zien wel muskusratten en kikkers (tot nu toe buiten de deur weten te houden)
Ik woon vlakbij het water en aan allemaal groen en heb vooral veel vlinders en bijen in en om huis. De dag dat een muskusrat in mijn woonkamer loopt blaas ik mijn laatste adem uit
En tshirts zonder strakke zoom/mouwen/kraagjes brrrr. Maar dat is vooral bij goedkope tshirts met veel elastaan, dat het kraagje dan zo gaat lubberen of naar binnen vouwen.
Ik wilde als kind graag een tamme muskusrat (idk of dat überhaupt een ding is). Heb ze nooit ver uit de buurt van water gezien.
Heb jij wel eens een muskusrat in huis gehad?
- Ja, een wilde
- Ja, een tamme
- Ja, voor consumptie
- Nee
0 stemmers
Nee, dat is volledig gescheiden. De kinderen weten ook niets van deze constructie en weten niet beter dan dat hun ouders af en toe ergens logeren.
Wat mijn eigen kinderwens betreft: ik heb 2,5 jaar geleden een auto-ongeluk gehad en daar hersenletsel aan overgehouden. Kinderen zou niet gaan met hoe mijn hoofd nu is. Mijn belastbaarheid is gewoon beperkt. En ik ben 38 dus ik verwacht ook niet dat dat nog gaat gebeuren helaas.
Zonder hersenletsel was ik hier dus nooit op ingegaan, want dan had ik toch iemand gewild met wie ik een eigen gezin kon starten. Maar of ik die dan wel had gevonden is nog maar de vraag en had ik iig iets heel moois gemist.
Ken jij een stel in je omgeving die hieraan voldoet?
- Nee
- Ja eentje
- Ja meerdere
- Ja eentje en mijn ex was ook zo
- Ja meerdere en mijn ex was ook zo
0 stemmers
dat ik de tijd hoor tikken heeft overigens geen invloed op mijn daten verder. Meer dat ik met ouder zijn kieskeuriger ben, ook in met wie ik mijn tijd wil doorbrengen. Dus ik ga weinig op dates, want ik vind niet zo heel veel mannen leuk of relatiemateriaal (en zeker niet voor serieuzer).
Hier ben ik heeeel benieuwd naar, licht toe pls!
(edit: soms positief, soms negatief is natuurlijk ook mogelijk)
Hoe ervaar jij het woord ādamesā?
Maakt het hierbij uit of het door een vrouw of door een man wordt gebruikt?
- Positief
- Neutraal
- Negatief
0 stemmers
Zie ik ineens deze advertentie langskomen. Hoe noemen ze dit artikel in de advertentie?
- Keukengerei
- Decoratieve wortel
- Seksspeeltje
- Tuingereedschap
0 stemmers
Het is een decoratieve wortel van prachtig kristal
Hoeveel HG producten heb jij in huis?
- Geen
- 1 product
- 2-5
- 6
- 7-10
- 11-15
- Meer dan 15
0 stemmers
Enige Marketing-kanon waar ik graag in trap
Doet niet wat het belooft.
Ik vond het wel een stop voor op de wijnfles
Echt fan van een paar HG producten
Nav beutyblogtopic waar 2011 Mascha een broodje zalm eet met een glas karnemelk erbij
- Ik drink wel zuivel met vis
- Ik probeer de combi zuivel en vis te vermijden ivm religieuze redenen
- Ik probeer de combo zuivel en vis te vermijden ivm andere redenen
- Ik consumeer überhaupt geen zuivel of vis
- Ik heb wel eens gehoord dat je zuivel en vis beter niet tegelijk kunt eten
- Ik heb geen idee waar je het over hebt
0 stemmers
Lijkt me fucking smerig
Doe ook geen kaas op pasta met vis of garnalen ofzo, en melk drinken überhaupt
Ja het viel me ook op dat ik in Italiƫ wel eens zeevruchten pasta bestel en dat er idd nooit kaas op zit (lijkt me ook niet zo lekker)
Voor de rest love melk eens in de zoveel tojd
Er ging voor mij wel een wereld voor me open toen ik zag dat sommige Nederlanders melk drinken bij het avondeten, vond dat zo gek
Ooooh ik eet trouwens wel roomkaas onder gerookte zalm op een bagel dus ik ben gewoon een smerige leugenaar.
š„¹ ik realiseer me nu hetzelfde ben inconsistent principieel (whats new)
Haring met koude (choco)melk. Zo kreeg ik het altijd bij mijn Scheveningse omaātje.
Edit: klinkt wel echt goor, eigenlijk.
Ik heb om deze reden ook nog nooit tuna melt gegeten, kan me gewoon niet voorstellen dat het lekker is, kaas en vis