dan is mijn theorie ontkracht. Maar eigen maat scheelt zeker, ook tegen oprollen en zelfs tegen afzakken
Canât handle, nu het journaal aan het kijken
Stel je bent ongeneeslijk ziek en gaat binnen 3 maanden sterven, wat kies je:
- Meth
- Heroine
- Ew drugs
0 stemmers
Ik had een lezing over chemsex (dat is meestal met meth) waarin ze vertelde dat mensen het zo lastig vinden om ermee te stoppen omdat de seks met meth echt extatisch geweldig is. Dus als je dan stopt is sex opeens echt fucking saai.
Dus als je 3 maanden voordat je doodgaat ermee start hoef je ook niet zelf te stoppen en heb je aan t eind van je leven nog eventjes goede seks
Opiaten kun je in de laatste levensfase vrij makkelijk krijgen dus zou zelf niet aan de heroĂŻne gaan maar wel vrij laagdrempelig ja zeggen tegen de morfine.
Had een collega die bij het vertellen van hoe haar hondje van vroeger op een dag ânaar de boerderijâ ging om daar heeeerlijk zn oude dag te slijten zich pas realiseerde dat die hond toen is ingeslapen en geen boerderij heeft gezien
Ik toen ik 5 was en mijn mini schildpad terwijl we op vakantie waren was âontsnapt/weggelopenâ. Vond het zoooo gek dat hij uit zijn verblijf kon klimmen, en naar buiten heeft kunnen gaan want de deuren en ramen waren toch dicht??? Ben als kind allerlei mogelijke routes afgegaan in mijn hoofd, maar ook in de tuin gezocht en tot de conclusie gekomen dat hij daar inderdaad wel makkelijk onder de heg door konâŠ
Bleek dat mân oma die voor de planten en schildpad zorgde het schildpadje dood aangetroffen had. Mân ouders vonden âweggelopenâ beter dan âdoodâ.
Dit doet mij denken aan een vriendin wiens parkiet ineens dood was na de vakantie. Haar oma had op het huis gepast en beweerde dat hij ineens dood op de grond lag. Jaren later vertelde ze pas dat zij hem per ongeluk vermoord had door een vaas (geloof ik) op hem te laten vallen
Mijn ouders hadden precies hetzelfde verhaal over mijn konijn. Not me die vervolgens elke dag zocht naar haar konijntje terwijl die allang was gaan hemelen Ik heb dat nog behoorlijk lang volgehouden ook.
Maar op zich was het een begrijpelijk leugentje om bestwil voor mijn tere kinderzieltje want wat bleek, de buurvrouw die oppaste had het hok niet goed dichtgedaan, konijn ontsnapt, hond erachteraan en het eind kan je invullen
@Fiets hoe laat je een vaas op een parkiet vallen, die vliegen toch?? erg knap
Oke om nog even door te gaan over dooddiertrauma. Ik heb ooit mijn kat dood in de wasmachine aangetroffen. Zwarte kat, zwarte was, mijn moeder had in de haast de deur dichtgedaan en toen dus dit
Ja ik vroeg dat ook maar blijkbaar zat ie op de vensterbank te chillen
Pff tbh amfetamine was al killing voor een gezond lichaam, laat staan tina als je terminaal bent⊠liever lekker mellow eruit hoor
Ik houd van klussen/verhuizen bij anderen, dus ik sta altijd vooraan om te helpen. Ik ben sterk en houd van sjouwen. En ik ben niet heel handig, maar vertel me wat ik moet doen en ik doe het.
Het geeft ook altijd zoân lekker voldaan gevoel. Gezellig met zân allen de hele dag fysiek in de weer, tussendoor kleffe broodjes en bekertjes koffie in je gore handen en in de avond pizza
Echt chill, want doordat ik zoveel bij anderen heb geholpen staat er nu bij mijn aankomende verhuizing ook een legertje mensen klaar
Ik heb echt 30 van dit soort strings bij Primark gehaald en zweer hier echt bij. Zitten oprecht heel lekker, het kruis is van katoen, vind ze mooi staan en je ziet ze in ieder geval niet onder een strakke broek/jurk/whatever.
Het ergste is als je hulp vraagt voor over zoveel weken, in een bepaalde maand, dag staat nog niet vast en is flexibel, mensen al met allerlei redenen komen dat weekend x niet kan en weekend y ook niet, dag z wordt ook moeilijk en dag xyz ook, maar laat maar weten welk weekend/dag het wordt want misschien valt er iets te regelen. En verrassing; er kan nooit wat geregeld worden Wel echt iets waarbij je hulp nodig hebt: verhuizen, echt domper em stresserend als niemand blijkt te kunnen/willen helpen. En dan wel inderdaad vragen of er een housewarming isâ:sweat_smile:
Daarom wil ik zelf graag helpen, maar ik moet zeggen dat ik wel voorkeuren heb; ik ga niet verven, werk boven je hoofd doen en op een ladder nee bedankt.
Dozen sjouwen en meubels in elkaar zetten; dikke prima.
Mijn ervaring is helaas anders, had zelfs een vriendin die tegen mij zei dat ze echt geen zin had maar mij wel bij haar tweede verhuizing vragen om hulp
Ik draag dus altijd deze dingen hahaha, het stofje was in t begin wennen maar ik draag nu niks anders meer
Sorry humble brag maar ik had juist mensen die een beetje beledigd waren dat ik ze niet gevraagd had om te helpen verhuizen. Ja sorry maar iedereen die ik had gevraagd kon meteen en waren al snel met een stuk of 8 en met meer loop je elkaar alleen maar in de weg. Scheelde wel dat het corona was denk ik waardoor zelfs iemand verhuizen ineens een leuk uitje was want verder was er natuurlijk weinig te doen (vandaar ook dat iedereen kon denk ik).
Goede tip dit! Ik hoop dat ik hieraan denk als het zo ver is.
En dat ding was me altijd te slim af