Stel je persoonlijke vraag #51

Omg eindelijk weet ik hoe dit heet.
Maar hoe wist dat ding in een tijd zonder wiki of ai zoveel goede antwoorden te geven.

1 like

Ik vond dat ding echt fascinerend hahaha.

3 likes

Voor de mensen die aan het daten zijn…

• Ik date gewoon een beetje casual
  • Ik zoek wel een relatie maar heb geen haast
  • Ik zoek wel een relatie en voel de klok tikken

0 stemmers

1 like
Weet jij welk geluid een vos maakt?
  • Ja!
  • Eh nee
  • Ring-ding-ding-ding-dingeringeding
  • Hatee-hatee-hatee-ho!

0 stemmers

5 likes

Voor de mensen die een relatie hebben…

• Ik zit helemaal op m’n plek en kom hier niet meer vanaf
  • Ik denk niet dat dit de liefde van m’n leven is maar voor nu is het wel fijn en gezellig
  • Ik zit in crisis
  • Ik zie wel waar het schip strandt

0 stemmers

2 likes

Die ā€œliefde van mijn levenā€ ben ik al een paar keer ingetrapt en heeft me elke keer een hart in gruzelementen opgeleverd, dus daar ben ik wel een beetje vanaf gestapt. We hebben het heel fijn, en we zien wel hoe het loopt

1 like

Eigenlijk geen van allen. Gevoelsmatig wil ik nooit meer zonder hem, maar ik ben wel benieuwd hoe het loopt. Ik heb een relatie met een getrouwde man in een open/poly-amoreuze relatie.

Alles is heel zuiver en open, dus het is op geen enkele manier gedoe of stiekem. Zijn vrouw heeft ook een vaste vriend naast hun huwelijk.

Ik ben soms wel bang dat het (iemand van) ons op gaat breken uiteindelijk…

8 likes

Ik ben net een jaar getrouwd en zit echt helemaal op m’n plek met deze vent. Bizar veel voor onze kiezen gekregen de eerste 4 jaar van onze relatie, en we zijn alleen maar sterker geworden. /einde van dit mierzoete bericht.

8 likes

Ik zit helemaal op mijn plek en zie dit echt standhouden, tegelijkertijd voelt dat naĆÆef gezien de statistieken en hoe kort we elkaar eigenlijk pas kennen.

Ik heb wel idioot veel vertrouwen in onze relatie, vind het bijzonder hoe we elkaar vinden, aanvullen, hoe ik me voel bij hem en dat we tegelijkertijd ook heel eigen personen blijven. De intentie is in ieder geval serieus, alleen je weet natuurlijk nooit hoe het leven loopt

7 likes

Nee, ook nul behoefte aan. Hij verder ook niet naast mij en zijn vrouw.

2 likes

Waarom ben je bang dat het een van jullie op gaat breken? Omdat het wel complex is en veel energie kost of iets anders?

Ik heb nu 1,5 jaar een relatie en het is zó’n leuke vent, maar we denken ook over veel dingen wel anders en hij is niet altijd even stabiel dus zit nu op zo’n moment van godverdomme wil ik dit nog wel. Echt zo’n vervelende periode is dat, hoop dat ik snel wat rust vind (in welke keuze dan ook).

1 like

@Kauai kunnen verschillende dingen zijn: wellicht besluiten zij op een dag dat het een te grote wissel trekt op hun relatie/gezinsleven, trekt hij het op een gegeven moment niet meer om 2 relaties te onderhouden of besluit ik dat dit toch niet genoeg is voor mij… Die eerste 2 lijken iig nu echt niet aan de hand. Ik worstel soms wel met die laatste. Want het is niet mijn ideale situatie.

@kali het gevoel dat zijn vrouw ā€˜alles’ is en ik ā€˜ernaast’ besta, heb ik gelukkig helemaal niet. Zijn vrouw en ik verschillen heel erg en het is duidelijk wat wij elkaar geven in onze relatie. Ik heb ook geen jaloerse gevoelens als hij weer naar zijn gezin gaat. Wel zou ik meer tijd met hem willen hebben en minder agendagedoe. Het feit dat hij niet helemaal bij/met mij kan zijn, vind ik soms wel moeilijk. Hij overigens ook. Het is voor alle partijen natuurlijk niet helemaal ongecompliceerd. We zoeken daar onze weg in.

13 likes

Ik kan me oprecht niet voorstellen dat er iemand is die beter bij mij past en mij accepteert precies zoals ik ben en dat helemaal goed vind.

Sorry ga nu ff kotsen hoor

8 likes

Nu helemaal gelukkig, huisje boompje beestje etc. maar alles kan kapot. En ik ben liever alleen dan in een slechte relatie blijven hangen. Dus hopelijk is het voor altijd maar ik vind het naief om te denken dat dat ook zeker zo is.

2 likes

Ik zorg dat ik niet afhankelijk ben van een partner. Klinkt voor velen logisch, maar tegenwoordig zijn veel mensen het toch niet. Bv als ze uit elkaar gaan en hals over kop een kamer moeten zoeken of zoiets.
(Dit klinkt alsof je dus nooit kan samenwonen, maar ik bedoel dat vaak 1 van beide het huis al had of het was op beide salarissen gekocht dus ze moeten allebei huis&haard verlaten.)

18 likes

Ik heb het daar ook in goede tijden wel eens met mijn partner over, ook al vinden we het nu nog leuk samen en zijn onze levens helemaal verweven. We hebben bijvoorbeeld onze financiƫn zo ingericht dat we niet direct in de problemen zitten mochten we gaan scheiden.

4 likes

Er is voor ons niet zoveel toekomst meer (vanwege ziekte) dus ik ga er wel vanuit dat we samen het einde halen eigenlijk

4 likes

Maar vooral in de zin van: wat als hij jong overlijden zou? Dan sta ik er wel alleen voor met de kinderen en in het leven.
(Is nog restje zeer van jong overleden ouders denk ik :sweat_smile:… dat het niet geheel onrealistisch is)

2 likes

Ga jij met gekreukte kleding de deur uit?

• Nee nooit
  • Ja regelmatig want boeit me niet
  • Ja regelmatig, boeit me wel maar ben lui
  • Af en toe

0 stemmers

Ik die net met 30 graden heb staan strijken :hot_face: vind gekreukte kleding zo arremoe

2 likes

I’m a jeans and t shirt kinda girl, dus strijk eigenlijk nooit. T shirts strak opvouwen en dan is het eigenlijk niet echt gekreukt ofzo als ik het dan aantrek? Als ik pantalons/blousejes oid zou dragen, dan zou ik sowieso wel strijken, vind ik er gewoon verzorgder uitzien, voor mezelf. Als anderen gekreukte kleren aanhebben, zie ik niet eens.

2 likes