Naar werk: ja, boeit me echt niet wat ik daar draag. Liefst zo lelijk mogelijk.
Als ik verder de deur uit ga probeer ik het wel gestoomd te hebben zodat het op zijn minst presentabel is
Naar werk: ja, boeit me echt niet wat ik daar draag. Liefst zo lelijk mogelijk.
Als ik verder de deur uit ga probeer ik het wel gestoomd te hebben zodat het op zijn minst presentabel is
Als ik een t-shirt aantrek en er zitten een paar vouwkreukels in trek ik hem toch weer uit om te stomen. Ik vind het gewoon sloeberig staan bij mezelf als ik dat niet doe
Stel: je bent al uren aan het wachten op je vlucht op een budgetvliegveld en uiteindelijk ben je aan de beurt bij de servicebalie en je ziet dit:
Het is deze vrouw die je te woord staat
Jij:
0 stemmers
Ik serieus dat ze opgepakt was vanwege haar oranje pak. Was al benieuwd naar haar delict.
Maak jij ook deel uit van zijn gezinsleven of dat nooit/zijn zijn kinderen daar niet van de op de hoogte? Zou je dan eventueel wel zelf een gezin willen met hem of niet?
0 stemmers
0 stemmers
Ik bedacht me later dat ik zelf ook niet zou stemmen
De uitslag tot nu toe is ook niet wat ik hoopte
Denk dat dit ook heel erg aan je buurt ligt. Mijn vorige woning was heel oud en pretty much gatenkaas, dus daar zou je veel spinnen verwachten. In 5 jaar tijd 1 keer een wat grotere spin gezien. Nu juist een iets moderner huis met horren en regelmatig dikke huisspinnen. Beide woningen liggen ook maar 500 meter uit elkaar haha. Ligt echt aan de tuinen om me heen denk ik!
Ik denk dat het vooral te maken heeft met wat soort woning je hebt, en in wat voor gebied je woont.
Toen ik nog in een appartement aan het water woonde had ik nauwelijks spinnen, maar veel vliegen en muggen.
Portiekwoning in de stad met weinig groen: ook nauwelijks insecten en spinnen.
Nu heb ik een jaren '30-huis op zandgrond met grote, droge kruipruimte, en woon ik in een behoorlijk groene wijk. De hoeveelheid grote huisspinnen is enorm.
Edit: wat @Hiphopopotamus zegt.
Die komen echt niet netjes door de deur hoor, kruipen door allerlei kieren en gaten
Wij wonen vlakbij het water dus het valt nogal mee met de spinnen, we zien wel muskusratten en kikkers (tot nu toe buiten de deur weten te houden)
Ik woon vlakbij het water en aan allemaal groen en heb vooral veel vlinders en bijen in en om huis. De dag dat een muskusrat in mijn woonkamer loopt blaas ik mijn laatste adem uit
En tshirts zonder strakke zoom/mouwen/kraagjes brrrr. Maar dat is vooral bij goedkope tshirts met veel elastaan, dat het kraagje dan zo gaat lubberen of naar binnen vouwen.
Ik wilde als kind graag een tamme muskusrat (idk of dat überhaupt een ding is). Heb ze nooit ver uit de buurt van water gezien.
Heb jij wel eens een muskusrat in huis gehad?
0 stemmers
Nee, dat is volledig gescheiden. De kinderen weten ook niets van deze constructie en weten niet beter dan dat hun ouders af en toe ergens logeren.
Wat mijn eigen kinderwens betreft: ik heb 2,5 jaar geleden een auto-ongeluk gehad en daar hersenletsel aan overgehouden. Kinderen zou niet gaan met hoe mijn hoofd nu is. Mijn belastbaarheid is gewoon beperkt. En ik ben 38 dus ik verwacht ook niet dat dat nog gaat gebeuren helaas.
Zonder hersenletsel was ik hier dus nooit op ingegaan, want dan had ik toch iemand gewild met wie ik een eigen gezin kon starten. Maar of ik die dan wel had gevonden is nog maar de vraag en had ik iig iets heel moois gemist.
Ken jij een stel in je omgeving die hieraan voldoet?
0 stemmers
dat ik de tijd hoor tikken heeft overigens geen invloed op mijn daten verder. Meer dat ik met ouder zijn kieskeuriger ben, ook in met wie ik mijn tijd wil doorbrengen. Dus ik ga weinig op dates, want ik vind niet zo heel veel mannen leuk of relatiemateriaal (en zeker niet voor serieuzer).
Ik ken een stel die de helft van elk jaar crisis hebben dat ik elke keer denk; doe ons en jezelf een lol en ga uit elkaar, maar dan komt de andere helft en hebben ze het ineens weer leuk?
Hier ben ik heeeel benieuwd naar, licht toe pls!
(edit: soms positief, soms negatief is natuurlijk ook mogelijk)
Hoe ervaar jij het woord ‘dames’?
Maakt het hierbij uit of het door een vrouw of door een man wordt gebruikt?
0 stemmers