Stel je persoonlijke vraag #51

Ik ben gehecht aan mijn (ING) rekeningnummer wat ik al sinds kindertijd heb. Echt zoiets doms om sentimentele waarde over te hebben maar het is de enige reden dat ik nog niet over ben gestapt :’)

4 likes

Alleen in combinatie met een baard

3 likes

Ik krijg dan gelijk Bram Krikke vibes. Not hot.

3 likes

Zo’n vlassig snorretje :nauseated_face:

1 like

Liever dit,
Dan dit

9 likes

Gisteren nog een zak met tien oliebollen gehaald, heerlijk!

3 likes

Snorren zijn geweldig!! Ik vind snor+baard erg vaak, is toch vaak om een onderkin te verbergen??

1 like

Ik ben echt pro snor, maar niet bij mannen zoals bram krikke. Hij heeft ook zo’n babyhuidje als kin/wangen, vindt het dan geen gezicht.

Kan alleen ook geen goed plaatje vinden van wanneer het dan wel hot is haha, komt best nauw

3 likes

Ik hou echt niet van snorren maar m’n vriend wel, en nu heeft ie aan z’n fietsongeluk een gek litteken op z’n bovenlip overgehouden waar hij volgens mij best onzeker over is dus ik vrees dat ik binnenkort weer met een snor moet gaan dealen :cry:

Jaa, we gaan langzaam de Australische kant op heb ik het idee.

Vind snorren heel leuk maar zou het bij mijn eigen partner alleen minder vinden.

2 likes

Ja, ik had toen visite, zij hadden iets naar binnen zien schieten en naar beneden zien lopen. Hoor nog het geschreeuw uit de kelder.

De muskusrat zat daar onder een kast en mijn vader + zijn beste vriend schreeuwden dingen als

WAT IS DIT

HET IS ECHT GIGANTISCH

HET LIJKT OP EEN WILDE KAT?!!!

Blij dat ze hem verjaagd hadden maar omg als ik alleen was geweest? Huis onbewoonbaar laten verklaren denk ik.

6 likes

Snor en matje inderdaad, ik zie het hier steeds vaker.

2 likes

Liefst snor in combinatie met een mullet.

6 likes

https://youtube.com/shorts/XwYORDxd8EE?si=qLK0EJAmcLPVCFzQ

:hot_face:

6 likes

Magnum vibes

6 likes

Herken jij deze man? Hij is een gezochte verkrachter in Utrecht.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind jij het raar dat ze wel zijn foto delen, maar niet willen bevestigen dat hij een zedenverleden heeft en een TBS behandeling heeft ondergaan? Of überhaupt zijn naam delen?

• Nee dat vind ik goed
  • Ja dat vind ik raar en niet goed, fuck zijn privacy

0 stemmers

Als ze hem pakken:

• Weer behandelen en opnieuw proberen
  • Spuitje geven
  • Nooit meer loslaten

0 stemmers

2 likes

@Nysmn jij werkt(e) toch in klinieken? Geloof jij dat als iemand dus de hele tbs behandeling heeft ondergaan en weer vrij is en dan direct weer een gevaar vormt voor vrouwen door al twee keer vrouwen ‘s nachts van hun fiets te slepen, echt effectief te behandelen is? Want het heeft dus totaaaaaaal niet gewerkt, hij is still out here raping people. Moet zo iemand echt weer een kans? Want het beestje kan niet veranderen lijkt het.

Gaat zijn welzijn dan boven de veiligheid van alle vrouwen?

15 likes

Meer vrouwen dan mannen hier, heel veel jonge knappe studentes, mislukte oudere mannen die er niet mee om kunnen gaan dat zulke succesvolle vrouwen van het leven genieten en dat kapot willen maken.

Althans, dat is mijn theorie. De dader is altijd een laagopgeleide sociaal mislukte middelbare man, de precieze tegenhanger van het slachtoffer, de hoogopgeleide sociaal bloeiende succesvolle jonge vrouw.

15 likes

Ga jij de real life soap van Gordon kijken?

• Ja leuk!
  • Ja hate-watchen
  • Misschien
  • Nee wie zit hier nou op te wachten?

0 stemmers

2 likes

Mmm maar zie dat het op SBS is, dat vind ik te bezwaarlijk

8 likes