Gerookte zalm & forel, heerlijk. En in Nederland haring en soms paling als ik echt wil splurgen
en @Jammerwel oh ik dacht dat dat alleen voor vlees geldt! ik wist niet dat het hetzelfde was met vis
Ja appie heeft een gerookte forelsalade, is zo fucking lekker op een geroosterd broodje en dan little gem erop en mini komkommer en radijs, zit ik ook echt uren vol van en voelt ~healthy
Ja en uren lang proef je het nog als je een boer laat
Haha dat heb ik eigenlijk alleen met banaan? Hier nooit last mee gehad
Aangezien ik dit ~dilemma~ vaker heb met vriendinnen:
Er wordt een feestje(vul hier iets in wat je leuk lijkt) aangekondigd wat je leuke lijkt, alleen het is pas over 2,5 maand. Jij…
- koopt gelijk een kaartje! Early birds is goedkoler en dan staat het alvast vast!
- wil je niet zolang van te voren vastleggen en kijkt tegen die tijd wel
0 stemmers
I love dingen plannen en ik vind het fijn om alvast geregeld te hebben, maar mijn vriendinnen houden daar niet van, waardoor ik ook niks kan kopen, want grote kans dat ze tegen die tijd toch niet kunnen of willen.
Ik vind het vaak positief. Werk op een secretariaat en vind “hoi dames, zou ik bij jullie een afspraak in kunnen plannen met xxx” veel leuker dan ‘Beste x & y’ verder maakt het wel verschil want als ik dametje oid genoemd zou worden zou ik dat weer niet chill vinden.
Wel heeft er ooit een jongen van 23 ‘dankjewel meissie’ gezegd. Hij is echt zo’n oude ziel met een sinterklaasstem en ik had echt zoiets van wtf is dit. Dus die sla ik liever over.
Maar een van mn vriendinnen is zoals jij en de rest ook wel redelijk en zij koopt dan altijd ook een kaartje voor mij omdat ze weet dat ik het vergeet en dan gaat ie eventueel op ticketswap als ik toch niet kan maar in 90% van de gevallen wil ik wel en dan is het fucking chill
Hahaha ja nou dit doe ik al met alle hotels die ik voor ons boek! Dan geef ik ze een optie, maar reageren ze pas de volgende ochtend en dan heb ik hem natuurlijk al lang geboekt want ik ga het risico niet nemen dat het weg is.
En mijn slechts plannende vriendin kan weken roepen dat ze met haar vriend naar een feestje gaat en dan blijkt op de avond zelf dat het niet door kan gaan want niemand van hen had kaartjes gekocht en op ticketswap komen er geen vrij ik snap niet hoe dit je kan overkomen.
Ik ben de ticketswap queen
maar stiekem flex ik dat alleen maar omdat mijn schermtijd +10 uur is.
Oehh you gotta try it, zoo lekker
Mwa ik eet vegan en het klinkt gewoon echt niet aantrekkelijk genoeg om voor te cheaten haha
Bij welke bank zit je?
- ABN
- ASN
- BUNQ
- ING
- Knab
- Rabobank
- Regiobank
- SNS
- Triodos
- Nog een andere NLse bank
- Geen bank/niet in NL/geen geld
0 stemmers
Ing en ik schaam me ervoor want ik weet dat ik ergens anders heenmoet maar ben te lui
Ja eens! Ben ook precies van ING naar ASN gegaan en zo blij mee, alle moeite (wat al meeviel) echt helemaal waard.
Same, heb zelfs al een rekening bij ASN, maar heb deze nooit in gebruik genomen. Met de gezamenlijke rekening zitten we wel bij ASN, en ik vind ze inmiddels (met de nieuwe app) echt een heel stuk gebruiksvriendelijker dan eerst dus eigenlijk helemaal geen reden meer om niet over te stappen
ik wil ook nog overstappen naar asn maar dat is eigenlijk echt zoiets dat ik altijd uitstel
anders: ongeveer 50/50 oude en nieuwe vrienden
Hoe meer oliebollen hoe beter! En op alle kermissen waar ik in Nederland ooit geweest ben hadden ze ze ook gewoon