Stel je persoonlijke vraag #51

ING en wil eigenlijk overstappen, maar omdat ik niet meer in Nederland woon is dat helaas niet mogelijk.

3 likes

Very demure…

• Very elegant
  • Very mindful
  • Very nice
  • Ik ben hier niet van op de hoogte

0 stemmers

Very mindful (nieuwe viral TikTok)

Ben gisteren nog op de Zuidfoor smoutebollen gaan eten. Zo lekker :drooling_face:

2 likes

Eigenlijk had ik bijna al m’n huidige vrienden 10 jaar geleden al maar er hebben wel verschuivingen plaats gevonden in hoe close ik met iedereen ben. Sommigen ging ik 10 jaar geleden veel intensiever mee om dan nu en er zijn er ook een paar die ik al 10 jaar ken maar wat nu echt een hecht groepje is geworden.

5 likes

Ik ben gehecht aan mijn (ING) rekeningnummer wat ik al sinds kindertijd heb. Echt zoiets doms om sentimentele waarde over te hebben maar het is de enige reden dat ik nog niet over ben gestapt :’)

4 likes

Alleen in combinatie met een baard

3 likes

Ik krijg dan gelijk Bram Krikke vibes. Not hot.

3 likes

Zo’n vlassig snorretje :nauseated_face:

1 like

Liever dit,
Dan dit

9 likes

Gisteren nog een zak met tien oliebollen gehaald, heerlijk!

3 likes

Snorren zijn geweldig!! Ik vind snor+baard erg vaak, is toch vaak om een onderkin te verbergen??

1 like

Ik ben echt pro snor, maar niet bij mannen zoals bram krikke. Hij heeft ook zo’n babyhuidje als kin/wangen, vindt het dan geen gezicht.

Kan alleen ook geen goed plaatje vinden van wanneer het dan wel hot is haha, komt best nauw

3 likes

Ik hou echt niet van snorren maar m’n vriend wel, en nu heeft ie aan z’n fietsongeluk een gek litteken op z’n bovenlip overgehouden waar hij volgens mij best onzeker over is dus ik vrees dat ik binnenkort weer met een snor moet gaan dealen :cry:

Jaa, we gaan langzaam de Australische kant op heb ik het idee.

Vind snorren heel leuk maar zou het bij mijn eigen partner alleen minder vinden.

2 likes

Ja, ik had toen visite, zij hadden iets naar binnen zien schieten en naar beneden zien lopen. Hoor nog het geschreeuw uit de kelder.

De muskusrat zat daar onder een kast en mijn vader + zijn beste vriend schreeuwden dingen als

WAT IS DIT

HET IS ECHT GIGANTISCH

HET LIJKT OP EEN WILDE KAT?!!!

Blij dat ze hem verjaagd hadden maar omg als ik alleen was geweest? Huis onbewoonbaar laten verklaren denk ik.

6 likes

Snor en matje inderdaad, ik zie het hier steeds vaker.

2 likes

Liefst snor in combinatie met een mullet.

6 likes

https://youtube.com/shorts/XwYORDxd8EE?si=qLK0EJAmcLPVCFzQ

:hot_face:

6 likes

Magnum vibes

6 likes

Herken jij deze man? Hij is een gezochte verkrachter in Utrecht.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind jij het raar dat ze wel zijn foto delen, maar niet willen bevestigen dat hij een zedenverleden heeft en een TBS behandeling heeft ondergaan? Of überhaupt zijn naam delen?

• Nee dat vind ik goed
  • Ja dat vind ik raar en niet goed, fuck zijn privacy

0 stemmers

Als ze hem pakken:

• Weer behandelen en opnieuw proberen
  • Spuitje geven
  • Nooit meer loslaten

0 stemmers

2 likes