Stel je persoonlijke vraag #51

Wij hebben hele planningen zitten omgooien vandaag om ervoor te zorgen dat er geen enkele vrouwelijke medewerker van ons in dr eentje naar de uithof en de campus hoeft te fietsen 's ochtends vroeg. Ik vind dit echt een enge vent, bah.

18 likes

Vind het ook heel raar dat WNL hier mee komt en het niet in het opsporingsbericht staat:

Gevochten voor haar leven. Fors geweld. Hoezo brengen ze dit als ā€œman trekt vrouwen van fietsā€ en oei oei oei stel je voor dat de volgende vrouw, oh nee dame, niet adequaat reageert op een loslopende TBSer. Wauw.

37 likes

Wanneer lees jij het vaakst berichten op FF?

• De hele dag door
  • Als ik word genoemd in een reactie
  • 's avonds in bed
  • Tijdens werk
  • Onderweg/In het OV
  • Vrije dagen
  • Weekend

0 stemmers

3 likes

Ik vatte 'm eerst nog kwalijker op in de zin van ā€˜er moet niet NOG een situatie komen waarin een vrouw niet adequaat reageert’ maar ik hoop dat jouw uitleg de intentie was, al is dat al zeker niet fraai

4 likes

Zo ontiegelijk slecht geformuleerd l!

5 likes

Na werk en voordat ik naar bed ga, als ik aan het bankhangen ben 's avonds

3 likes

Nee maar wel vanaf erboven er overheen

3 likes

Welk van deze dingen heb jij in je insta bio staan?

• Je partner :ring:
  • Je kinderen :baby:t3:
  • Je koophuis :house::key:
  • Je auto :oncoming_automobile:
  • Je eigen geboortedatum/leeftijd
  • Datum/jaartal van huwelijk, aankoop huis, geboorte kind
  • Niets van dit rijtje
  • Ik heb geen Instagram

0 stemmers

Mocht je ƩƩn of meerdere van deze dingen vermelden: waarom?

2 likes

Oh wow da’s een interessante tekst om onder het vergrootglas te leggen. Opvallende keuzes. Fors geweld okee, beetje archaĆÆsch ofzo maar adequaat reageren is echt een blunder. En dame…
Wat frappant dat ik net een poll had geplaatst over het gebruik van ā€˜dame’! Daar had ik nog wat aan toe te voegen maar ik zal hiernaar verwijzen!

@Hippe_kikker Je hebt ook gelijk dat die zin voor mererlei uitleg vatbaar is. Dat ook nog.

@Zemraluani Bedoel jij nou dat het ā€˜forse geweld’ Å«berhaupt niet in het opsporingsbericht wordt genoemd?

6 likes

Echt te ziek voor woorden, laten we hopen dat ze nu de juiste opgepakt hebben!

1 like

Je krijgt in de avond een lift aangeboden naar huis van een onbekende op straat:

• Never dat ik instap
  • Chill!
  • Enkel als het een vrouw betreft
  • Ligt aan de vibe van de persoon of ik instap, maakt niet uit of m/v is
  • Overdag zou ik dit wel aannemen, 's avonds niet

0 stemmers

1 like

Hangt helemaal van de situatie af. Stel je bent gestrand op een treinstation want het sneeuwt en de NS rijdt niet meer. Je raakt aan de praat met iemand die ook gestrand is en die dezelfde richting op moet. Diegene wordt uiteindelijk opgehaald door een familielid/vriend en vraagt of jij ook mee wil rijden. Als de vibe goed is 100% dat ik instap.

50 likes

Ik hoop bij allebei. Maar ik kan me ook indenken dat wanneer iemand waar ik van houd diens verkrachter van vroeger zou vermoorden, ik dat wel zou begrijpen. Wat een ethisch dilemma.

1 like

jouw situatie is wel heel specifiek iets anders

17 likes

Ik heb echt meerdere artikelen gelezen waarin stond dat vrouwen konden wegrennen. Alsnog heel eng want van je fiets getrokken worden en wegrennen vergt ook loskomen van iemand die je grijpt, maar het blijkt dus niet eens te kloppen? Gevochten voor haar leven. Heel kwalijk.

2 likes

Sommige mensen verstijven toch ook? Eer dat je dan weg kan rennen is het te laat. De verwoording is gewoon zo naar.

6 likes

Hoevaak gebruik jij gemiddeld neusspray?

• Wekelijks
  • Dagelijks
  • Maandelijks
  • Een paar keer per week
  • Nooit
  • Een paar keer per jaar

0 stemmers

Mijn neus zit eigenlijk 's nachts altijd verstopt sinds zo’n 5 jaar maar de laatste tijd was het echt wel erg. Toen heb ik van die sterke neusspray aangeraden gekregen maar die gore smaak loopt soms door mn hals heen. En nu is het overdag zelfs verstopt godsamme

Ik heb neusspray voor mijn hooikoorts dus zolang dat seizoen loopt dagelijks en anders alleen als mijn neus echt helemaal dicht zit maar dat is dan meestal maar 1x per jaar voor een week

6 likes

Al vijf jaar clean na intense neussprayverslaving. Echt zwaar trots op :sunglasses:

25 likes

Fijn! En mag je zeker trots op zijn.

Bij mij is het alleen geen verslaving, ik vind het echt smerig en ik heb het gevoel dat mn neusamandelen weer aangroeien waardoor ik weer continue verkouden ben en een verstopte neus heb.