Ik denk dat @Sedana dat ook wel zelf weet hahahaha maar Vlissingen is al wel echt al jarenlang een probleemgemeente die zijn rekening steeds niet rond krijgt en dus ondersteund wordt door het Rijk. Misschien heb ik gewoon teveel vertrouwen in mensen hun kennis over de geografie van Zeeland maar ik dacht dat de het gaat echt niet goed daar meer doelde op heel Zeeland wat heel hard aan het vergrijzen is en daarnaast ook al jarenlang last heeft van een kennisvlucht en andere problemen.
Dat denk ik wel ja
Oké legit hier wil ik heen
Daarna door naar Roer👄!
Het is gebeurd; je moeder is …
- Gespiest
- Gespietst
0 stemmers
Ik las namelijk net gespietst in een nieuwsbericht en ik was overtuigd dat dat verkeerd is maar dat is dus gewoon goed?!?!?
Jij:
- Voor mij klopt het gevoelsmatig wel
- Het is toch ook geen weps en raps, het voelt fout
0 stemmers
Dit artikel trouwens: Italiaanse surfster Giullia Manfrini (36) gespietst door zwaardvis | Buitenland | Telegraaf.nl
- Wow wat een kutdood
- Wow ergens wel vet
0 stemmers
Ik was even verbaasd over de poll over spietsen maar toen realiseerde ik me dat ik zoveel over dracula/vlad de spietser las van jongs af aan dat het woord zich gewoon goed in mijn hoofd heeft gespietst. (En ook door ballet spitzen??)
Ik vraag me vooral af hoe mijn moeder in het voorbeeld komt en niet een veel logischer kipsateetje
Jaren geleden, ik denk wel meer dan 10 jaar terug, is de moeder van een (oud?) forummer op een spies gevallen en daaraan overleden
Zouden er verschillende wachtrijen moeten zijn voor slome en niet-slome mensen?
Bijvoorbeeld, bij de dokter een dag een spreekuur voor niet-slome mensen die gewoon ff snel iets moeten en dan niet op slome mensen hoeven wachten die heel uitgebreid hun klachten gaan bespreken. Denk dat je bijvoorbeeld 20 niet-slome mensen kan afwerken in de tijd die 10 slome mensen kosten. Of als je belt dat ze dan een lijn hebben voor mensen die gewoon heel snel iets moeten regelen en een trage lijn voor mensen die er allejezuslang over doen om een gesprek te voeren?
- Ik als slome vind van niet
- Ik als slome vind van wel
- Ik als niet-slome vind van niet
- Ik als niet-slome vind van wel
0 stemmers
Het enige probleem is dat slome het vaak niet doorhebben. Straks denken ze bog dat ze heel snel zijn en komen ze bij de niet-slome erbij
Woon jij (meer dan) een uur van je geboorteplaats?
- Nee
- Ja voor studie verhuisd en blijven hangen
- Ja voor werk verhuisd
- Ja voor de liefde verhuisd
- Ja ik woonde in een gat zoals zeeuws vlaamderen dus wilde gewoon weg
- Ja andere reden
0 stemmers
Klinkt handig maar het word dan een trieste boel denk ik als we dat overal door gaan voeren. Ik vind dat ze dat wel geinig hebben laten zien in de kinderserie Escape from Albatros.
Ja, mijn ouders zijn verhuisd toen ik nog een kind was dus moest wel mee
Deze poll bewijst al dat dit niet gaat werken want de slome mensen zien zichzelf niet als slome mensen
Hoe noem jij de Albert Heijn?
- Albert Heijn
- AH
- Appie
- App
- Appie Heijn
- Ik heb nog een andere benaming
0 stemmers
Lijkt het je chill hier een paar keer doorheen te gaan?
Kwam dit tegen op Twitter, overweeg niet om het te kopen
- Ja
- Nee
- Zou erin kunnen wonen
0 stemmers
Ik zeg gewoon Albert Heijn,maar mijn vriend zegt altijd Alberto Heijn inclusief raar accent hahaha.
Ik vind het wel een grappige naam. Alsof je je autisme weer glad kan rollen
“It is designed to provide disorders”
Maar echt wil bijna niemand door dit ding? Ik vond dat vroeger ook echt geweldig in van die binnenspeeltuinen in de ballenbak waar je er dan door zo’n ding in moet. Echt heerlijk.